دانلود بازی Monster Energy Supercross The Official Videogame 3 برای کامپیوتر

دانلود بازی Monster Energy Supercross The Official Videogame 3 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

138

1398/11/15

23:58


سازندگان بازی Monster Energy Supercross The Official Videogame 3 در توسعه و فرایند بهبود گیم پلی بازی نسبت به نسخه قبل در بخش فیزیک بازبینی های جدی ای به عمل آورده اند. بخش فیزیک بازی و محاسبات نحوه برخورد موتور به موانع محافظتی کنار جاده تا دیوار ها و محاسبات شدت برخورد بر اثر میزان سرعت و همین طور میزان ارتقا موتور نسبت به زمین و بسیاری از جنبه های دیگر در بخش فیزیک را مورد بازبینی کلی قرار داده اند و به بازخورد های طرفداران بازی و منتقدین صنعت گیم توجه ویژه ای کردند. نتیجه کار فوق العاده است. فیزیک موتور به خوبی بازسازی شده است. تعامل موتور سوار با موتور سیکلت در بازی بسیار زیبا و دلچسب کار شده است. به همین سو گیم پلی بازی به خاطر فیزیک بازسازی شده بسیار هیجان انگیز و چشم نواز از آب در آمده است. بخش بزرگی از مهارت بازی شما در کنترل موتور سیکلت و مهارت در لمس به موقع آنالوگ دسته بازی معنی شده است.

نسخه دوم این بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و بازخورد نسبتا خوبی از سوی طرفداران بازی و همین طور منتقدین صنعت گیم همراه بود و استودیوی Milestone را مجاب کرد که نسخه ای جدیدی از سری بازی های Supercross را روانه بازار کند . مسابقات قهرمانی AMR Supercross یک سری مسابقات اتومبیلرانی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۴ توسط انجمن موتورسواران آمریکا (AMA) تأسیس شد . Supercross نوعی از موتورسواری است که شامل موتور سیکلت های خارج از جاده در یک مسیر خاکی ساخته شده متشکل از پرش های شیب دار و موانع را شامل میشود.

Monster Energy Supercross The Official Videogame 3 PC-CODEX

دانلود-بازی-Monster-Energy-Supercross-The-Official-Videogame-3

آدرنالین تا بی نهایت و فراتر از آن!

گیم پلی بازی Monster Energy Supercross The Official Videogame 3 انقدر زیبا و پرهیجان کار شده است که دوست دارید ساعت ها پای بازی بنشینید تا بتوانید مهارت بازی خودتان را بالا ببرید. شما باید مثل دنیای واقعی به تعاملات و محاسبات فیزیک بازی و تاثیر جاده ها و میزان شدت برخورد و کنترل کردن موتور سیکلت احترام بگذارید و اصول فیزیک را رعایت کنید. بازی به صورت تماما آرکد طراحی نشده و اگر با دید یک بازی آرکد پا به قدم بگذارید نتیجه ای جز سرشکستگی و افسوس چیز دیگری برای شما در بر ندارد.

مسیر جاده ها پر از چاله ها و شیب ها و دست انداز های بسیار است و وقتی به سمت پرش های شیب دار کشیده می شوید و به آسمان میروید میتوانید دست به حرکات آکروباتیک و زیبا بزنید و اگر درست این کار را انجام دهید تماشاگرات استادیوم شما راتشویق میکنند و صدای شوکه شدن آن ها را در بازی می شنوید. بیرون آمدن شلعه های آتش و موسیقی های بی نظیر بازی و گیم پلی جذاب و زیبای بازی آدرنالین بدنتان را چنان بالا میبرد که وجود خودتان را در استادیوم تمام و کمال حس میکنید و این یعنی این که سازندگان توانسته اند در این بخش به چیزی که بخواهد برسند. همین طور درست عمل کردن حرکت های آکروباتیک در آسمان برای شما امتیاز های ویژه ای دارد که در میزان بالا رفتن اعتبار شما نقش بسزایی دارد.

منبع توضیحات: بازی‌سنتر

info

The only Official Monster Energy AMA Supercross Championship videogame is back! Everything is official, from real teams to the training compound, Monster Energy Supercross 3 is the exact replica of the Supercross world!

OFFICIAL 2019 SEASON

Relive the 2019 AMA Monster Energy Supercross season with 100 riders of both 450SX and 250SX categories, 15 official stadiums and tracks and – for the very first time – race with the official Supercross teams of the 2019 Championship in the career mode.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-Bit or later

Processor: Intel Core i5 4460 3.2 GHz – AMD A10-7850K, 3.7 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 2GB – AMD Radeon R7 370X 2GB

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i7-4820K 3.7 GHz – AMD Ryzen 7 1700x

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB – AMD Radeon RX 480 8GB

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو