مدل سارافون ۹۹ زیبا و جدید با انواع استایل های جذاب مجلسی و اسپرت

مدل سارافون ۹۹ زیبا و جدید با انواع استایل های جذاب مجلسی و اسپرت


منبع: آرگا

979

1398/11/23

14:13


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل سارافون ۹۹ مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

سارافون از انواع مدل لباس هایی است که خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف می توانند آن را بپوشند و برای هر فصلی سارافون ها با طرح های جدیدی وارد بازار می شوند که شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها سارافون با تن پوشی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل سارافون ۹۹ با طرح و رنگ زیبا

سارافون های زنانه و دخترانه در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین سارافون ها به صورت کوتاه و بلند دوخته می شوند که اندازه قد سارافون به اندازه قد شما بستگی دارد.

مدل سارافون زنانه 99

طرح های سارافون زنانه ۱۳۹۹

سارافون لباس بدون آستینی است که از قسمت گردن تا زانو را می پوشاند. سارافون آستین ندارد و اگر هم دارای آستین باشد آستین آن ها کوتاه است تا شکل اصلی اش حفظ شود.

سارافون ها در انواع طرح های مجلسی و راحتی موجود می باشند که در دوخت سارافون های مجلسی اغلب یک کمربند نازک دور کمربند دوخته می شود تا سارافون شکل و فرمی بی نظیر پیدا کند. سارافون های خانگی و راحتی به خاطر حفظ راحتی دارای کمربند نمی باشند و اغلب سارافون ها در قسمت میانی خود به دو تکه تقسیم می شوند.

یقه سارافون ها نیز به صورت مدل های مختلف نظیر یقه باز و یقه گرد و یقه بسته و … موجود می باشند که در دوخت اغلب سارافون های مجلسی از یقه باز استفاده می شود.

برای دوخت سارافون های خانگی از پارچه های طرح دار و ساده استفاده می گردد همچنین این طرح سارافون ها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که انتخاب هر یک از این مدل ها سلیقه ای است.

سارافون های مجلسی در انواع طرح های کار شده و ساده موجود می باشند و برای دوخت این سارافون ها اغلب از پارچه های حریر و گیپور و … استفاده می شود.

سارافون اسپرت زنانه

سارافون زرد زنانه

سارافون صورتی

سارافون ۹۹

سارافون طرح دار زنانه

سارافون طرح دار دخترانه

سارافون خردلی

سارافون دوتکه

سارافون مشکی

سارافون مشکی مجلسی

سارافون مجلسی 99

مدل سارافون مجلسی

سارافون طرح دار و شیک

سارافون طرح دار و شیک

مدل سارافون 99 بلند

سارافون بلند و طرح دار

سارافون طرح دار 99

سارافون دو رنگ زنانه

سارافون زرد اسپرت

سارافون زرد و اسپرت

سارافون شیک زنانه

سارافون اسپرت زنانه ۹۹

سارافون زنانه 99

سارافون مجلسی ۹۹

سارافون دو تکه

سارافون آبی و سفید

سارافون طرح دار 99

سارافون طرح دار

سارافون طرح دار و زیبا زنانه

سارافون مجلسی و شیک

سارافون طرح دار زرد

سارافون زرد زنانه

سارافون اسپرت و زیبا زنانه

سارافون شیک مخصوص عید نوروز

سارافون زنانه 99

سارافون مجلسی

طرح های سارافون دخترانه ۹۹

اگر شما تمایل دارید در عید نوروز ظاهر و استایلی به روز داشته باشید بهتر است از بین مدل های مختلف سارافون ۹۹ ، طرحی شیک و بی نظیر را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

اغلب سارافون های دخترانه به صورت اسپرت دوخته می شوند همچنین برخی از طرح های سارافون دخترانه ، مجلسی می باشند که انتخاب هر یک از این مدل ها به مکانی که قرار است شما سارافون را در آنجا بپوشید بستگی دارد.

سارافون به دلیل اینکه در قسمت میانی دارای دوختی ساده یا کمربند است شبیه به لباس های دو تکه می شود از این رو سارافون ها برای خانم های قد بلند و خانم هایی که دارای قدی متناسب هستند انتخابی ایده آل محسوب می شوند. اگر شما دارای قدی کوتاه هستید بهتر است از پوشیدن سارافون هایی که دارای خط میانی هستند خودداری کنید زیرا دو تکه بودن سارافون باعث می شود که قد کوتاه تر از حد معمول به نظر برسد.

سارافون طرح دار و شیک 99

سارافون دخترانه چهارخانه

مدل سارافون دخترانه 99

سارافون شیک دخترانه

مدل سارافون صورتی دخترانه

سارافون صورتی و ساده ۹۹

سارافون رنگ تیره دخترانه

سارافون رنگ تیره دخترانه

سارافون زرد دخترانه

سارافون زرد با طرح ساده

سارافون طرح دار و شیک دخترانه

سارافون طرح دار و اسپرت دخترانه

سارافون بلند دخترانه

مدل سارافون بلند دخترانه ۹۹

سارافون طرح دار و زیبا دخترانه

سارافون دخترانه طرح دار و شیک

سارافون شیک دخترانه

سارافون اسپرت

سارافون شیک و اسپرت دخترانه

سارافون ۲۰۲۰

اگر شما دارای قدی بلند هستید بهتر است سارافون هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که رنگ بالاتنه آن ها با رنگ پایین تنه متفاوت باشد. سارافون ها که دارای طرح و رنگی یکدست هستند باعث می شوند تا قد کمی بلندتر به نظر برسد بنابراین بهتر است خانم های قد کوتاه سارافون ها با طرح و رنگ یکدست را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

سارافون دارای ساختاری یکدست است به همین دلیل وزن را کمتر نشان می دهد همچنین اگر سارافون دارای نوار کناری باشد که از کنار آستین ها به سمت پایین کشیده شود باعث می شود تا وزن خانم ها کمتر به نظر برسد.

در هنگام پوشیدن سارافون باید در انتخاب طرح و رنگ شومیز یا بلوزی که از زیر سارافون پوشیده می شود حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین برای داشتن استایلی جذاب و متفاوت بهتر است در هنگام انتخاب اکسسوری هایتان دقت لازم را داشته باشید.

سارافون ساده زنانه

سارافون مخمل دخترانه

مدل سارافون 99 اسپرت

سارافون شیک و اسپرت

ست سارافون مجلسی 99

مدل سارافون برای دختران شیک پوش

سارافون دخترانه

سارافون زرد و شیک دخترانه

سارافون مشکی و بلند

سارافون مشکی و شیک دخترانه

سارافون طرح دار

سارافون دخترانه زیبا و جدید

سارافون شیک دخترانه

سارافون اسپرت مخمل

در این مطلب تصاویری از انواع مدل سارافون ۹۹ را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها سارافون با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو