قرص آفرودیت و آنچه باید درباره این دارو بدانید

قرص آفرودیت و آنچه باید درباره این دارو بدانید


منبع: آرگا

133

1398/12/14

22:37


قرص آفروید محصولی از شرکت گل دارو می باشد که کاملا گیاهی بوده و از گیاهان دارچین، زنجبیل، زعفران و میوه خارخاسک تهیه شده است. از این قرص بیشتر برای درمان اختلال نعوض، نارسایی جنسی، افزایش میل جنس در بانوان و افزایش اسپرم استفاده می شود.

قرص آفرودیت و آنچه باید درباره این دارو بدانید

شرکت داروسازی گیاهی گل دارو در سال ۱۳۶۲ کار خود را با ساخت گیاهان دارویی شروع کرد و تا به امروز داروهای متعددی برای بیماری ها و مشکلات گوناگون تولید و روانه بازار نموده است. یکی از محصولات گیاهی این شرکت آفرودیت می باشد که در درمان بسیاری از مشکلات جنسی کاربرد بالایی دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید.

مشخصات قرص آفرودیت

قرص آفرودیت ساخته شرکت داروسازی گل دارو می باشد که برای درمان زود انزالی، اختلال قوای جنسی در آقایان و همچنین افزایش قوای جنسی در بانوان استفاده می شود. اختلال نعوظ یکی از مشکلات رایج در بین مردان می باشد. برخی از بیماری هایی که ممکن است باعث شوند فرد دچار اختلال نعوذ شود شامل مواردی مثل فشار خون بالا، دیابت، کلسترول بالا، بیماری های قابی، صدمات ناحیه لگن یا نخاع، پارکینسون و اعتیاد می شود. گیاه افرودیت بسیار موثر در درمان این مشکل در آقایان می باشد.

عملکرد قرص آفرودیت

مواد تشکیل دهنده آفرودیت

قرص آفرودیت کاملا گیاهی بوده و از گیاهان زنجبیل، دارچین، زعفران و میوه خارخاسک تهیه شده است.

  • دارچین دارای طبعی گرم و خشک بوده که باعث راحتی تنفس و نشاط شده که برای بیشتر شدن قوای جنسی نیز کاربرد دارد.
  • زعفران گیاهی ضد افسردگی است با طبع گرم و خشک که باعث شادابی و نشاط در فرد می شود و کمی آرامش بخش می باشد و از همه مهمتر تقویت کننده قوای جنسی می باشد.
  • گیاه خارخاسک باعث افزایش تعداد اسپرم ها می شود و برای افرادی که با کمبود اسپرم مواجه شده اند بسیار مفید است. عصاره خارخاسک باعث افزایش حرکت اسپرم ها و افزایش میزان زنده ماندن آنها می شود. همچنین خارخاسک باعث افزایش میل جنسی در خانم ها می شود.

بررسی قرص آفرودیت

گیاهان استفاده شده در این قرص باعث افزایش میل جنسی می شوند همچنین اتساع عروق آلت را ایجاد می کنند که باعث تجمع خون و نعوظ می شود. این دارو بعلاوه از بروزل انزال زود رس و ناقص جلوگیری می نماید.

در هر قرص یا ۲ میلی لیتر قطره آفروید ۴۰ میلی گرم خارخاسک، ۱۲/۲۷ میلی گرم زنجبیل، ۳ میلی گرم زعفران و ۱۱ میلی گرم دارچین وجود دارد.

نحوه مصرف دارو

در حالت کلی نحوه مصرف این دارو ۳ بار در روز و در هر نوبت یک عدد قرص می باشد. افرادی که دچار مشکلات قلبی و یا فشار خون پایین هستند باید در مصرف دارو احتیاط کرده و با تجویز پزشک از آن استفاده نمایند.

داروی آفرودیت و بررسی آن

نکات احتیاطی در مورد مصرف قرص

موارد مورد توجه در مصرف قرص آفرودیت شامل موارد زیر می باشد:

  • در دوران بارداری نباید از این دارو استفاده کرد. اما مصرف آن در دوران شیردهی مانعی ندارد.
  • مصرف طولانی مدت دارو باعث افزایش اسپرم می شود.
  • اشخاصی که نسبت به فراورده های گیاهی حساسیت دارند نباید از این قرص استفاده نمایند.
  • بیماران قلبی باید با احتیاط و مشورت پزشک یا دارو ساز از قرص استفاده کنند.
  • افرادی که دارای مشکل فشار خون پایین هستند در مصرف دارو احتیاط لازم را داشته باشند.

قرص آفرودیت و کارایی آن

تاثیر فارماکولوژی قرص

مکانیسم فیزیولوژیک نعوظ در آلت تناسلی در این قرص باعث آزاد شدن اکسید نیتریک در کورپوس کاورنوزوم در زمان تحریکات جنسی می شود. اکسید نیتریک آنزیم گوانیل سیکلاز را فعال کرده و باعث افزایش میزان CGMP می شود و باعث اتساع عروق آلت می شود و در نتیجه گردش خون در آلت افزایش می یابد.

آفرودیت و بررسی آن

تاثیر قرص در خانم ها باعث افزایش میل جنسی خواهد شد. مواد موثر در قرص به ویژه ساپونین، اسانس ها و استروئیدهای موجود در گیاهان استفاده شده در آفرودیت باعث برطرف شدن ناتوانی های جنسی می شود و از انزال های ناقص و زود رس پیشگیری می نماید که در نهایت یک عمل جنسی رضایت بخش را به همراه دارد. بر طبق تحقیقات انجام شده ساپونین موجود در گیاه خارخاسک باعث افزایش اسپرم شده و برای افرادی که به خاطر نبود اسپرم مشکل عقیمی دارند بسیار تاثیر گذار است. خارخاسک موجود در قرص فرآیند اوولاسیون را تحری کرده و تمایلات جنسی در خانم ها را افزایش می دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو