آموزش کوتاه کردن مو مردانه با قیچی در خانه مرحله به مرحله با فیلم

آموزش کوتاه کردن مو مردانه با قیچی در خانه مرحله به مرحله با فیلم


منبع: مینویسم

874

1399/2/7

16:39


آموزش کوتاه کردن مو مردانه با قیچی در خانه

سلام دوستان در این پست قصد دارم به شما دوستان کوتاه کردن موی مردانه با قیچی در خانه آموزش بدم با مطالعه این مطلب می توانید مو های پسر و یا همسر خود را کوتاه و مرتب کنید.

درسته که شرایط تقریبا به حالت عادی برگشته اما همه ما می دانیم که کرونا هنوز هست!! به همین خاطر من از شما خواهش میکنم که بجز موارد ضروری از خونه خارج نشید یکی از مکان هایی که امکان ابتلا به این بیماری زیاده آرایشگاه ها هستن پس بهتره تا جایی که امکان داره از رفتن به این مکانها خوداری کنیم.

برای من هم سوال بود که اصلا کوتاه کردن موی مردانه توسط خودمان که هیچ تجربه و تخصصی در این زمینه نداریم شدنیه تا اینکه با مطالعه این پست تونستم موهای بردارمو کوتاه کنم با اینکه طرفدار مدل مو پسرانه جذاب بود ولی از نتیجه خیلی راضی بود.

وسایل مورد نیاز برای کوتاه کردن موی مردانه در خانه

خب دوستان عزیز برای انجام این کار موارد زیر را آماده کنید :

  • قیچی
  • موزر برقی
  • شانه
  • آبپاش دستی
  • صندلی
  • آینه
  • پیشبند

آموزش کوتاه کردن موی مردانه ساده با قیچی در خانه

برای کوتاه کردن موی مردانه در خانه ، ابتدا در مرحله اول باید فرد را آماده کرد یعنی پیشبند را بسته و مو ها را مرطوب کنید در مرحله دوم کوتاهی بخشی از مو با موزر و مرحله آخر کوتاه کردن بخشی از مو با قیچی که درادامه تمامی مراحل را بطور کامل توضیح خواهیم داد.

مرحله اول: آماده سازی فرد برای کوتاه کردن موها

برای اینکه مو را کوتاه کنید قبل از هر چیزی باید حسابی تمرکز داشته باشید و از او بپرسید که میخواهد تا چه اندازه ای موهای خود را کوتاه کند شاید او فقط قصد مرتب کردن موهایش را داشته باشد سپس طبق توضیحاتی که در قسمت پایین است عمل کنید.

  • آینه را روبرو قرار دهید طوریکه هم خودتان و هم فردی که موهایش را کوتاه می کنید خوب دید داشته باشید.
  • برای اینکه موها به زمین نریزد و کار کوتاهی کاملا تمیز و بهداشتی انجام شود حتما از پیشبند استفاده کنید.

آموزش کوتاه کردن موی مردانه ساده با قیچی در خانه

برای کوتاه کردن مو پسرانه باید سر را به ۷ قسمت تقسیم کنید : قسمت بالایی ، سمت چپ ، سمت راست ، پشت ، خط ریش سمت چپ ، خط ریش سمت راست و حاشیه. به این ترتیب ، او می توانند به شما بگویند که می خواهد کدام قسمت را بیشتر کوتاه کنند.

  • سپس سراغ انتخاب مدل بروید ، طبیعتا باید مدلی را انتخاب کنید که به چهره فرد متناسب باشد و در عین حال ساده باشد.

بیشتر بخوانید : جدیدترین مدل موی پسرانه

نکته : به هیچ وجه به هنگام کوتاه کردن موی مردانه عجله نکنید چیزی که در اطراف شما است و باعث می شود که تمرکز شما بهم بخورد را از محیط دور کنید.

  • همیشه با موهای تمیز شروع کنید : اگر برای کوتاه کردن مو مردانه از موزر استفاده می کنید بهتر است که موها خشک باشد. اگر فقط از قیچی استفاده می کنید ، کار با موهای کمی مرطوب راحت تر است. اما از آنجایی که ما در این پست کوتاهی مو مردانه با قیچی رو آموزش می دهیم باید با اسپری آبپاش یا آبپاش دستی موها را مرطوب کنید. اگر موها برای کوتاه کردن خیلی مرطوب هستند با یک حوله مقداری رطوبت آن را بگیرید.

آموزش کوتاه کردن موی پسرانه = مرطوب کردن موها با آبپاش دستی

موها را با آبپاش دستی مرطوب کنید
  • از او بپرسید که معمولا موهای خود را به چه سمتی حالت می دهد. برخی به چپ و بعضی به راست و همچنین بعضی ها فرق وسط دوست دارند. جواب این سوال به شما کمک می کند که کدام قسمت ها بلندتر باید باشد.

مرحله دوم : کوتاه کردن مو پشت و بغل سر با ماشین ریش تراشی برقی

  • برای مرتب و کوتاه کردن بغل و پشت موها و خط ریش باید از یک ماشین ریش تراش برقی مجهز به تیغه مناسب استفاده کنید. هرچه شماره تیغه کمتر باشد ، موهای را کوتاه تر می کند. شما برای کوتاه کردن این ناحیه از تیغه شماره شش استفاده کنید.
    برای مدل موهای کوتاهی کلاسیک از سه یا چهار استفاده کنید.
  • مشاهده ویدئو زیر شما رو در تمیز کردن پشت گردن و بغل گوش کمک می کند.
  • موزر برقی را از روی نوک گردن خود تا حدود نیمی از سر خود بالا بکشید و توجه داشته باشید که همیشه ماشین را به سمت بالا و در خلاف جهت رشد موها بکشید سپس با دقت اطراف گوش ها را کوتاه کنید و کوتاهی موهای بالای سر را برای قیچی بگذارید.
  • پشت گردن را صاف کنید و خط بندازید. برای انجام این کار باید مطابق ویدئو زیر یک خط را در نظر بگیرید.
  • در این مرحله باید بغل سر را مرتب کنیم. کوتاه کردن موهای بغل سر مردان از کوتاه کردن موهای پشت سر کمی سخت تر است و به دقت بیشتری نیاز دارد. موزر را از پایین به سمت بالا کشیده و برای اینکه بین نواحی سر خط نیوفتد تیغه رو کمی مایل و کج به سمت بالا بکشید.

مرحله سوم : کوتاه کردن موهای بالای سر مردان

  • حالا قسمت بالای سر را با آبپاش دستی مرطوب کنید و موها را به سمت جلو شانه کنید و یک خط فرضی را در مرکز سر تصور کنید، بطوریکه این خط فرضی از بین چشمان فرد عبور کند. حالا موهای سمت چپ خط فرضی را بین دو انگشت خود بگیرید و به اندازه ی که می خواهید دست خود را بالا بیاورید و موهای بالای انگشت را با قیچی کوتاه کنید سپس موهای سمت راست خط فرضی رو نیز به همین صورت کوتاه کنید.

کوتاه کردن قسمت بالای سر مردان

  • در آخر برای اینکه کار تمیز جلوه دهد باید یکبار از پشت سر تا جلو سر موها را چک کنید. برای انجام این کار باید از پایین به بالا موها رو شانه بزنید و با قیچی نوک آنها را کوتاه کنید. بغل سر را نیز به همین صورت منتها از جلو به عقب چک کنید.
  • حالا برای اینکه موهای بغل سر در صورت، مرتب به نظر برسد باید از پهلوها با ماشین ریش تراشی کوچک خط رویش مو در صورت را خط بندازید. سپس سر را بشویید و دراین بین موهای ریخته شده روی زمین را جارو کنید.
  • پس از انکه سر را شستید با یک حوله کوچک آب مو ها را بگیرید و سپس سشوار کنید و حالت بدهید.

شاید در نگاه اول کوتاه کردن مو مردانه در خانه کار بسیار مشکلی به نظر بیاید اما با کمی دقت و تمرکز می توانید یک پیرایش خوب و مرتبی رو تجربه کنید.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو