تعبیر خواب بوسیدن مرده - معنی روبوسی با مرده در خواب چیست؟

منبع: ستاره

153

1398/12/26

15:01


با تعبیر خواب بوسیدن مرده، تعبیر خواب روبوسی با مرده، تعبیر خواب بوسیدن مرده از منظر امام صادق و دیگر معبرین اسلامی همراه ما باشید.

تعبیر خواب روبوسی با مرده

 
ستاره | سرویس سرگرمی - دیدن بوسیدن مرده و یا روبوسی با آن تعبیری همراه با خیر و برکت دارد. با تعابیر معبران اسلامی و کهن درباره روبوسی مرده همراه ما باشید.
 
برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب
 

تعبیر خواب روبوسی

مطیعی تهرانی: وقتی کسی را می‌بوسیم می‌خواهیم محبت خود را در حد اعلا به آن شخص نشان بدهیم و ثابت کنیم. در خواب نیز از این حد فراتر نمی‌رویم. چنانچه در خواب ببینیم کسی را می‌بوسیم موردی پیش می‌آید که حسن نیت خود را نسبت به او ثابت کنیم و اگر آن که می‌بوسیم نا شناس باشد نفعی از ما به او می‌رسد.
 
تعبیر خواب مرده تصویر رفتگانی است که می‌شناختید. اکثر رویاهایی که در آن‌ها مردگان ظاهر می‌شوند حاصل تلاش ما برای کنار آمدن با خاطرات، احساس گناه، خشم و سایر احساساتی است که در ارتباط با آن‌‌ها داشته‌ایم.
باید بدانید که انسان‌هایی که در رویا مشاهده می‌کنید، سمبل ابعاد مختلف شخصیت خود شما هستند. اگر مرده‌ای که در خواب مشاهده می‌کنید برای شما ناشناس باشد، می‌تواند اشاره به بعدی از شخصیت و افکار شما داشته باشد که برای شما شناخته شده نیست یا تا به امروز به آن توجه خاصی نداشته اید. بنابر این بوسیدن آن شخص یا بوسیده شدن توسط شخص مرده می‌تواند در ارتباط با رفتار او باشد.
 

تعبیر خواب بوسیدن مرده

جابر مغربی: اگر دید مرده را به شهوت بوسه داد، دلیل که زن خواهد و به مرادها برسد.
 
ابراهیم کرمانی گوید:
  • اگر بیند مرده‌ای را از روی شهوت می‌بوسید نشانه آن است که خیری از طرف مرده به او خواهد رسید.
  • اگر بیند مرده وی را بوسه می‌داد، دلیل که از مال یا از علم آن مرده چیزی به وی رسد.

مطیعی تهرانی: اگر ببینیم مرده ای ما را می‌بوسد اگر آن مرده آشنا باشد نسبت به او دینی داریم چه اخلاقی و چه مالی و مادی و اگر ناشناس باشد سودی به ما می‌رسد زیرا بوسه مرده خیر و برکت است.
 
 
کتاب سرزمین رویاها: شخصی را که مرده است در خواب می‌بوسید: عمر شما طولانی خواهد بود.
 
معبرین غربی گویند: خواب‌هایی که در ارتباط با شخص مرده باشند معمولا ناخوشایند و بسیار واقع بینانه هستند. معمولا محتوای اینگونه خواب‌ها برای طولانی مدت در ذهن بیننده خواب باقی خواهد ماند. اگر این خواب همراه با بغل کردن و یا بوسیدن مرده همراه باشد تاثیرگذاری آن بر فرد رویابین بیشتر خواهد بود.
 

بوسیدن مرده در خواب (امام صادق)

امام صادق (ع): اگر ببینی مرده را از روی شهوت بوسیده‌ای، با زنی ازدواج می‌کنی و به خواسته‌هایت می‌رسی.
 
همواره در این گونه خواب‌ها با دریافت و تفکر در مفاهیم اولیه خواب می‌توان به تصویر بهتری از رویا دست یافت. به همین دلیل در ابتدا بایستی با تعبیر خواب بوسیدن و بوسه دادن آشنا گردید تا بتوان فضای کلی رویای مربوط به روبوسی با مرده را درک کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو