سریال پایتخت ۶ کی از شبکه تماشا پخش می شود ؟ + ساعت دقیق پخش و تکرار

منبع: کولاک

105

1398/12/29

17:59


سریال پایتخت ۶ کی از شبکه تماشا پخش می شود ؟ به همراه ساعت دقیق پخش و تکرار سریال طنز پایتخت ۶ از شبکه تماشا و اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. سریال محبوب پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم هر شب روی آنتن می رود.

پایتخت ۶ کی از شبکه تماشا پخش می شود

پایتخت ۶ کی از شبکه تماشا پخش می شود

شبکه یک پخش کننده اصلی این سریال است. امسال قرار است غیر از شبکه یک، شبکه شما نیز این سریال را هر شب روی آنتن ببرد. این سریال هر شب ساعت ۲۴ از شبکه تماشا پخش می شود.

بازیگران سریال پایتخت ۶ همان تیم قبلی و آشنای پایتخت هستند . احتمالا چند چهره فرعی نیز به فراخور داستان به آن اضافه شوند. سورپرایز این سری از پایتخت بازگشت نقش “بهبود فریبا” با بازی مهران احمدی است که از ابتدای پروژه حضور وی اعلام شد.

همچنین آرش عباسی فیلمنامه “پایتخت ۶” را به همراه محسن تنابنده نوشته است. فیلمنامه این سریال در حالی نوشته شده که با درگذشت خشایار الوند، مدتی پرونده نگارش و ساخت این مجموعه به تعویق افتاده بود. آرش عباسی را بیشتر تئاتری‌ها به واسطه نگارش نمایشنامه‌ها و کارگردانی آثار نمایشی می‌شناسند.

۵ فصل از این سریال به قلم مرحوم خشایار الوند نگارش شده بود و گروه تولید برای «پایتخت ۶» باید از نویسنده جدیدی استفاده می کردند. به گفته دست اندرکاران این سریال و مدیران شبکه یک سیما، مجموعه تلویزیونی «پایتخت۶» از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و حتما در قالب یک سریال جذاب و پرمخاطب بروی آنتن شبکه یک خواهد رفت که بسیار شیرین و طنز خواهد بود.


اسامی بازیگران سریال پایتخت ۶+ خلاصه داستان و عکس بازیگران

زمان دقیق پخش و تکرار سریال پایتخت ۶

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو