تزیین انواع سالاد مجلسی و ساده به شکل ماهی

تزیین انواع سالاد مجلسی و ساده به شکل ماهی


منبع: آرگا

454

1399/2/8

20:37


در این مطلب ایده هایی برای تزیین سالاد به شکل ماهی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل تزیینات نهایت بهره را ببرید.

سالاد از انواع پیش غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که با روش های مختلفی تهیه می شود و بهتر است شما برای زیبایی بیشتر دیزاین سفره یا میز غذا به تزیین این پیش غذا بپردازید. برای تزیین سالاد ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به میزان مهارت و سلیقه شخصی تان از آن ها الگوبرداری نمایید.

ایده هایی برای تزیین سالاد به شکل ماهی

سالاد را می توانید با ترکیب سبزیجات و مواد غذایی مختلف تهیه کنید. سالاد سبزیجات و سالاد فصل و سالاد الویه و … از انواع روش ها برای تهیه سالاد می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به رژیم غذایی و ذائقه شما بستگی دارد. در ادامه ایده هایی برای تزیینات سالاد به شکل ماهی را مشاهده خواهید کرد.

تزیین سالاد به شکل ماهی

تزیینات سالاد سبزیجات به شکل ماهی

برای تهیه سالاد سبزیجات از کاهو و کلم و خیار و گوجه فرنگی و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید تزیینات سالاد خاص و متفاوت باشد بهتر است سبزیجات را به شکل ماهی درون ظرف بچینید. توجه داشته باشید سبزیجاتی که در کنار یکدیگر چیده می شوند باید در اندازه های تقریبا یکسان برش زده شده باشند همچنین رنگ سبزیجات را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر هارمونی مناسبی را داشته باشند.

اگر مهمانی شما بزرگ است و مهمانان زیادی دارید می توانید سبزیجات خرد شده را درون چند ظرف همرنگ و یک اندازه به شکل ماهی بچینید همچنین برای قسمت دهان و باله و دم ماهی باید از سبزیجات با رنگ هایی مناسب استفاده نمایید.

سالاد شیرازی از انواع سالادهای پرطرفدار و خوشمزه می باشد و برای تزیین سالاد شیرازی به صورت ماهی می توانید خیار و پیاز و گوجه را خرد نمایید سپس مواد خرد شده را درون ظرف قرار دهید.

تزیین سالاد شیرازی

تزیین سالاد شیرازی

تزیینات سالاد سبزیجات

دیزاین سالاد به شکل ماهی

تزیین زیبا سالاد سبزیجات

تزیین خلاقانه سالاد

دیزاین سالاد سبزیجات به شکل ماهی

تزیین زیبا سالاد سبزیجات

تزیین خلاقانه سالاد به شکل ماهی

تزیین زیبا و جالب سالاد سبزیجات

تزیین سالاد به صورت ماهی

تزیین خلاقانه سالاد سبزیجات

دیزاین سالاد الویه به شکل ماهی

برای دیزاین سالاد الویه به شکل ماهی ابتدا باید سالاد الویه را تهیه کنید سپس مواد رنده شده یا خرد شده سالاد را درون قالبی که به شکل ماهی است بریزید و قالب را درون یخچال قرار دهید تا طعم مواد به خورد یکدیگر برود همچنین می توانید روی سطح سالاد را به کمک هویج خرد شده و ذرت و … تزیین نمایید.

در صورتی که به قالب دسترسی ندارید می توانید مواد سالاد را به کمک قاشق درون ظرفی مناسب به شکل ماهی فرم دهید سپس سبزیجات خرد شده را روی سطح سالاد و اطراف ظرف سالاد قرار دهید.

تزیین سالاد الویه

تزیینات سالاد الویه به شکل ماهی

دیزاین سالاد الویه به شکل ماهی

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

ایده هایی برای تزیین سالاد الویه

مدل تزیین سالاد الویه

مدل تزیین سالاد الویه

ایده هایی برای تزیین سالاد الویه به شکل ماهی

دیزاین سالاد به شکل ماهی

تزیین جالب سالاد الویه به شکل ماهی

تزیین زیبا و خلاقانه سالاد

تزیین جالب و خاص سالاد الویه

تزیینات سالاد الویه به شکل ماهی

در این مطلب با روش هایی برای دیزاین سالاد به شکل ماهی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تزیینات زیبایی را برای سالاد سبزیجات یا سالاد الویه داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو