هادی مرتضی‌ زاده شرکت کننده عصر جدید در سریال کامیون کیست؟ + عکس و ویدیو

منبع: کولاک

383

1399/1/2

19:52


هادی مرتضی‌ زاده شرکت کننده عصر جدید در سریال کامیون کیست؟ به همراه عکس و ویدیو هادی مرتضی زاده بازیگر نقش دانشجو در سریال نوروزی کامیون. هادی مرتضی زاده را بسیاری در مسابقه عصر جدید دیدند. شرکت کننده ای که با نمایشی عجیب خود را در قامت فردی معلول که مشکل حرف زدن دارد جا زد و داوران مسابقه را به اشتباه انداخت. مرتضی زاده البته در میانه راه به خاطر آنچه بیماری قلبی عنوان کرده بود، از این مسابقه انصراف داد.

سید مسعود اطیابی سریال نوروزی «کامیون» را برای شبکه دو کارگردانی می‌کند. این سریال توسط شهروز شکورزاده و برزو نیک‌نژاد نگاشته شده است و در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید شده و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد.

مجموعه طنز «کامیون» درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجرا‌هایی می‌شود. داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

هادی مرتضی‌زاده نقش یکی از سه دانشجو را به همراه بهنام شریفی و علی هاشمی بازی می‌کند. در ادامه می توانید فیلم های حضور او در برنامه عصر جدید را در لینک های زیر ببینید:

هادی مرتضی‌ زاده شرکت کننده عصر جدید در سریال کامیون

هادی مرتضی‌ زاده شرکت کننده عصر جدید در سریال کامیون

اسامی بازیگران سریال کامیون

مهدی هاشمی و نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی ، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی زاده و… بازیگران سریال کامیون هستند.


اجرای هادی مرتضی زاده در عصر جدید که اشک حضار را در آورد

آدرس اصلی پیج اینستاگرام هادی مرتضی زاده

پشت پرده انصراف هادی مرتضی زاده از عصر جدید

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو