کرونا هوای انگلیس را پاکیزه کرد+ عکس

47

1398/12/29

12:04


شیوع ویروس کرونا در کشور انگلیس و کاهش رفت و آمدها منجر به پاکیزگی هوای این کشور شده است.

کرونا هوای انگلیس را پاکیزه کرد+ عکس

به گزارش بهداشت نیوز:  شیوع ویروس کرونا در کشور انگلیس و کاهش رفت و آمدها منجر به پاکیزگی هوای این کشور شده است.
میزان آلودگی هوا در لندن کاهش یافته، چراکه انگلیسی‌ها در خانه باقی می‌مانند و با کاهش خروج از خانه آلودگی هوا نیز شرایط بهتری پیدا می‌کند.
داده‌های موجود حکایت از آن دارد، میزان دی اکسید نیتروژن لندن یک سوم کاهش یافته و سطح آلودگی هوا برای کل کشور پایین  آمده است.
نخست وزیر انگلیس از مردم تقاضا کرده از سفر رفتن خودداری کنند و به کادر درمان کمک کنند تا زنجیره شیوع این بیماری کاهش یابد.
وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی گزارش داد که میزان آلودگی هوا امروز در سراسر کشور پایین بوده و این نشان می‌دهد با کمی تدابیر ویژه می‌توان آلودگی این کشور را کاهش داد.
بوریس جانسون از مردم خواسته که از کلوپ‌ها و تئاترها دوری کنند، در صورت امکان از خانه کار کنند و از همه تماس‌های غیر ضروری و مسافرت خودداری کنند.
مقام دولتی انگلیس هشدار داد، ویروس کرونا اکنون در مرحله گسترش سریع در سراسر انگلیس قرار دارد، در حالی که لندن شاهد پیشرفت خاصی است.
وی گفت: افراد باید از تماس‌هایی که لازم نیست، مانند رفتن به رستوران، کافه، سینماها، مسافرت‌های خارج از مرز و اجتماعات بزرگ خودداری کنند.
حدود سه ماه پیش، مرکز قلب انگلیس در گزارشی ضمن هشدار در مورد وضعیت آلودگی در شهرهای این کشور به ویژه لندن از دولت خواست تدابیر و اقدامات سفت و سخت‌تری را برای کاهش آلودگی هوا اتخاذ کند.
براساس این گزارش، منطقه نیوهام در شرق لندن، آلوده ترین منطقه پایتخت اعلام شده و طبق اعلام مرکز قلب انگلیس، تقریبا تمامی ۲۵ منطقه‌ای که بیشترین آلودگی هوا در انگلیس را دارند، در لندن واقع شده‌اند.
 

کرونا هوای انگلیس را پاکیزه کرد+ عکس

 
منبع: فارس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو