معترض آمریکایی: اگر کمونیسم می‌خواهی برو چین

منبع: برترین ها

111

1399/2/2

07:50


روز یکشنبه ۱۹ آوریل صدها نفر از معترضان به اعمال محدودیت‌های اعمال شده پس از شیوع ویروس کرونا خودروهایشان را به نشانه اعتراض به وسط شهر دنور، پایتخت ایالت کلرادو آوردند و خواستار پایان دادن به اعمال‌ سیاست‌های قرنطینه و بازگشایی مشاغل محلی شدند.

برترین‌ها: روز یکشنبه ۱۹ آوریل صدها نفر از معترضان به اعمال محدودیت‌های اعمال شده پس از شیوع ویروس کرونا خودروهایشان را به نشانه اعتراض به وسط شهر دنور، پایتخت ایالت کلرادو آوردند و خواستار پایان دادن به اعمال‌ سیاست‌های قرنطینه و بازگشایی مشاغل محلی شدند.

در این ویدیو می‌بینیم که دو نفر با لباس کار درمانی مقابل آنها ایستادند. در این ویدیو زنی از پنجره یک وانت به مردی که مسیر خودروی او را سد کرده می‌گوید: « اینجا سرزمین آزاد است، اگر دنبال کمونیسم هستید به چین بروید. می‌خواهیم به سر کار برویم. شما می‌توانید سر کار بروید چرا من سرکار نروم؟» تصاویر نشان می‌دهد که زن و مرد حاضر در لباس کادر درمانی جلوی ادامه مسیر خودروها در خیابان گرانت منتهی به ساختمان پارلمان محلی شهر را مسدود کردند.

وبسایت استوری فول نمی‌تواند تایید کند که افراد در پوشش کادر درمان در این تصاویر واقعا کارکنان بخش خدمات درمانی باشند. در ماه آوریل اعتراض به پایان دادن به سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه در سراسر ایالات متحده از جمله در کالیفرنیا، تگزاس، ویسکانسین، نوادا، مریلند، میشیگان و مینه‌سوتا برگزار شده است.

معترض آمریکایی: اگر کمونیسم می‌خواهی برو چین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو