استایل عجیب مهدخت مولایی با کت قرمز رنگ در جشنواره فیلم فجر ۹۸ + عکس

منبع: کولاک

147

1398/11/22

15:30


در این مطلب، عکسی از استایل عجیب مهدخت مولایی با کت قرمز رنگ و دامن مشکی رنگ را در جشنواره فیلم فجر ۹۸ خواهیم دید! با ما همراه باشید. مهدخت مولایی بازیگر جوان و پراستعداد نمایش ” پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز اب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس ” به کارگردانی سیما شیبانی و به تهیه کنندگی پویا پیرحسینلو، متولد ۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۰ شمسی در شهر تهران می باشد.

استایل عجیب مهدخت مولایی

مهدخت مولایی دانش آموخته رشته بازیگری می باشد! او در سن ۲۴ سالگی با بازی در یک نقش کوتاه در فیلم سینمایی ” دختر ” به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی رضا میرکریمی و به نویسندگی مهران کاشانی ذر سال ۱۳۹۴ شمسی، تجربه ی اولین بازی خود در یک فیلم بلند سینمایی را کسب کرد!

فیلم سینمایی ” دختر ” برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و در ۷ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد! فیلم سینمایی ” دختر ” جایزه گئورگ طلایی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین‌ المللی فیلم مسکو ۲۰۱۶ میلادی را به دست آورد.

لازم به بیان اسن مهدخت مولایی در سال ۱۳۹۵ شمسی و با اکران فیلم سینمایی ” آااادت نمی‌ کنیم ” به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، به نویسندگی ابراهیم ابراهیمیان و سارا سلطانی و به تهیه‌ کنندگی پیمان جعفری شناخته شد و در سال ۱۳۹۵ شمسی نیز با فیلم ” ویلایی ها ” به کارگردانی منیر قیدی، به نویسندگی منیر قیدی و ارسلان امیری و به تهیه‌ کنندگی سعید ملکان بیشتر دیده شد! ویلایی‌ ها قصه خانواده‌ های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ شمسی است.

آدرس اینستاگرام مهدخت مولایی

https://www.instagram.com/mahdokht.molaei

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو