فصل سوم سریال از سرنوشت کی پخش میشه؟ زمان دقیق پخش و تکرار از سرنوشت ۳

منبع: کولاک

518

1398/12/8

14:37


فصل سوم سریال از سرنوشت کی پخش میشه ؟ این سوال بسیاری از طرفداران و مخاطبین این سریال است. طبق آنچه دست اندرکاران سریال اعلام کرده اند فصل سوم سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان سال آینده پخش می‌شود. تصویربرداری این سریال این روزها ادامه دارد.

فصل سوم سریال از سرنوشت کی پخش میشه

فصل سوم سریال از سرنوشت کی پخش میشه

پخش فصل دوم “از سرنوشت” که ۲۷ قسمت است، تا نیمه اسفند ادامه دارد. این سریال پتانسیل ادامه تا فصل‌های بعدی را نیز دارد اما بستگی به بازخوردها دارد. بازیگران اصلی در فصل سه تغییر نکردند اما تعدادی بازیگر به این فصل اضافه شدند، مونا کرمی، محمد حسن حسینیان، فریده دریامج، فرخنده فرمانی زاده، فاطمه شکری، مسعود انتظاری از جمله این بازیگران هستند.

همچنین حسین پاکدل در فصل سه این سریال هم به ایفای نقش پرداخته است و آتش تقی پور و محمدعلی تقوی نیز در فصل سه بازی ندارند.

«از سرنوشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود. این سریال در ۶۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌الله صدیق نگاشته شده است.

“از سرنوشت” از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.


همچنین بخوانید:

معرفی بازیگران و داستان فصل سوم سریال از سرنوشت

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو