سقوط بوئینگ 737 مسافری اوکراینی حوالی پرند

منبع: نمناک

132

1398/10/18

10:38


حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ مسافربری 737 اوکراین در حوالی شهر پرند و فرودگاه امام خمینی (ره) رخ داد.

سقوط هواپیمای مسافربری در حوالی فرودگاه امام در پرند

تابناک:دقایقی قبل یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 اوکراینی پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی شد و در حوالی شهر پرند سقوط کرد؛ هواپیمایی که حامل 170 مسافر بوده و در حال حاضر تلاش ها برای اطلاع دقیق از سرنوشت آن ها در جریان است. 

علی کاشانی در گفت وگو مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در همین رابطه به رسانه ها گفت که دقایقی پیش یک فروند هواپیمای بوئینگ اوکراینی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی (ره) در حوالی پرند سقوط کرد. 

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد:این هواپیما از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف پرواز می کرد. 

وی ادامه داد:پیش بینی می شود علت وقوع این حادثه نقص فنی بوده است. 

شنیده حاکی از آن است که این هواپیما 170 مسافر داشته است. 

تلاش برای امدادرسانی به زندگان احتمالی/ وارد نیامدن خسارت به منازل مسکونی

رئیس اورژانس کشور در گفت و گو با شبکه خبر در مورد حادثه سقوط هواپیما گفت:گروهای امداد در محل سقوط هواپیما حضور دارند و تلاش می شود به زنده ماندگان احتمالی کمک شود. 

پیرحسین کولیوند افزود که هم اینک هواپیما در حال سوختن است و تصور ما این است که تعداد زیادی از مسافران جان خود را از دست داده اند.

همچنین رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در توضیحاتی اشاره کرد:خوشبختانه به منازل مسکونی خسارتی وارد نشده است.

اعزام ١٠ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل سقوط هواپیمای اوکراینی

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی تهران خبر داد و گفت:10 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل وقوع این سانحه هوایی اعزام شده است.

اعزام نیروهای امدادی و ارزیاب به محل سقوط

در پی سقوط یک فروند هواپیما در حوالی شهر پرند استان تهران، یگان های امدادی و ارزیابی به سرعت در حال اعزام به منطقه برای ارزیابی حادثه و ارائه کمک های احتمالی هستند.

انتهای پیام/م

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو