زندگی محسن ابراهیم زاده , بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

یکی از خوانندگان جوان و خوش آتیه در سبک موسیقی پاپ محسن ابراهیم زاده است که او را با نام مرتضی پاشایی دوم می شناسند.

تک آهنگ های محسن ابراهیم زاده بسیار معروف و محبوب هستند و برخی از آنها رکورد بالاترین دانلودها را هم به خود اختصاص داده اند. از جمله آهنگ دونه دونه محسن ابراهیم زاده بسیار پرطرفدار شد.

ما در این مقاله از پارسی نو برای شما زندگینامه محسن ابراهیم زاده را منتشر کرده ایم و البته عکس های جدید محسن ابراهیم زاده را هم در همین مقاله می توانید مشاهده کنید.


بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده

یکی از خوانندگان پرطرفدار سبک پاپ در بین جوانان ایرانی در چند ساله اخیر، محسن ابراهیم زاده است. این خواننده متولد ۱۷ شهریور ماه از سال ۱۳۶۶ در تربت حیدریه است. محسن ابراهیم زاده خواننده، آهنگساز و ترانه سرا است و از سال ۱۳۸۹ تا کنون به فعالیت های هنری مشغول بوده است. سبک هنری این خواننده، سبک پاپ است.

کودکی محسن ابراهیم زاده

از محسن ابراهیم زاده بیشتر بدانید

محسن ابراهیم زاده اهل تربت حیدریه است و مدتی در کرج سکونت داشته است، اما الان در قلعه حسن خان (شهر قدس) ساکن است. شاید برای شما هم جالب باشد که نخستین بار بطور جدی صدای محسن ابراهیم زاده در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران پخش شده است.

ابراهیم زاده در سال ۹۶ برای برنامه مهتاب از شبکه تهران تیتراژ ویدیویی اجرا کرد که همین ویدئو هم باعث محبوبیت زیاد او شد و باعث شهرت برای ابراهیم زاده هم شد. نام این آهنگ که برای او خوش یمن بود، سال نو است.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده


محسن ابراهیم زاده و مرتضی پاشایی دیگر

سبک خوانندگی ابراهیم زاده برای طرفداران مرتضی پاشایی، یادآور این خواننده محبوب و فقید آنها بود. به همین علت هم خیلی زود مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفت. گفتنی است که مهدی کرد نیز در شکل گیری یک خواننده با استاندارد مردم پسند تاثیر بسزایی داشت.

محسن ابراهیم زاده کیست؟ , محسن ابراهیم زاده و همسرش

محسن ابراهیم زاده و فوتبال

این خواننده پاپ جوان و محبوب، یک پرسپولیسی دو آتشه است و به رنگ قرمز بی نهایت علاقه دارد.

آیا محسن ابراهیم زاده متاهل است؟

خیلی ها به جواب این سوال علاقه دارند که آیا این خواننده مجرد است یا متاهل؟ در این مورد در این مقاله از پارسی نو باید بدانید که محسن ابراهیم زاده مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

جریان خوانندگی محسن ابراهیم زاده از کجا آغاز شد؟

ابراهیم زاده از سن ۱۴ سالگی قرائت قرآن را آغاز کرد و به مرور صدای او به حوزه ی موسیقی کشیده شد تا در نهایت در سال ۱۳۸۸ موفق شد دوره های آموزش موسیقی را پیش استاد نیکنام بگذراند و در همان سال هم نخستین ملودی اش را با نام «هنوزم وقتی میخندی» با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی ساخت و آن را منتشر کرد.

این نخستین ساخته ابراهیم زاده با استقبال خوبی مواجه شد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. همین روند ادامه پیدا کرد به طوری که محسن ابراهیم زاده در چند ساله اخیر با انتشار آهنگ های خود در فضای مجازی محبوبیت زیادی را کسب کرده است.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

شروع فعالیت هنری حرفه ای محسن ابراهیم زاده

این خوانند ه پاپ ایرانی فعالیت حرفه ای اش را از سال ۱۳۸۸ شروع کرد. این هم جالب است بدانید که او در اوایل فعالیت هنری خود،ترک «حالم عوض میشه» شادمهر عقیلی را بازخوانی کرد و بسیار هم مورد توجه قرار گرفت.

همکاران هنری محسن ابراهیم زاده چه کسانی هستند؟

تنظیم کننده اکثر ترک های این خواننده خوش آتیه، مصطفی مومنی است. در مورد ترانه سراهای محسن ابراهیم زاده هم باید بدانید که او در ترک های خود با ترانه سراهایی از قبیل مریم حیدرزاده، مهرزاد امیرخانی، امید علیجانی، علیرضا مرتضی قلی، علی بحرینی همکاری دارد. همچنین با تنظیم کننده هایی از قبیل مصطفی مومنی، میثم اکبری، اشکان و رامین آریا، امین کاوه و میلاد عباسی همکاری داشته است.

رمز موفقیت محسن ابراهیم زاده چیست؟

در مورد این که چرا محسن ابراهیم زاده خیلی زود مسیر موفقیت را طی کرده است باید بدایند که او در خلق آثار خلاقانه و منحصر به فرد دارای مهارت بالایی است. به علاوه این که، فعالیت مستمر او در تهیه و تولید تک آهنگ ها باعث شده است تا این خواننده هر روز بیش از پیش مطرح تر شود و در بین طرفدرارنش محبوب تر شود.

آهنگ های جدید محسن ابراهیم زاده , جدیدترین آهنگ محسن ابراهیم زاده

در مورد کنسرت های محسن ابراهیم زاده

اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده در شهریور ۱۳۹۴ در شهر کرج برپا شد و با استقبال کم نظیر مخاطبان هم رو به رو شد.

پس از این تاریخ وقفه ای به نسبت طولانی در کار او به وجود آمد و بالاخره محسن ابراهیم زاده در دی ماه سال ۱۳۹۶ در سالن میلاد تهران کنسرت بعدی خود را اجرا کرد و متعاقب آن در شهرهای کرج، بم، رفسنجان و کیش نیز کنسرت هایی را اجرا کرد.

سلفی محسن ابراهیم زاده

آشنایی محسن ابراهیم زاده و مهدی کرد از کجا شروع شد؟

در مورد آشنایی و همکاری محسن ابراهیم زاده با مهدی کرد باید بدانید که مهدی کرد که قبل از این مدیربرنامه و تهیه کننده کارهای مرتضی پاشایی بود، از طریق فضای مجازی و فقط به صورت دورا دور با ابراهیم زاده ارتباط داشت.

به مرور این ارتباط آنها نزدیک تر شد.کرد الان مدیر برنامه و تهیه کننده محسن ابراهیم زاده است. همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، محسن ابراهیم زاده به مرتضی پاشایی دوم معروف است، علت این شباهت بین این دو خواننده هم به این صورت بوده است که پس از درگذشت مرتضی پاشایی، مهدی کرد بار دیگر یک خواننده با استعداد دیگر را شناسایی کرد که تقریبا بعد از گذشت یک سال به موفقیت و محبوبیت زیادی در زمینه موسیقی پاپ دست یافت.


ترانه شناسی محسن ابراهیم زاده

تک آهنگ های محسن ابراهیم زاده

۱-  تک آهنگ تیمار ۱۳۹۶

۲- تک آهنگ چی شد ۱۳۹۶

۳- تک آهنگ بهونه پُره ۱۳۹۶

۴- تک آهنگ این دل رفت ۱۳۹۶

۵- تک آهنگ درد دل   ۱۳۹۶

۶- تک آهنگ شبهای دیوونگی   ۱۳۹۶

۷- تک آهنگ پای ثابتم ۱۳۹۶

۸- تک آهنگ غلاف     ۱۳۹۶

۹- تک آهنگ شبگردی ۱۳۹۶

۱۰- تک آهنگ کجایی ۱۳۹۶

۱۱- تک آهنگ برداشت رفت  ۱۳۹۶

۱۲- تک آهنگ امشب  ۱۳۹۶

۱۳- تک آهنگ تولدت  ۱۳۹۶

۱۳- تک آهنگ سال نو  ۱۳۹۵

۱۴- تک آهنگ دورهمی  ۱۳۹۵

۱۵- تک آهنگ کار دل ۱۳۹۵

۱۶- تک آهنگ تا ابد ۱۳۹۵

۱۷- تک آهنگ بوی بارون ۱۳۹۵

۱۸- تک آهنگ قهرمان بی ادعا ۱۳۹۵ برای آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو

۱۹- تک آهنگ مگه داریم ۱۳۹۵

۲۰- تک آهنگ چقدر زود ۱۳۹۵

۲۱- تک آهنگ بازم برف ۱۳۹۵

۲۲- تک آهنگ تموم کن برو ۱۳۹۵

۲۳- تک آهنگ ارباب عاشقی ۱۳۹۵

۲۴- تک آهنگ دِلِ مو ۱۳۹۵

۲۵- تک آهنگ آشوب ۱۳۹۵

۲۶- تک آهنگ ممنونم ۱۳۹۵

۲۷- تک آهنگ تو بگو ۱۳۹۵

۲۸- تک آهنگ گلایه ۱۳۹۵

۲۹- تک آهنگ از سر عادت ۱۳۹۵

۳۰- تک آهنگ تب ۱۳۹۵

۳۱- تک آهنگ دنیا مال منه ۱۳۹۴

۳۲- تک آهنگ بارون ۱۳۹۴

۳۳- تک آهنگ نیستی ۱۳۹۴

۳۴- تک آهنگ عشق من   ۱۳۹۴

۳۵- تک آهنگ عشق سر راهی ۱۳۹۴

۳۶- تک آهنگ شاه منی ۱۳۹۴

۳۷- تک آهنگ هفتاد و دو سردار   ۱۳۹۴

۳۸- تک آهنگ میدونی ۱۳۹۴

۳۹- تک آهنگ آروم آروم ۱۳۹۴

۴۰- تک آهنگ حق داری ۱۳۹۴

۴۱- تک آهنگ بندر ۱۳۹۴

۴۲- تک آهنگ خداحافظ ۱۳۹۴

۴۳- تک آهنگ منو دلتنگی ۱۳۹۴

۴۴- تک آهنگ هواخواه توام ۱۳۹۴

۴۵- تک آهنگ برگرد ۱۳۹۴

۴۶- تک آهنگ کی میدونه

۴۷- تک آهنگ تنهایی ۱۳۹۳

۴۸- تک آهنگ بی وفا ۱۳۹۳

۴۹- تک آهنگ نگو نه ۱۳۹۳

۵۰- تک آهنگ خواهش   ۱۳۹۳

۵۱- تک آهنگ بی اندازه   ۱۳۹۳

۵۲- تک آهنگ دوست دارم(فیت مصطفی مومنی)۱۳۹۳

۵۳- تک آهنگ مناجات ۱۳۹۲

۵۴- تک آهنگ هنوزم ۱۳۹۱

گفتنی است که او بیش از۱۰ ترک دیگر نیز خوانده است. ترک هایی مانند:کویر،خانومی، یادته، عزیزم و…….

ترانه های محسن ابراهیم زاده

اجرای کنسرت محسن ابراهیم زاده در تهران

در مورد کنسرت های محسن ابراهیم زاده باید بدانید که او برای بار دوم در تهران روی صحنه اجرا رفت. او در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پایتخت و به تهیه کنندگی «مهدی کرد» از طرفدارانش میزبانی کرد.

در واقع این برنامه ابراهیم زاده سانس های تمدیدی کنسرت نهم او بود. جالب است بدانید که این  برنامه جزو برنامه های پر طرفدرا بود به طوری که که بلیت های هر دو سانس آن ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت به فروش رفتند. در این کنسرت محسن ابراهیم زاده قطعات جدید روی صحنه اجرا کرد و علاوه بر آنها آثار به یادماندنی دیگرش را هم برای حاضران اجرا کرد.

این کنسرت میهمانان ویژه ای هم داشت از جمله : علی ضیا، شاهین صمدپور، رضا شیری، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد ظریف، محسن بنگر، انوشیروان تربتی، مهشاد عرب، سارا منجزی، مصطفی مومنی، میثم اکبری و حسین قربان پور.

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده , محسن ابراهیم زاده دونه دونه

معروف ترین آهنگ های محسن ابراهیم زاده کدام هستند؟

تک آهنگهای محسن ابراهیم زاده به نامهای “دونه دونه” ، ” شب های دیوونگی ” ،  “تو یار منی” ،  “بازم برف” ، “دورهمی” ، “شب گردی” ، “برداشت رفت” و چند آهنگ دیگر  از جمله آثار شاخص و پر دانلود محسن ابراهیم زاده به حساب می آیند.