اسامی سریال های ماه رمضان ۹۹ + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران

منبع: کولاک

129

1398/12/27

14:27


معرفی سریال های ماه رمضان ۹۹ به همراه خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران سریال های رمضانی همچنین اطلاعات تکمیلی درباره سریال ها در این مطلب. تلویزیون هر سال برای ایام ماه مبارک رمضان سریال های ویژه ای را تدارک می بیند. سریال های رمضانی امسال از ماه قبل در حال تصویربرداری هستند. با توجه به نزدیکی ایام عید و ماه رمضان، تلویزیون کنداکتو شلوغی در بهار سال ۹۹ دارد.

سریال پدر پسری ؛ شبکه پنج

بازیگران و خلاصه داستان سریال پدر پسری

بازیگران و خلاصه داستان سریال پدر پسری

سریال طنز «پدر پسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در حال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان سال آینده پخش می‌شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک (هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد) پخش می‌شود. «پدر پسری» در قالب طنز موقعیت ساخته شده و نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

«پدر پسری» این روزها با حضور بازیگرانی، چون مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور٬ کتایون بختیاری و یدالله شادمانی درحال تصویربرداری است.

مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ سه بازیگری هستند که در سالهای اخیر در آثار طنز زیادی حضور پیدا کرده اند. از مهر آوران و سنگ چاپ، آخرین بار سریال طنز لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها از شبکه ۳ سیما پخش شد.

سریال نون خ ۲ ؛ شبکه یک

فصل دوم سریال پر طرفدار نون خ در حال تصویربرداری نهایی است و بازیگران آن مقابل دوربین رفته اند. اکثر بازیگران سریال نون خ ۲ از بازیگران فصل اول سریال هستند. بعد از استقبال از سریال نون خ در ایام نوروز ۹۸ حالا فصل دوم آن با نام نون خ ۲ در حال ساخت و تصویربرداری است. فصل دوم نون خ را هم سعید آقاخانی کارگردانی می کند. طبق گفته مدیران شبکه یک و تهیه کننده سریال، نون خ ۲ در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

در این سریال بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و … به ایفای نقش پرداختند.

 

سریال می جان ؛ شبکه ۳

سریال می جان کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی ساخته شده است. این سریال رمضانی موضوعی اجتماعی دارد و در ۳۰ قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه و تولید می‌شود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال می جان

در سریال می جان امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی‌پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رها خدایاری، وحید آقاپور، مجید پتکی، معصومه قاسمی پور، فریده دریامج، محمدعلی فرمند و … ایفای نقش می کنند.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو