بیوگرافی اصغر همت همراه با تصاویر جالب و زیبای وی

بیوگرافی اصغر همت همراه با تصاویر جالب و زیبای وی


منبع: آرگا

213

1398/12/22

21:31


در این مطلب از مجله آرگا، بیوگرافی اصغر همت هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی و همسرش خانم افسر اسدی به همراه تصاویر خانوادگی وی را مشاهده خواهید نمود.

بیوگرافی اصغر همت همراه با تصاویر جالب و زیبای وی

اصغر همت بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را با تئاتر نمایشی آغاز نمود و تا کنون در این حرفه توانسته آثار هنری خوبی را در کارنامه بازیگری خود به نمایش بگذارد. وی از دوران کودکی علاقه شدیدی به تئاتر های تخت حوضی و تعزیه داشت و از دوران نوجوانی فعالیت در تئاتر خود را شروع کرد. از آثار شاخص وی می توان به سریال امام علی در نقش مروان بن حکم اشاره نمود که با حضور در این سریال توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و در ادامه توانست مراحل موفقیت را در این زمینه طی کند، در ادامه این مطلب با اصغر همت و همسرش افسر اسدی بازیگر ایرانی بیشتر آشنا خواهید شد.

نگاهی به بیوگرافی اصغر همت

نام و نام خانوادگی: اصغر همت

تاریخ تولد: ۲۷ آذر ۱۳۳۱

متولد: شهر شیراز

شغل: بازیگر

همسر: خانم افسر اسدی

فرزند: غزل، هامون

بیوگرافی اصغر همت و همسرش

بد نیست در بیوگرافی اصغر همت بازیگر اشاره کنیم که وی متولد ۲۷ آذر ماه سال ۱۳۳۱ که هم اکنون وی ۶۷ سال سن دارد در شهر شیراز چشم به جهان گشود و همچنین در سال ۵۹ فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد.

زندگینامه کامل اصغر همت

جالب است بدانید وی یکی از بازیگران قبل از انقلاب می باشد که در چند فیلم به ایفای نقش پرداخته. از بازی های قبل انقلاب وی از جمله می توان به فیلم سرخ پوست به کارگردانی غلامحسین لطفی شاره نمود. اصغر همت در سال ۶۳ یکی از بازیگران بعد از انقلاب در فیلم ما ایستاده ایم نقش اصلی یک فیلم جنگی را به ایفای نقش پرداخت.

وی بیان کرده:

متولد شهر شیراز هستم علاقه اصلی‌ ام تئاتر است معتقدم بازی جزو وجود آدمی است و بچه‌ها از همان دوران کودکی بازی کردن و نمایش را با هم تمرین می‌کنند من هم در کودکی با هم‌ سن‌ و سالانم بازی م ی‌کردم و اوقات فراغتم این‌گونه پر می‌ شد. از دوران کودکی به تئاتر های تخت حوضی و تعزیه علاقه داشتم و از دوران دبیرستان به فعالیت در تئاتر در این زمینه‌ ها روی آوردم.

آشنایی با زندگینامه اصغر همت

عکس اصغر همت

عکس و بیوگرافی اصغر همت

زندگینامه جامع اصغر همت

زندگینامه اصغر همت

ژست باحال و جالب اصغر همت

زندگینمامه خواندنی اصغر همت

عکس دو نفره افسر اسدی و مهرنوش صبرکن

بیوگرافی اصغر همت + تصاویر جدید

عکس افسر اسدی در کنار پسرش هامون

شروع فعالیت

اصغر همت در سال ۴۳ در سن ۱۲ سالگی برای دیدن یک نمایش به نام دورنمای مکه رفت. وی با دیدن این فیلم بسیار علاقه مند شد. سپس او برای تحصیل به مدرسه دبیرستان حیات رفت که بعد ها به مرکز تئاتر شیراز تبدیل شد.

بنابراین این هنرمند سال ۴۸ به صورت حرفه ای شروع به تمرین و آشنا شدن با نمایشنامه ای از زنده یاد غلامحسین ساعدی نمود که بعد از ۱۲ ماه این نمایش بر روی صحنه رفت و برای اولین بار بازیگری را تجربه کرد. وی بعد از گرفتن مدرک دیپلم، وارد دانشگاه شد و در رشته تئاتر تحصیل نمود و این چنین شده که او در سال ۷۰ در سن ۳۹ سالگی بازی در سریال امام علی به کارگردانی داوود میر باقری چهره او در تلویزیون دیده بشود و به شهرت برسد.

بیوگرافی اصغر همت + گالری شیک

گالری شیک و زیبا اصغر همت و همسرش

شرح حال جالب اصغر همت

اصغر همت

شرح زندگی اصغر همت و همسرش

عکس قدیدمی اصغر همت

تاریخچه زندگی اصغر همت

امیر ارجمند در کنار اصغر همت و افسر اسدی

ازدواج اصغر همت

اصغر همت چندین سال پیش با خانم افسر اسدی از بازیگران مشهور و توانا ایرانی ازدواج کرده است که حاصل این ازدواج یک دختر به نام غزل فوق لیسانس معماری و هم اکنون ساکن آمریکا و یک پسر به نام هامون فارغ التحصیل رشته گرافیک است.

عکس + زندگینامه جالب اصغر همت

اصغر همت و همسرش افسر اسدی

بیوگرافی اصغر همت + افسر اسدی

آشنایی تا ازدواج

اصغر همت می گوید:

اواخر سال ۵۸ نمایشنامه ای به نام براند در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفت که در آن من نقش براند را به عهده داشتم و افسر اسدی نقش مقابل مرا بازی می کرد و اتفاقی که روی صحنه افتاد به صحنه زندگی ما هم کشیده شد : یعنی ازدواج کردیم

شرح زندگی اصغر همت و افسر اسدی

عکس قدیدمی اصغر همت و افسر اسدی

تاریخچه خواندنی اصغر همت

کارنامه بازیگری اصغر همت

تلویزیون

امام علی (ع) (۱۳۷۵-۱۳۷۰)- آهوی ماه نهم (۱۳۸۳)- پازل- هزار دستان- چهل سرباز- هفت سنگ (۱۳۷۷)- آژانس دوستی)- مثل هیچ کس(۱۳۸۷)

گالری شیک+ بیوگرافی اصغر همت

سینمایی اصغر همت

سرخ پوست ها (۱۳۵۷)- علی و غول جنگل ها (۱۳۶۹)- زشت و زیبا (۱۳۷۷)- فیلم شاهزاده ایرانی (۱۳۸۴)- یه حبه قند (۱۳۸۸)- ماه و خورشید (۱۳۷۴)- ما ایستاده ایم(۱۳۶۳)- روز های انتظار (۱۳۶۵)- پرونده هاوانا (۱۳۸۴) – مقلد شیطان (۱۳۸۵)- تگرگ و آفتاب (۱۳۹۶)- بیخوابی (۱۳۸۸)- در مسیر تند باد (۱۳۶۷)- تگرگ و آفتاب (۱۳۹۳)- آخرین ملکه زمین (۱۳۸۵)- شیر سنگی(۱۳۶۵)- ما جراهای علاءالدین و چراغ جادو (۱۳۵۷)

زندگینام هکامل و خواندنی اصغر همت

عکس جدید اصغر همت

بیوگرافی افسر اسدی

افسر اسدی بازیگر مشهور و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین چهره پرداز می باشد وی متولد ۲۶ دی ماه سال ۱۳۳۶ که هم اکنون ۶۲ سال سن دارد. و همچنین او دارای مدرک لیسانس رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر نمایشی از دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران می باشد.

شرح حال اصغر همت و افسر اسدی

این هنرمند کار خود را از سال ۱۳۵۷ با نمایش تلویزیونی روی چوب آغاز نمود. از آثار شاخص وی می توان به وزیر مختار، دزدان مادر بزرگ، تله موش، تنها در تاریکی، هزار دستان، روزگار وصل، این شرح بی نهایت، یک کیسه تو هم و … اشاره کرد.

شرح زندگی اصغر همت + همسرش افسر اسدی

افسر اسدی در سال ۶۸ با بازی در فیلم عبور از غبار به کارگردانی پوران درخشنده در نقش یک زن آذری بی سواد، توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن از جشنواره فیلم فجر و همچنین در سال ۷۳ بخاطر فیلم روسری آبی به کارگردانی رخسان بنی آدم به عنوان نامزد بهترین بازیگر نقش دوم زن از سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر کسب کرد.

آشنایی با شرح حال اصغر همت

کارنامه بازیگری افسر اسدی

 چهره پرداز

۱۳۶۸ پرواز پنجم ژوئن

سینمایی

مقلد شیطان (۱۳۸۵)- تا آمدن احمد (۱۳۹۳)- دوازده صندلی (۱۳۹۰)- شب مکافات (۱۳۶۳)- جستجوی شهر (۱۳۶۴)- روز های انتظار(۱۳۶۵)- عبور از غبار(۱۳۶۸)- تهران روزگار نو(۱۳۷۸)- زمان از دست رفته (۱۳۶۸)- راز خنجر(۱۳۶۹)- روسری آبی (۱۳۷۳)- سر بلند(۱۳۷۳)- کودکانه (۱۳۸۱)- اسب (۱۳۸۴)- گهواره ای برای مادر (۱۳۹۱)- دوازده صندلی (۱۳۹۰)- یک وجب از آسمان(۱۳۸۷).

کامل ترین بیوگرافی اصغر همت

تلویزیون افسر اسدی

هزار دستان (۱۳۵۸)- وزیر مختار (۱۳۶۹)- ماه عسل (۱۳۸۸)- باغ سرهنگ (۱۳۹۲)- تنها در تاریکی (۱۳۷۸)- بسوی افتخار (۱۳۷۷)- عبور (۱۳۷۲)- تله موش(۱۳۷۶)- از جنس پریشانی (۱۳۸۶)- داداش(۱۳۹۲)- روزگار وصل (۱۳۷۱)-

شناخت بیشتر بیوگرافی اصغر همت

عکس دونفره اصغر همت و نسرین نیکسا بازیگر سینما و تلویزیون

عکس دسته جمعی اصغر همت، همسر رضا فیاضی، افسر اسدی و رضا فیاضی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی اصغر همت و همسرش افسر اسدی بازیگر موفق ایرانی و از تماشای تصاویر زیبا و خانوادگی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو