عکس های مهدی کوشکی و همسرش صحرا فتحی + بیوگرافی کامل

عکس های مهدی کوشکی و همسرش صحرا فتحی + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

279

1398/11/26

02:45


مهدی کوشکی متولد مردادماه سال ۵۹ در شهر تهران است. امروز در نمکستان مروری میکنیم به کارنامه هنری و نیز زندگی شخصی وی

نمکستان: مخاطبان پروپاقرص سینمای ایران باید او را در فیلم تحسین برانگیز لانتوری به یاد بیاورند، هنرمندی که بیشتر در عرصه تئاتر فعال است. مهدی کوشکی متولد مردادماه سال ۵۹ در شهر تهران است. مروری میکنیم به کارنامه هنری و نیز زندگی شخصی وی

مهدی کوشکی عکس مهدی کوشکی و همسرش بیوگرافی مهدی کوشکی

عضو گروه تئاتر لیو :

مهدی کوشکی فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. مهدی کوشکی را تئاتریها به خوبی میشناسند، وی عضو گروه لیو است که گفته می شود یکی از بهترین گروه های تئاتری تاریخ هنر کشور به حساب می آید. این گروه در سال ۱۳۷۶ به وجود آمد و کوشکی به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان در آن مشغول به فعالیت می باشد.

اولین تئاتر او به عنوان کارگردان و نویسنده، نمایشی بود به نام: باد شیشه را میلرزاند که در سال ۱۳۸۵ به روی صحنه رفت. وی در نمایشهائی همچون: کاسیت در زنجیر، تئاتر بد، تیاتر شر، آوازه خوان طاس، سینزده و شیطونی هم به عنوان بازیگر و هم در کسوت کارگردان حاضر شد.

تحصیلات :

وی دانش آموخته رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی بوده و مدرکش را از دانشکده سینمای دانشگاه هنر اخذ نموده است.

مهدی کوشکی

از بازی در فیلم مهمونی کامی تا لانتوری :

مهدی کوشکی اولین بار با فیلم مهمونی کامی به کارگردانی علی احمد زاده وارد سینما شد. این فیلم در سال ۹۲ ساخته شد و بازیگرانی چون: مینا ساداتی و پگاه آهنگرانی به همراه نازنین فراهانی از بازیگرانش بودند.

او یک سال بعد در فیلم دیدنی لانتوری، به کارگردانی رضا درمیشیان بازی کرد. فیلمی پرسرو صدا که بازیگران شاخصی مانند نوید محمد زاده و باران کوثری در آن حضور داشتند. داستان فیلم به موضوع اسید پاشی می پرداخت و مهدی کوشکی در این فیلم نقش پسری به اسم ملک را بازی میکرد.

وی پس از بازی در لانتوری در شش فیلم بلند سینمائی دیگر نیز نقش آفرینی کرد که از جمله آنها میتوان به پدیده، فروشنده، شاه کش،مسخره باز، دابلند و بی سر اشاره کرد. شاخص ترین فیلم سینمائی که او تجربه حضور در آن را داشت، فروشنده اصغر فرهادی بود که برنده اسکار بهترین فیلم خارجی شد.

مهدی کوشکی

حضور در شبکه نمایش خانگی :

آقای کوشکی، در سال ۹۸ در دو سریال کرگدن و نیز دل جلوی دوربین رفت. هر دوی این سریالها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش شدن است. کارگردان این سریال کیارش اسدی زاده است و موضوعش درباره گرفتار شدن چند جوان در دام یک گروه مافیای بسیار خطرناک است. مهدی کوشکی در این فیلم با مصطفی زمانی و سارا بهرامی هم بازی است. دل را نیز منوچهر هادی کارگردانی کرده است و در حال و هوای روابط انسانی و نیز عاشقانه افراد است.

ازدواج و همسر :

مهدی کوشکی متاهل است. او با صحرا فتحی بازیگر تئاتر ازدواج کرده و دارای یک فرزند پسر به نام آرسام است. صحرا در فروردین سال ۶۱ در آبادان متولد شد. او دانش آموخته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران بوده و سالها در زمینه تئاتر فعالیت داشته است. نمایشهایی چون: بازگشت پرومته و سرود صد هزار افلیای عاشق از کارهایست که صحرا فتحی در آن به ایفای نقش پرداخته. همچنین وی به مدت پنج سال به تدریس گرافیک اشتغال داشت.

صفحه اینستاگرام مهدی کوشکی :

آیدی این هنرمند در اینستاگرام mehdi_koushki می باشد. چنانچه طرفدار این بازیگر هستید می توانید با جستجوی این آیدی در اینستاگرام صفحه مهدی کوشکی را دنبال کنید.

صفحه اینستاگرام مهدی کوشکی

در ادامه عکس های جدید و دیده نشده مهدی کوشکی را خواهید دید.

مهدی کوشکی بازیگر سریال دل

مهدی کوشکی بازیگر سریال دل

عکس های مهدی کوشکی

عکس های مهدی کوشکی

بیوگرافی مهدی کوشکی

بیوگرافی مهدی کوشکی

بیوگرافی مهدی کوشکی و همسرش

بیوگرافی مهدی کوشکی و همسرش

مهرداد صدیقیان و مهدی کوشکی

مهرداد صدیقیان و مهدی کوشکی

بیوگرافی مهدی کوشکی

عکس و بیوگرافی مهدی کوشکی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو