بیوگرافی کیسان دیباج + زندگی شخصی |جدیدترین آهنگ و اینستاگرام کیسان دیباج

بیوگرافی کیسان دیباج + زندگی شخصی |جدیدترین آهنگ و اینستاگرام کیسان دیباج


منبع: کولاک

565

1399/2/1

11:12


بیوگرافی کیسان دیباج به همراه نکاتی از زندگی شخصی همچنین جدیدترین عکس و اینستاگرام کیسان دیباج و اطلاعات تکمیلی درباره آهنگ های جدید این هنرمند را در این مطلب مطالعه کنید.

بیوگرافی کیسان دیباج

بیوگرافی کیسان دیباج

ا

کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت است. او سابقه بازیگری در چند نمایش را تا قبل از این سریال داشت. دیباج با بازی در فصل های اول و دوم سریال «از سرنوشت» تبدیل به چهره مشهوری شد و حالا بسیاری او را به عنوان یک بازیگر جوان و خوش آتیه می شناسند. دیباج همچنین یک خواننده حرفه ای ست و آهنگ های زیادی در فضای مجازی منتشر کرده است.

کیسان دیباج متولد سال ۱۳۷۴ در تهران است. بازی او در نقش سهراب در سریال از سرنوشت طرفداران زیادی پیدا کرد. دیباج در اولین حضور خود در یک سریال تلویزیونی توانست بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارد. نقش مقابل او سهراب است که دارا حیایی فرزند امین حیایی عهده دار بازی آن است.

کیسان همچنین سابقه عضویت در گروه تئاتری موسوم به “لحظه” را در کارنامه هنری خود دارد. او بازیگری را بصورت جدی از سال ۱۳۹۵ با گروه تئاتر صحنه شروع کرد اولین بار با نمایش تنها راه ممکن به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در بهمن نود و پنج در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر بروی صحنه رفت

کنار بازیگری در تئاتر با صدای خوبی که داشت شانس خود را در این عرصه هم امتحان کرد که نتیجه آن انتشار آهنگ یعنی میشه در فروردین ۱۳۹۸ بود. او در نواختن پیانو نیز تبحر دارد.

کیسان دیباج در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده است و تنها یک خواهر دارد، ریشه اسم او ‘کیسان’ عربی دارد. نان «کیسان» به معنی شبیه پادشاه است. همچنین کیسان ابوعمره از القاب مختار ثقفی است. کیسان دیباج فعلا ازدواج نکرده و مجرد است.

آکیسان دیباج در امر ورزش نیز بسیار جدی فعال است، او در رشته دوچرخه سواری کوهستان سالهاست بصورت حرفه ای مشغول به فعالیت است.

کیسان دیباج

کیسان دیباج

همچنین بخوانید:

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت کیست؟


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو