آیا جدایی محسن چاوشی از همسرش واقعیت دارد؟

منبع: کولاک

132

1398/10/23

14:51


جدایی محسن چاوشی از همسرش شایعه عجیبی بود که چندی قبل در فضای مجازی منتشر شد. این خبر را برای اولین بار یک خبرنگار فعال در حوزه موسیقی در توییتر خود منتشر کرد. او البته مدعی شد این زوج مدتهاست که از هم طلاق گرفته اند و جدا زندگی می کنند!

جدایی محسن چاوشی از همسرش

جدایی محسن چاوشی از همسرش

با توجه به اینکه چاوشی چندان اهل مصاحبه نیست و در صورت گفتگو به این سوالات جواب نمی دهد، نمی توان تایید این خبر را از آقای خاص موسیقی پاپ ایران گرفت.

محسن چاوشی متولد خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و بدین ترتیب محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. او با اسپاکو یوسفی در سال ۱۳۸۸ ازدواج کرد و در حال حاضر صاحب فرزند پسری به نام زانکو چاوشی می باشد. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد.

اسپاکو یوسفی بعد از جدایی، فعالیت خود را روی کارهای هنری به خصوص بازیگر متمرکز کرده است. او حالا تجربه هنرپیشگی را هم در کارنامه خود دارد چرا که در فیلم سه سپیده به کارگردانی رحیم طوفان به ایفای نقش پرداخته است.

اسپاکو یوسفی چندی قبل در پیج اینستاگرام خود نوشته بود: «برای تمامی قومهای ایرانی احترام بسیار قائل هستم ، ولی محض اطلاع من ایرانی و از قوم با اصالت بختیاری و آریایی هستم و به جرأت میگم که یکی از افتخاراتم هست، درود بر تمامی قومهای خوب و فهیم وطنم قوم هایی که شعور احترام گذاشتن به دیگر اقوام را داشته باشند . برای کسانی که بارها پرسیده بودن من کجایی هستم….»


همچنین بخوانید:

اسپاکو یوسفی همسر محسن چاووشی کیست؟ + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو