آکاایران: استفاده از لیوان و پایه کیک در خانه و خانه داری

آکاایران: خلاقیت در استفاده از وسایل در دسترس نکته ای است که خانم های خانه دار از آن بهره می گیرند. ما در اینجا پیشنهاد های جدیدی برای شما داریم.

 

● استفاده از لیوان به عنوان شمعدان
می توانید لیوان ها را سر و ته گذاشته و روی آنها شمع بگذارید. همچنین می توانید آنها را روی طاقچه اتاق تان بگذارید تا مجموعه زیبایی از شمع ها را کنار هم داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید که گیلاس هایی را انتخاب کنید که دوام بیشتری داشته و دهانه گشادتری هم دارا باشند تا احتمال افتادن آنها کم باشد. در ضمن می توانید شمع ها را داخل گیلاس بگذارید و مقداری شن یا ماسه در زیر آنها بریزید. با این کار فضای رمانتیکی را در میز شام ایجاد کرده اید.

● پایه کیک
از پایه یا ظرف کیک به عنوان جایی برای ایستادن شمع (در سایزهای مختلف) استفاده کنید. همچنین می توانید زیر شمع ها پارچه ابریشمی بیندازید تا از چکه کردن قطرات آن روی میز جلوگیری کند. در ضمن اینها هم پیشنهاد های بدی نیستند:
▪ برای به نمایش گذاشتن وسایل تزیینی: می توانید کلکسیون اسباب بازی های کوچک یا وسایل تزیینی کوچک تان را روی پایه کیک بچینید.
▪ برای به خاطر آوردن کارهای مهم: مثلا می توانید پایه کیک را جلوی در ورودی ساختمان بگذارید تا فهرست خرید، نامه های پستی و قبض های پرداختی را روی آن بگذارید.
▪ برای جلوه دادن به فضا: شما می توانید عکس های کوچک یا یادگاری هایی که برایتان مهم هستند را روی پایه کیک بگذارید تا به اتاق تان جلوه بیشتری ببخشد.
برای شکیل به نظر رسیدن دکوراسیون اتاق: مثلا می توانید عطرها و جا جواهریتان را روی پایه کیک بچینید و روی میز یا داخل کمدتان بگذارید.
▪ استفاده از جالباسی برای آویزان کردن بدلیجات: با آویزان کردن بدلیجات تان به چوب لباسی از مشخص شدن کت و لباس هایی که به چوب لباسی داخل هال آویزان است، جلوگیری کرده اید، بهتر است گردنبندها و دستبندهایی را که خیلی دوست دارید و زیاد هم از آنها استفاده می کنید، در دسترس تان قرار دهید. با آویزان کردن بدلیجات تان روی چوب لباسی، نمای خوبی به اتاق تان می دهید.

برگرفته از: روزنامه شرق
گردآوری و تنظیم:گروه سبک زندگی آکا ایران
.

منبع : persianpersia.com