تزیین منزل با سنگ آنتیک + تصاویر از مدل های سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل

تزیین منزل با سنگ آنتیک + تصاویر از مدل های سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل


منبع: تاپ ناز

554

1398/10/14

14:33


تزیین منزل با سنگ انتیک گزینه ای جذاب است که امروزه با روش های مختلف و طراحی خلاقه و خاص صورت می گیرد. در ادامه این مطلب نمونه های شیک تزیینات دیدنی منزل با سنگ آنتیک را مشاهده می کنید.

امروزه استفاده از انواع سنگ های آنتیک با طرح های زیبا و متنوع در قسمت های مختلف منزل ماند دکوراسیون سرویس بهداشتی، دکوراسیون آشپزخانهف دکوراسیون پذیرایی، اتاق، نمای استخر و حوضچه بسیار کاربرد دارد. در این قسمت تصاویری از تزیینات زیبای منزل با سنگ آنتیک را می بینید که بسیار چشم نواز هستند.

نمونه مدل های تزیین منزل با سنگ آنتیک

سنگ آنتیک در زمان های دور در معماری های قدیمی، در نماهای بیرونی ساختمان ها به شکلی منظم و متقارن استفاده می شد، ولی با گذشت زمان و با ورود معماری جدید در استفاده از دکوراسیون های نامنظم و طرح دار، استفاده از سنگ آنتیک در دیزاین و دکوراسیون داخلی منزل رواج پیدا کرد.

در این بخش نمونه های زیبا از انواع تزیین منزل با سنگ آنتیک را می بینید که با مشاهده این تصاویر می توانید الگوبرداری کنید و تزیینات داخلی را با استفاده از سنگ آنتیک انجام دهید.

سنگ آنتیک در اصل قطعات شکسته سنگ و خرده سنگ است که از کنار هم قرار دادن و چسباندن آنها با چسبی مخصوص ایجاد می شود. این سنگ های تزیینی دارای مقاومت و داوم زیادی هستند و برای استفاده در نمای خارجی و بخش های خاص درون منزل و ساختمان ها استفاده می شود. سنگ اتیک دارای انواع رنگ و تنوع زیادی است. می توانید به صورت چینش های مختلف به دلخواه روی دیوار و نماهای مختلف مانند گچ، سرامیک و سیمان استفاده کنید.

 

سنگ آنتیک برای پذیرایی

 

تزیین فضای بیرونی منزل با سنگ آنتیک رنگی

 

تزیین دیوار پشت تلویزیون

 

سنگ آنتیک برای اتاق خواب

 

سنگ آنتیک شومینه

 

مدل های سنگ آنتیک برای پشت تلویزیون

 

سنگ آنتیک سفید برای سرویس بهداشتی

 

دکوراسیون آشپزخانه با سنگ آنتیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سنگ آنتیک نقش دار برای پذیرایی

 

تزیین دیوارهای نشیمن با سنگ آنتیک

 

سرویس بهداشتی شیک با سنگ آنتیک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو