بیوگرافی شهنام شهابی و تصاویر وی با ژست های خاص و متفاوت

بیوگرافی شهنام شهابی و تصاویر وی با ژست های خاص و متفاوت


منبع: آرگا

412

1399/1/4

22:34


شهنام شهابی یکی از بازیگران سرشناس و موفق ایرانی که تا کنون فیلم های زیادی در کارنامه هنری خود قرار داده است. در ادامه این مطلب بیوگرافی شنهام شهابی همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را گردآوری نموده ایم

شهنام شهابی هنر پیشه ۳۷ ساله سینما و تلویزیون ایرانی از سال ۷۳ تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت دارد، او با بازی در سریال های های “تاوان” به کارگردانی شهرام شاه حسینی، “خانه ای در تاریکی” به کارگردانی سعید سلطانی و “پرستاران” به کارگردانی شهرام شاه حسینی به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه این مطلب زندگینامه کامل شهنام شهابی همراه با تصاویر جدید و کارنامه بازیگری وی آشنا خواهید شد.

تصاویر شخصی و بیوگرافی شهنام شهابی

شهنام شهابی بازیگر ایرانی متولد ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ که هم اکنون وی ۳۷ سال سن دارد در تهران چشم به جهان گشود همچنین وی فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد بوشهر می باشد.

بیوگرافی شهنام شهابی + تصاویر جدید

بیوگرافی شهنام شهابی همانند سایر بازیگران به بازیگری علاقه شدیدی داشت. این هنرمند از سال ۷۳ نخستین فعالیت خود را  در فیلم سینمایی شاخ گاو به کارگردانی کیانوش عیاری تجربه نمود و او در این باره می گوید با توجه به سن کمی که داشتم سر صحنه خجالت می کشیدم و این موضوع من را کمی ناراحت می کرد.

زندگینامه کامل و زیبا شهنام شهابی

عکس آتلیه ای شهنام شهابی

زندگینامه شهنام شهابی و همسرش

عکس لاکچری و زیبا شهنام شهابی و مهران رنجبر

بیوگرافی شهنام شهابی و همسرش

عکس شهنام شهابی و محسن افشانی در حال ساندویچ خوردن

سپس وی اولین فعالیت تلویزیونی در سال ۷۵ با سریال بازگشت به خانه به کارگردانی مسعود نوابی به ایفای نقش پرداخت. وی در این سریال در کنار بازیگرانی از جمله وحید رزاقی، فاطمه طاهری، جمشید مشایخی، بهاره رهنما، نیکو خردمند، امید زندگانی، مرتضی کاظمی، رحمان مقدم، حسام نواب صفوی و عبدالرضا اکبری همبازی بوده.

عکس جدید و زندگینامه شهنام شهابی

دوری شهنام از بازیگری

این بازیگر ۳۷ ساله در سال ۸۹ – ۹۰ در سریال های تاوان و پنج کیلومتر تا بهشت چهره او در تلویزیون بیشتر دیده شد. او از همان سال دیگر در تلویزیون و حتی سینما بازی نکرد. همچنین جدید ترین بازی شهابی پس از ۷ سال دوری از حرفه بازیگری در سال ۹۷ با سریال پرستاران در نقش شهروز به کارگردانی شهرام شاه حسینی می باشد. در این سریال بازیگرانی چون لیندا کیانی، فاطمه گودرزی، الناز حبیبی، امین زندگانی، سیاوش خیرابی، عاطفه رضوی، الهام طهموری، فریبا نادری، محمد عمرانی، سپیده موسوی، فریده دریامج، شیوا بلوچی، نسرین نکیسا، علی برادری و …. نیز حضور داشتند.

شرح حال شهنام شهابی و همسرش

عکس زیبا شهنام شهابی در استادیوم آزادی

گالری جدید و بیوگرافی شهنام شهابی

عکس متفاوت شهنام شهابی در کنار همسرش

خوانندگی شهنام

خوب است بدانید که شهنام چند سال هم در عرصه رادیو فعالیت داشته و با پیشنهاد یکی از دوستانش به خوانندگی نیز روی آورد و چندین کار هم انجام داد و ساز تخصصی وی کیبورد است.

شرح زندگی شهنام شهابی و همسرش

عکس نوجوانی شهنام شهابی

زندگینامه جامع و کامل شهنام شهابی

عکس جذاب و اینستاگرامی شهنام شهابی

کامل ترین بیوگرافی شهنام شهابی

شهنام شهابی و همشرش سوفیا

ازدواج و همسر شهنام شهابی

شهنام شهابی در اواخر سال ۹۴ با همسرش به اسم سوفیا ازدواج کردند و در سال ۹۶ مراسم عروسی شان برگزار شد.

زندگینامه زیبا و خواندنی شهنام شهابی

شایعه

شایعاتی درباره شهنام و همسرش در رسانه های مختلف منتشر شده بود که وی با همسرش در کار قاچاق کالا بوده و آنها را دستگیر کرده اند. ولی این شایعه صحت نداشت.

تیم محبوب شهنام شهابی

شهنام یکی از طرفداران شدید تیم استقلال می باشد و از همان دوران کودکی علاقه خاصی به این داشت.

شرح حال شهنام شهابی و همسرش

سلفی زیبا و جذاب شهنام شهابی بازیگر محبوب ایرانی

بیوگرافی شهنام شهابی + تصاویر جدید

اوقات بیکاری + تیم محبوب

آقای شهابی در مصاحبه ای بیان نموده که من هر لحظه که بتوانم در کنار خانواده می باشم و به خانواده خیلی اهمیت زیادی می دهم. او ادامه می گوید من در خانواده ای با اعتقادات مذهبی بزرگ شدم و فکر می کنم دیگران را خوشحال کنی و احترام گذاشتن خیلی مهم است.

تاریخچه زندگی شهنام شهابی

عکس شهنام شهابی و لیندا کیانی در سریال پرستاران

زندگینامه شهنام شهابی + عکس جدید

زندگینامه جامع شهنام شهابی

کارنامه بازیگری شهنام شهابی

آثار تلویزیونی شهنام شهابی

بازگشت به خانه به کارگردانی مسعود نوابی در سال (۱۳۷۵)- زنگ آخر به کارگردانی نیما فلاح در سال (۱۳۸۱)- راز تنهایی به کارگردانی محمود رضایی در سال (۱۳۷۵)- جوانی به کارگردانی سعید سلطانی در سال (۱۳۸۰)- خانه ای در تاریکی به کارگردانی سعید سلطانی در سال (۱۳۸۲)- ب مثل مادر به کارگردانی مسعود شاه حسینی در سال (۱۳۷۷)- این یک دادگاه نیست به کارگردانی اصغر توسلی در سال (۱۳۷۹)- بگذار آفتاب برآید به کارگردانی حسین مختاری در سال (۱۳۷۷)- این زمینی ها به کارگردانی مسعود شاه حسینی در سال (۱۳۷۸ )- روزگار جوانی به کارگردانی اصغر هاشمی در سال (۱۳۷۸)- لبه تاریکی به کارگردانی سعید سلطانی در سال (۱۳۸۴)- حلقه شانس به کارگردانی محمدرضا ممتاز در سال (۱۳۸۸)- سایه ای در تاریکی به کارگردانی ابراهیم جواد خانی در سال (۱۳۸۷)- عبور از مه به کارگردانی شفیع آقا محمدیان در سال (۱۳۸۵)- تاوان به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال (۱۳۸۹)- پنجره به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال (۱۳۹۰)- پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی علیرضا افخمی در سال (۱۳۸۹)- پرستاران به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال (۱۳۹۵)

بیوگرافی شهنام شهابی + گالری شخصی

عکس جدید و متفاوت شهنام شهابی

تاریخچه زندگی شهنام شهابی و همسرش

عکس شهنام شهابی، فریبا کوثری و محسن افشانی

شرح زندگی خواندنی شهنام شهابی

عکس دامادی شهنام شهابی

آثار سینمایی شهنام شهابی

شیش و بش در سال (۱۳۸۹)- شاخ گاو در سال (۱۳۷۴)- تعطیلات تابستانی در سال (۱۳۷۴)- ابراهیم در سال (۱۳۷۵)- آقای رئیس جمهور در سال (۱۳۷۹)- بی تو تنهاییم در سال (۱۳۸۰)- از کنار هم می گذریم (۱۳۷۹)- جنایت و جنحه در سال (۱۳۸۴)

تاریخچه زندگی شهنام شهابی و عکس

عروسی شهنام شهابی بازیگر موفق سینم او تلویزیون

بیوگرافی شهنام شهابی + عکس های شخصی

عکس لاکچری شهنام شهابی

زندگینامه جامع و زیبا شهنام شهابی

عکس و بیوگرافی شهنام شهابی

گالری شخصی و جدید + بیوگرافی شهنام شهابی

عکس جدید و شیک شهنام شهابی

عکس های جدید و شخصی شهنام شهابی

شهرام لاسمی و مهدی امینی خواه در مراسم عروسی شهنام شهابی

شرح حال خواندنی و کامل شهنام شهابی

عکس اینستاگرامی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی زیبا و خاص

عکس و زندگینامه کامل شهنام شهابی

بیوگرافی و زندگینامه جالب شهنام شهابی

امیدواریم با خواندن بیوگرافی شهنام شهابی بازیگر موفق و زیبا ایرانی و از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو