داستان کامل قسمت ۱۶۴ سریال ترکی سیب ممنوعه

منبع: کولاک

210

1399/1/3

15:22


داستان کامل قسمت ۱۶۴ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است. شبکه پخش کننده این سریال مهیج، شبکه تلویزیونی FOX است. زمان پخش این سریال از ۹ آوریل ۲۰۱۸ آغاز شده است.

قسمت ۱۶۴ سریال ترکی سیب ممنوعه

قسمت ۱۶۴ سریال ترکی سیب ممنوعه

صبح، امیر بخاطر اینکه لیلا در خطر نباشد و شوهر او، حیلمی به خانه او نیز نیاید، یک خانه دیگر برای او در همان نزدیکی کرایه میکند‌ تا موقتا به آنجا برود. در شرکت، شاهیکا به اتاق هالیت می رود و با ذوق در مورد سوپرایزش میگوید. او که میداند شرکت در وضعیت نامساعدی به سر می برد، به هالیت میگوید که یک سرمایه‌گذار جدید برای شرکت پیدا کرده است که میتواند شرکت را نجات دهد. او به عمد با این کارها قصد دارد هالیت را به خودش وابسته و مدیون کرده تا او از ییلدیز طلاق بگیرد. ییلدیز از این خبر خوشحال و امیدوار می شود.

.

امیر در دفتر به اتاق کایا می رود و در مورد لیلا توضیح میدهد و برای او پول قرض میخواهد. کایا از دست لیلا عصبانی است و او را باور ندارد و به امیر پولی نمیدهد. کمی بعد، شوهر لیلا به شرکت آمده و دنبال لیلا میگردد. او دوباره کایا را تهدید کرده و می رود. طبق گفته امیر به کایا ثابت می شود که شوهر لیلا مشکل دارد و او حق داشته که از او فرار کند. او تصمیم می‌گیرد به دیدن لیلا رفته و با او صحبت کند. زهرا و لیلا و اریم حاضر شده و به خانه اندر می روند، تا هالیت جان را با خود به شرکت ببرند. ییلدیز که به زور راضی شده، بچه را به آنها سپرده و آنها به شرکت می روند. هالیت از دیدن بچه ها غافلگیر و خوشحال می شود . آنها از هالیت میخواهند که برای نهار بیرون بروند. شاهیکا به اتاق آمده و با دیدن بچه ها شوکه و عصبی می شود.

.

او بعد از رفتن آنها با ییعیت تماس میگیرد و او را بخاطر اینکه همراه بچه ها نرفته، دعوا میکند. ییعیت می‌گوید که آنها خودشان نخواستند همراهشان باشد. اندر حاضر شده تا به رستوران دنبال پسرش برود. اندر به عمد لباس او را عوض کرده و حسابی به ییلدیز می رسد. با این حال ییلدیز به این مسأله اهمیت نمی‌دهد و میگوید که فقط برای گرفتن پسرش می رود و قصد جلب توجه برای هالیت را ندارد. جانر برای پیدا کردن ردی از آقا فهیم برای تحقیق می رود، اما چیزهایی که او در شبکه اجتماعی به‌عنوان فرد پولدار گذاشته است را پیدا نمیکند. او به اندر میگوید که هیچ چیز در مورد آن مرد دستش نیامده و حتما شاهیکا دوباره اندر را گول زده است. اندر سردرگم شده اما حس میکند که آن مرد ربطی به شاهیکا دارد.

.

امیر کایا را به خانه لیلا می برد. لیلا از آمدن کایا شوکه می شود. او همه چیز را برای کایا تعریف میکند و میگوید که هیچ کس و کاری ندارد و با اولین کسی که شناخته ازدواج کرده است، و شوهرش حیلمی نیز فردی بیمار از آب در آمد . او بیماری اش را قبول ندارد و لیلا را در اتاق زندانی میکرده و او چاره ای جز فرار نداشته. کایا به لیلا میگوید که او را برای گرفتن طلاق از شوهرش کمک میکند. لیلا از اینکه کایا به او اعتماد می‌کند خوشحال می شود. ییلدیز به رستوران رفته، و آنها همگی بگو و بخند میکنند و خوشحال هستند. هالیت از ییلدیز بخاطر اینکه هالیت جان را به همراه بچه‌ها فرستاد تشکر میکند.

.

شب، شاهیکا با کایا تماس گرفته و به بهانه تنهایی و دلتنگی از او میخواهد که به خانه هالیت بیاید. کایا خستگی را بهانه میکند، اما شاهیکا که قصد دارد رابطه هالیت و کایا را خوب کند به او اصرار میکند. او همچنین از طرف دیگر نیز به اتاق هالیت رفته و اصرار دارد تا رابطه‌اش اش با کایا را بخاطر او خوب کند. وقتی کایا می آید، شاهیکا مدام از برنامه آینده و ازدواج و همچنین طلاق هالیت صحبت میکند، و هالیت در دلش معذب می شود


خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو