عکس و بیوگرافی دارا حیایی + همسرش و خانواده‌اش

عکس و بیوگرافی دارا حیایی + همسرش و خانواده‌اش


منبع: نمکستان

743

1398/12/20

12:38


دارا حیایی در ۱۱ شهریورماه سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. وی تنها فرزند پسر امین حیایی و مونا بانکی پور می باشد.

نمکستان: دارا حیایی در ۱۱ شهریورماه سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. وی تنها فرزند پسر امین حیایی و مونا بانکی پور می باشد. دارا در یک خانواده هنرمند متولد شده و پدرش از جمله شناخته شده ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران، امین حیایی است . مادرش نیز به بازیگری اشتغال داشت هرچند سالهای زیادی است از آن فاصله گرفته و مادربزرگ مادریش خانم فرزانه داوری نیز قبل از انقلاب هنرپیشه بوده است. او پدرش را بازیگر بزرگی میداند و در مصاحبه ای اعلام کرده میخواهد از تجربیات او در بازیگری استفاده کند اما هرگز زیر سایه نام پدر نخواهد ماند.

دارا حیایی عکس دارا حیایی و همسرش بیوگرافی دارا حیایی

سالهای کودکی :

دارا بیشتر سالهای زندگیش را بعد از طلاق والدینش در خارج از کشور سپری کرد. مادرش مونا بانکی پور بعد از جدائی از همسرش امین حیایی، سرپرستی فرزندش را برعهده گرفت و پس از مدتی برای زندگی به خارج از کشور رفت و سپس به ایران بازگشت. مونا بانکی پور مادر دارا در سریال تلویزیونی خواب و بیدار از مهدی فخیم زاده نقش همسر یک پلیس را ایفا میکرد که با شغل همسرش دچار مشکل بود. بازیگر نقش مقابل او در این فیلم دانیال حکیمی بود.

بیوگرافی دارا حیایی

ورود به دنیای بازیگری :

دارا قبل از ورود به عرصه بازیگری مدتی در حرفه مدلینگ فعالیت داشت. چهره خاص و زیبای او در انتخاب این حرفه بی تاثیر نبود. تصویر وی مدتی در بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر خودنمائی میکرد. به توصیه و تشویق پدرش قبل از ورود به عالم سینما و تلویزیون در کلاسهای فن بیان و بازیگری شرکت کرد.

اولین حضور او در سینما با فیلم شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله کلید خورد. در این فیلم دارا با پدرش امین حیایی هم بازی بود. فیلم داستان مردیست که احساس میکند به اهداف خودش در زندگی دست نیافته و حالا باید با این حس بد کلنجار رود. زری خوشکام و مژگان صابری از دیگر بازیگران فیلم بودند. شعله ور در سال ۹۷ به اکران عمومی درآمد. یکی از موضوعات جنجالی این فیلم به هنگام نخستین نمایشش در جشنواره فیل فجر حرکات عجیب یکی از بازیگران زن فیلم در نشست خبری بود که حواشی و بحثهای زیادی را در فضای رسانه ای کشور مطرح کرد.

دارا حیایی معتقد است به خاطر پدرش نبوده که حمید نعمت الله او را برای بازی در فیلمش برگزیده است بلکه او قبل از ورودش به این پروژه تست داده و بعد از رضایت کارگردان از وی، نقش پسر جوان فیلم را به او داده اند.

بیوگرافی دارا حیایی

ازدواج :

دارا مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

حضور در تلویزیون :

وی با سریال از سرنوشت به کارگردانی محمد رضا خردمندان که از شبکه دوم سیما پخش میشود در قاب تلویزیون دیده شد. او در این فیلم به همراه راستین عزیز پور دیگر بازیگر جوان سریال، نقش پسر بچه های پرورشگاهی را بازی میکنند. قسمتهایی از این سریال در یکی از پرورشگاه های جنوب تهران فیلمبرداری شده است. پوریا پورسرخ و لیلا بلوکات نیز از جمله بازیگران سریال از سرنوشت هستند.

مخالفت با سلبریتی شدن :

دارا حیایی میانه خوبی با مفهومی به اسم سلبریتی ندارد و در یک مصاحبه گفته است که تمام سعی خود را خواهد کرد تا از سلبریتی شدن فاصله بگیرد و بیشتر سعی خواهد کرد با کارهای درخشان و ماندگارش در سینما و تلویزیون در اذهان مردم به خاطر آورده شود. او زیاد دوست ندارد که به قیمت دیده شدن بر پرده سینما تن به هر کار بی ارزش و مبتذلی بدهد و در همین باره گفته که ترجیح میدهد حضورش در سینما کم رنگ اما اثر گذار باشد حتی اگر با بازی در یک فیلم خلاصه شود.

دارا حیایی و پدرش امین حیایی

دارا حیایی و پدرش امین حیایی

زندگینامه و عکس های دیده نشده دارا حیایی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده دارا حیایی

بیوگرافی دارا حیایی

بیوگرافی دارا حیایی

عکس دارا حیایی

زندگینامه و عکس دارا حیایی

امین حیایی و پسرش

عکس امین حیایی و پسرش

زندگینامه و عکس های دیده نشده دارا حیایی

تصاویر و زندگینامه دارا حیایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو