بیوگرافی لیلا بلوکات

یکی از بازیگران زن مشهور ایرانی لیلا بلوکات است که همه بازی لیلا بلوکات در سریال یوسف پیامبر را دیده اند. وی با نقش نفرتیتی در این سریال برای مخاطبان ماندگار شده است.

اگر در مورد بیوگرافی کامل لیلا بلوکات میخواهید اطلاعاتی داشته باشید می توانید با این مقاله از پارسی نو همراه باشید تا به جزئیاتی از زندگی خصوصی لیلا بلوکات دست یابید. در این مقاله عکس جدید لیلا بلوکات و همچنین آدرس اینستاگرام لیلا بلوکات را درج کرده ایم و در مورد ازدواج لیلا بلوکات هم مطالبی را گنجانده ایم.


بیوگرافی کاملی از لیلا بلوکات بازیگر

لیلا بلوکات بازیگر زن ایرانی است که در تاریخ ۴ آذر ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او از سال ۱۳۷۷ تا کنون به صورت حرفه ای در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر مشغول به فعالیت است. از مهمترین و به یاد ماندنی ترین نقش های این بازیگر می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد که در این سریال خوش درخشید و در ذهن ها ماندگار شد.

در نهایت لیلا بلوکات در مورد ازدواج گفته است که ازدواج کردن چیزی نیست که در مورد آن بتوان برنامه ریزی کرد و ممکن است بدون هیچ برنامه ای فرد را درگیر کند.

در مورد لیلا بلوکات بیشتر بدانید

او دارای مدرک کارشناسی در رشته طراحی فرش است. ظاهرا بلوکات این رشته را از روی اجبار خوانده است چرا که گفته است: از دوران دبیرستان عاشق حرفه بازیگری بودم و به همین علت تصمیم گرفتم بازیگری را به صورت حرفه ای دنبال کنم اما از شانس ام مهلت ثبت نام در هنرستان صدا و سیما به اتمام رسیده بود و اینگونه بود که مجبور شدم در رشته فرش ادامه تحصیل دهم.

همسر لیلا بلوکات بازیگر

لیلا بلوکات دارای دو خواهر و یک برادر است. یکی از خواهران لیلا بلوکات نیوشا نام دارد و در رشته مهندسی برق تحصیل کرده است و متاهل است. خواهر کوچکتر لیلا بلوکات میترا نام دارد که در رشته مدیریت ایرانگردی و جهانگردی تحصیل کرده و ظاهرا مجرد است. تنها برادر او هم در رشته نقشه کشی صنعتی تحصیل کرده است.

در مورد حوزه علاقه این بازیگر زن ایرانی هم باید بدانید که او به روانشناسی علاقه دارد و در زمینه ورزش هم اسب سواری را دنبال می کند. البته گفته است که ورزش والیبال را از دوران نوجوانی دنبال کرده است.

لیلا بلوکات به تغذیه خود اهمیت زیادی می دهد و گفته است که مواد غذایی مضر را از زندگی خود حذف کرده ام و جایگزین های بهتری برای آنها انتخاب کرده ام.

او به مطالعه و کتاب خواندن علاقه زیادی دارد و اغلب کتب تاریخی و روانشناسی را مورد مطالعه قرار می دهد. وی همچنین سفر رفتن را هم خیلی دوست دارد.


ازدواج لیلا بلوکات

در مورد وضعیت تاهل لیلا بلوکات باید بدانید که او مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است. اما در مورد ازدواج این بازیگر شایعات زیادی منتشر شده است. از جمله خبر ازدواج لیلا بلوکات و سعید معروف بازیکن والیبالیست تیم ملی ایران. واکنش لیلا بلوکات به این خبر خیلی تند بود و اظهار کرد که بدترین شایعه ای که تا به حال در مورد خودم شنیدم همین بوده است.

ازدواج لیلا بلوکات

او گفت که من آدم ورزشی هستم و با ورزشکاران زیادی رفت و آمد داشته و خواهم داشت و با سعید معروف هم رابطه کاملا دوستانه ای داریم. او گفت چند وقت پیش هم ارتباط من و علی کریمی فوتبالیست سوژه برخی از سایت های خبری شده بود که در این مورد باید گفت که من و ایشان در کارهای خیرخواهانه با هم همراه هستیم. در نهایت هم او گفت که اگر متاهل بودم این اخبار کذب برای من و همسرم ایجاد مشکل می کرد و خدا را شکر کرد که هنوز مجرد است! گفتنی است که در مورد ارتباط لیلا بلوکات و سیاوش خیرابی هم اخبار کذبی منتشر شد.

لیلا بلوکات چگونه بازیگر شد؟

او دوره های بازیگری را در محضر اساتید صاحب نامی چون امین تارخ، میکائیل شهرستانی سپری کرده است و همچنین در ورکشاپ بازیگری مرحوم سمندریان نیز حاضر بوده است. لیلا بلوکات کم کم از سال ۱۳۷۷ با تئاتر های کودک در فرهنگسرا به صروت حرفه ای کار خود را استارت زد.

از اولین تجربه لیلا بلوکات تا به شهرت رسیدن

لیلا بلوکات در سال ۱۳۷۷ از طریق ایفای نقش در تئاتر وارد عرصه هنر شد و برای نخستین بار با بازی در سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم برای مخاطبان تلویزیون معرفی شد.

همه می دانند که شهرت لیلا بلوکات بر می گردد به نقش آفرینی او در سریال یوسف پیامبر در سال ۱۳۸۷ که در این فیلم در نقش همسر آخناتون ظاهر شد و در نهایت موفق شد تا به واسطه این سریال پر مخاطب به شهرت دست یابد. طبق آنچه خودش گفته است ابتدا قرار بوده تا وی در نقش زلیخا در این سریال ایفای نقش کند اما بخاطر سانحه رانندگی که برای او پیش آمد، این نقش به کتایون ریاحی رسید!

عکس لیلا بلوکات و حامد همایون

عکس لیلا بلوکات و حامد همایون

عمل های زیبایی لیلا بلوکات

برخی بر این اعتقاد هستند که این بازیگر بینی و گونه های حاصل از جراحی زیبایی دارد که خودش در این مورد گفته است که قسم می خورم تا به حال عمل زیبایی نداشته ام و حتی تزریق ژل هم انجام نداده ام! او گفته است که بسیاری از کارگردانان بر این اعتقاد هستند که هیچ جای صورتم مال خودم به صورت طبیعی نیست و گفته است که بارها در این خصوص مورد قضاوت بی جا قرار گرفته ام.

موسسه خیریه لیلا بلوکات

این بازیگر گفته است که از دوران کودکی به کارهای خیر خواهانه علاقه داشته است و گفته است اولین بار در دوران دبیرستان بود که متوجه شدم فردی برای تهیه جهیزیه دچار مشکل شده است و شروع کردم از دوستان و اقوام و همسایه ها پول جمع کردم تا بتوانم به آن فرد کمکی کرده باشم.

به این ترتیب این بازیگر با روحیه خیرخواهانه ای که دارد موفق شده است تا یک موسسه خیریه راه اندازی کند.  بلوکات موسس خیریه مهر لیلا است و در مورد هدف این موسسه هم باید بدانید هدف آن کمک به بیماران ام اس، سندروم دان، مبتلا به سرطان و بچه های بی سرپرست و معلول است.

موسسه خیریه لیلا بلوکات

ماجرای مادر شدن لیلا بلوکات!

لیلا بلوکات در راستای کارهای خیرخواهانه ای که انجام می دهد، سرپرستی ۶ دختر و ۲ پسر معلول را بر عهده گرفته است.

لیلا بلوکات در دورهمی

لیلا بلوکات در مرداد ماه سال ۱۳۹۵ در برنامه پر مخاطب دورهمی مهران مدیری حضور یافت. او در پاسخ به این سوال مدیری که چرا  در هر جایی دیده می شوی از جمله در مراسم افتتاحیه ها و اختتامیه و در مراسم خیریه و کنسرت و خلاصه در مراسمات جشن و عزا حضور فعال داری؟ این گونه گفت که: من هرجا که کار خیری در حال انجام باشد حاضر می شوم ولی در کنسرت ‌ها به ندرت شرکت می کنم مگر اینکه در آن کنسرت دعوت شده باشم.

این بازیگر با اخلاق سینما و تئاتر و تلویزیون گفت علت حضورم در افتتاحیه ها و اختتامیه ها هم آن است که چون خودم دوست دارم که روی استیج بروم و دیگران برایم دست بزنند همیشه در این مراسمات حاضر می شوم و برای دیگران دست می زنم!

این بازیگر در مورد علت ازدواج نکردنش در این برنامه گفت که چون بسیار فرد مسئولیت‌ پذیری است، حرفه بازیگری به او این اجازه را نمی‌دهد که به همه کارهایش رسیدگی کند و به این علت نمی تواند فرد جدیدی را وارد زندگی خود کند و بر این اعتقاد است که نمی‌تواند از عهده برآورده کردن نیازهای فرد جدیدی در زندگی ‌اش برآید!

ماجرای مادر شدن لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در مورد علت کم کار شدنش در سینما و تلویزیون در سالهای اخیر در برنامه دورهمی گفت که به خاطر برخی انتخاب ‌های اشتباه در کارش تضاد و ممیزی ‌هایی برای اوو شکل گرفته است به حدی که برخی از کارگردان‌ هایی که او علاقه‌مند به کار کردن با لیلا بلوکات هستند به محض شنیدن اسمش به سادگی از وی می گذرند و او را انتخاب نمی کنند. در نهایت هم او اینگونه ادامه داد که پیشنهاداتی که در این مدت برای بازی در سینما و تلویزیون به او شده است مطابق میل او نبوده ‌اند و همین مساله هم باعث شده تا چیزی در حدود چهار سال بیکار باشد و منحصرا در عرصه تئاتر فعال بوده است.

لیلا بلوکات و انتقاد از مهران مدیری

لیلا بلوکات در آذرماه سال ۱۳۹۷ در برنامه فرمول یک علی ضیا حاضر شد و در این برنامه از مهران مدیری به علت بدقولی ‌هایی که کرده بود انتقاد کرد و به حدی احساساتش ناراحت کننده بود که این بازیگر زن ایرانی روی آنتن زنده شبکه یک به گریه افتاد! او ادامه داد که مهران مدیری تا آخر عمرش به او بدهکار است!

در مورد ماجرای این دلخوری باید بدانید که داستان از زبان لیلا بلوکات به این شکل بوده است که: من از مهران مدیری قول گرفتم یا به خیریه مهر لیلای من بیایند یا هماهنگ کنند که بچه های معلول به عنوان تماشاچی در «دورهمی» حاضر شوند. ایشان هم قبول کرد و ما هم بابت عملی شدن این قول ایشان یک ماه تماس داشتیم تا هماهنگی انجام بگیرد اما این اتفاق هیچ وقت نیفتاد. بلوکات در این اظهارت خود  تاکید کرد: بچه ها فقط می خواستند در برنامه دورهمی به عنوان تماشاچی حضور داشته باشند و آقای مدیری را هم از نزدیک ببینند. او گفت که حتی من به مهران مدیری گفتم فقط بچه های بالای ۱۶ سال را می آورم. خلاصه جریان دلخوری لیلا بلوکات و مهران مدیری این بوده است.

فیلم شناسی لیلا بلوکات

اینستاگرام لیلا بلوکات

لیلا بلوکات هم مانند سایر هنرمندان در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است و پیجی به آدرس leilabolukat دارد که در آن می توانید جدیدترین عکس های لیلا بلوکات را مشاهده کنید و در مورد جدیدترین اخبار در مورد کارهای هنری این بازیگر هم اطلاع دقیقی کسب کنید.


فیلم شناسی لیلا بلوکات

فیلم های سینمایی لیلا بلوکات

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی همه چی عادیه در سال ۱۳۹۵

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی آس و پاس در سال ۱۳۹۴

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی دراکولا در سال ۱۳۹۴

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی پنج ستاره در سال ۱۳۹۲

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی آینه شمعدون در سال ۱۳۹۱

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی عملیات مهد کودک در سال ۱۳۹۱

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی جیب بر خیابان جنوبی در سال ۱۳۹۰

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی آقا یوسف در سال ۱۳۸۹

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی اخراجی ها ۲ در سال ۱۳۸۷

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی اخراجی ها در سال ۱۳۸۵

بازی لیلا بلوکات در فیلم سینمایی ابراهیم خلیل الله در سال ۱۳۸۴

سریال های تلویزیونی لیلا بلوکات

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۳۷۷

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی همسفر به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۷۹

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی آبدارشاه به کارگردانی رحیم رحیمی پور در سال ۱۳۷۹

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی سرزمین خاکستری به کارگردانی مرتضی احمدی هرندی در سال ۱۳۸۰

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی مزه خوب کودکی ۲ به کارگردانی مسعود رشیدی در سال ۱۳۸۰

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی نقش بر آب به کارگردانی عبدالله باکیده در سال ۱۳۸۱

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی یکی مثل من به کارگردانی محسن شاه محمدی در سال ۱۳۸۲

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور در سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی پدر خوانده به کارگردانی محمدرضا ورزی در سال ۱۳۸۴

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی روز رفتن به کارگردانی جواد افشار در سال ۱۳۸۵

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی خسته دلان به کارگردانی سیروس الوند در سال ۱۳۸۷

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی جراحت به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در سال ۱۳۸۹

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی آسمان همیشه ابری نیست به کارگردانی سعید عالم زاده در سال ۱۳۸۹

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی سایه روشن به کارگردانی آرش معیریان در سال ۱۳۹۰

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی راز و نیاز به کارگردانی فلورا سام در سال ۱۳۹۱

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی راز پنهان به کارگردانی فلورا سام در سال ۱۳۹۱

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی زمانی برای عاشقی به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال ۱۳۹۲

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در سال ۱۳۹۷

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۷

بازی لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی از یاد رفته ها به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال ۱۳۹۷

تئاترهای لیلا بلوکات

بازی لیلا بلوکات در تئاتر آواز پر جبرئیل به کارگردانی محسن معینی در سال ۱۳۹۴

بازی لیلا بلوکات در تئاتر نمایش شکار مرغابی به کارگردانی حمیدرضا قطبی در سال ۱۳۹۵

بازی لیلا بلوکات در تئاتر نمایش خانه عروسک به کارگردانی جواد مولانیا در سال ۱۳۹۴

بازی لیلا بلوکات در تئاتر نمایش رام کردن مرد سرکش به کارگردانی بهرام تشکر در سال ۱۳۹۴

بازی لیلا بلوکات در تئاتر نمایش روز سیاوش به کارگردانی شکرخدا گودرزی در سال ۱۳۹۲


عکس اینستاگرام لیلا بلوکات

اینستاگرام لیلا بلوکات

همسر لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در خارج

ازدواج لیلا بلوکات

لیلا بلوکات مجرد