آیا نورالدین خانزاده با نازنین (شقایق دهقان) در نون خ ۲ ازدواج می کند؟

منبع: کولاک

224

1399/1/27

11:59


آیا نورالدین خانزاده با نازنین (شقایق دهقان) در نون خ ۲ ازدواج می کند؟ آیا ازدواج نورالدین (سعید آقاخانی) با نازنین در سریال نون خ جدی است؟ اینجا بخوانید. فصل دوم سریال نون خ این شب ها با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه شده است. این سریال که در شبکه یک سیما جایگزین سریال پایتخت شد، حال و هوای طنز و مفرحی دارد.

نون خ ۲ اگرچه از برخی فرمول های موفقیت آمیز مجموعه پایتخت در دل خود استفاده کرده است اما قصه اختصاصی و جذاب آن باعث شده تا مخاطبان قابل توجهی با آن ارتباط برقرار کنند.

بسیاری منتظرند تا بدانند آیا نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) به صورت جدی با نازنین ازدواج می کند یا خیر؟ بازیگر نقش نازنین در فصل دوم این سریال، شقایق دهقان است.

فصل اول سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی سال قبل سریال نوروزی شبکه یک سیما بود و توانست با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان روبرو شود. گفته می شود نویسنده اصلی این سریال امیر وفایی ( نویسنده برنامه دورهمی) است و محمد تنابنده نیز در این کار او را یاری می کند.

این سریال قرار بود در ۲۵ قسمت و در ماه مبارک رمضان پخش شود، اما پخش آن زودتر انجام می شود و از بیستم فروردین روی آنتن شبکه یک سیما می رود.  مهدی فرجی درباره تغییر زمان پخش و تعداد قسمت های این سریال توضیح داد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بازیگران و عوامل این سریال تصمیم گرفتیم تا تصویربرداری و تولید آن را پیش از نوروز به اتمام برسانیم.

 نون خ ۲

نون خ ۲

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو