بیوگرافی تمام بازیگران سریال می جان + معرفی نقش ها

منبع: کولاک

163

1398/11/27

13:27


در این مطلب از بیوگرافی تمام بازیگران سریال می جان نوشته ایم. سریال می جان کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی ساخته شده است. این سریال رمضانی موضوعی اجتماعی دارد و در ۳۰ قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه و تولید می‌شود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال می جان

بیوگرافی تمام بازیگران سریال می جان

در سریال می جان امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی‌پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رها خدایاری، وحید آقاپور، مجید پتکی، معصومه قاسمی پور، فریده دریامج، محمدعلی فرمند و … ایفای نقش می کنند.

امیررضا دلاوری

امیر رضا دلاوری ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. دلاوری دیپلم علوم تجری دارد،پدرش بازنشسته نیروی هوایی و مادرش هم دبیر ریاضی است، دو برادر کوچکتر از خود بنام های احسان و اشکان دارد، علاوه بر بازیگری در زدن سازهای موسیقی تبحر دارد. امیررضا دلاوری با الهام مردادی ازدواج کرده و حاصل یک دختر زیبا بنام دیار است. وی تاکنون در سریالهایی از جمله مهر خوبان، ترور ، شن های کف رودخانه ، قلب یخی ، بگذار آفتاب بر آید، آبی مثل دریا ، آهوی ماه نهم ، پایان نمایش ، ماچند نفر ، بیداری ، یادداشت های یک زن خانه دار و به تازگی در سریال پریا در نقش علیرضا به ایفای نقش پرداخته است.

سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی پور متولد سال ۱۳۴۲ در قصرشیرین، بازیگر ایرانی است. او فارغ التحصیل آموزشگاه آناهیتا است. سیاوش چراغی پور ازدواج کرده و متاهل است و دو دختر نیز دارد دختر بزرگش خورشید چراغی پور در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

مریم بوبانی

مریم بوبانی در سال ۱۳۳۲ در سنندج به دنیا آمد. دو سال در کلاس های آزاد بازیگری بازیگری آموخت و در ۱۳۷۶ با بازی در مهر مادری (به کارگردانی کمال تبریزی) در نقشی فرعی بازی در سینما را آغاز کرد. دانش اموخته کلاس های آزاد بازیگر امین تارخ است، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و بعد از دهه ۴۰ زندگی خود وارد عرصه حرفه ای سینما و تلویزیون شد، دو فرزند هنرمند مشهورد در عرصه موسیقی دارد.
پرویز فلاحی پور

پرویز فلاحی‌پور سال ۱۳۳۶ در تهران متولد شد. وی  فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر آغاز نمود. بازی در نقش یاور در مجموعهٔ «شب دهم» (۱۳۷۹) موجب شد تا این هنرمند در بین مخاطبان به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل گردد. حسن فتحی یکی از نقش‌های اصلی سریال شب دهم را به پرویز فلاحی‌پور داد و او آنقدر این نقش را خوب بازی کرد که بین عموم مردم به شهرت رسید و در ادامه در سریال‌هایی مانند مرد هزار چهره, گل‌های گرمسیری, دلنوازان, شهرزاد و … بازی کرد.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو