کاهش ۹۰درصدی ورود زائران به مشهد در نوروز

منبع: برترین ها

60

1399/1/18

17:12


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع کرونا میزان ورودی زائران به مشهد مقدس حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایلنا: معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع کرونا میزان ورودی زائران به مشهد مقدس حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است.

 محمدصادق براتی با اعلام این خبر افزود: علاوه بر توصیه‌های مکرر مسئولان وزارت بهداشت که مردم را از سفرهای نوروزی منع می‌کنند از روزهای قبل مدیران استانی خراسان رضوی بارها از هموطنان خواسته‌اند از سفر به مشهد پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: هتل‌ها و اقامتگاه‌های نوروزی در استان و به ویژه مشهد تعطیل و از همه مهم‌تر بارگاه منور‌ رضوی بر روی زائران و مجاوران بسته است تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: میزان سفر به مشهد بسیار کاهش داشته است که می توان دلیل آن را اعمال سخت‌گیری‌ها در مبادی ورودی استان‌ و شهرها از جمله مشهد و همکاری مردم برای اجتناب از سفر جهت قطع زنجیره شیوع کرونا دانست.

وی با اشاره به آمار سفرها از ۲۵ اسفند تا پایان روز ۱۵فروردین، افزود: ۲ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۲۳ زائر و مسافر از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین به مشهد وارد شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۹۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

براتی ادامه داد: هم‌چنین در این مدت ۹۳۱ هزار و ۱۳۸ نفر نیز وارد خراسان رضوی شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو