گروگان ۱۴ساله از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

منبع: برترین ها

79

1399/1/31

02:51


سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج از آزادی یگ گروگان ۱۴ ساله با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری سران طوائف و ریش سفیدان این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج از آزادی یگ گروگان ۱۴ ساله با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری سران طوائف و ریش سفیدان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم رضا رفیع آبادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره گزارش آدم‌ربایی در تاریخ 5 فروردین‌ماه سال جاری رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج افزود: در تحقیقات گسترده میدانی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، مخفی‌گاه آدم‌ربایان با استفاده از کار اطلاعاتی ماموران و همکاری سران طوائف و ریش سفیدان منطقه شناسایی شد و فرد ربوده شده بدون هرگونه آسیبی از چنگال آدم‌ربایان رهایی پیدا کرد.

رفیع‌آبادی با اشاره به اینکه شناسایی متهمان با جدیت در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر‌قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

گروگان ۱۴ساله از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

گروگان ۱۴ساله از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو