زمان دقیق پخش و تکرار سریال نون خ ۲ شبکه یک سیما

منبع: کولاک

269

1399/1/13

02:58


زمان دقیق پخش و تکرار سریال نون خ ۲ مشخص شد. سریال نون خ ۲ کی پخش می شود؟ جدیدترین خبرها از پخش فصل دوم سریال نون خ در این مطلب. فصل دوم سریال پر طرفدار نون خ در حال تدوین نهایی است و این سریال از تاریخ ۲۰ فروردین روی آنتن شبکه یک سیما می رود. اکثر بازیگران سریال نون خ ۲ از بازیگران فصل اول سریال هستند.

پخش و تکرار سریال نون خ ۲

پخش و تکرار سریال نون خ ۲

بعد از استقبال از سریال نون خ در ایام نوروز ۹۸ حالا فصل دوم آن با نام نون خ ۲ در حال ساخت و تصویربرداری نهایی است. فصل دوم نون خ را هم سعید آقاخانی کارگردانی می کند. طبق گفته مدیران شبکه یک و تهیه کننده سریال، نون خ ۲ سریال نوروزی شبکه نیست و در ایام ماه مبارک رمضان شاهد پخش آن خواهیم بود.

البته با توجه به شرایط خاصی که در کشور وجود دارد و قرنطینه خانگی بسیاری از خانواده ها، سریال از چند روز زودتر آغاز می شود. طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک سیما سریال نون خ ۲ به کارگردانی سعید آقاخانی از ۲۰ فروردین ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می رود.

در همین ارتباط مهدی فرجی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نون.خ» با ابراز خرسندی از این که شرایط امضای تفاهم نامه تولید فصل دوم هم از سوی شبکه یک و هم استانداری کرمانشاه فراهم شده است، یادآور شد: «ما از چند ماه قبل وارد مرحله پیش تولید فصل دوم شده‌ایم و به همراه تیم تولید، لوکیشن های مورد نظر هم انتخاب شده است.»

او افزود: «بر اساس پیش‌بینی‌ها، تا دو هفته آینده کار فیلمبرداری کلید خواهد خورد و دو ماه در استان کرمانشاه طول خواهد کشید. این سریال در بهترین زمان یعنی ماه مبارک رمضان سال ۹۹ پخش خواهد شد و امیدوارم در ۲۵ شبی که این مجموعه روی آنتن می رود، بتوانیم حق مطلب را ادا و رضایت مخاطبان را جلب کنیم.»

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو