نگاهی به بیوگرافی بابک حمیدیان و هنر نمایی های وی + عکس

نگاهی به بیوگرافی بابک حمیدیان و هنر نمایی های وی + عکس


منبع: آرگا

304

1399/2/10

21:41


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی بابک حمیدیان بازیگر معروف و سر شناس سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جذاب و اینستاگرامی وی را تهیه گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

بابک حمیدیان هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون دوست داشتنی و شناخته شده  ایرانی می باشد که از سال ۱۳۷۱ تاکنون بیش از ۵۰ فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است. ایشان اولین فعالیت بازیگری خود را با فیلم کوتاهی به نام ” مزرعه پدری” با کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال ۱۳۸۲ تجربه نمود. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه بابک حمیدیان و همسرش خانم مینا ساداتی آشنا شوید

بیوگرافی بابک حمیدیان همراه با تصاویر جذاب و جدید وی

بابک حمیدیان بازیگر توانمند و سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ که هم اکنون وی ۴۰ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد.

تاریخچه زندگی بابک حمیدیان + عکس

این هنرمند موفق در دوران نوجوانی، تصمیم گرفته بود قبل از ورود به دانشگاه زبان خارجه بخواند و دوست داشت به خارج از کشور مهاجرت کند، ولی در سال ۱۳۷۸ در سن ۱۹ سالگی با خانم آتیلا پسیانی بازیگر محبوب ایرانی آشنا شد، سپس بعد از این آشناییت، آقای حمیدیان در یک گروه تئاتر عضو شد و مسیر زندگی خود را تغییر نمود.

شرح حال خواندنی و زیبا بابک حمیدیان

بابک حمیدیان بازیگر موفق سینما و تلویزویون ایرانی

زندگینامه جامع بابک حمیدیان

عکس آتلیه ای بابک حمیدیان

زندگینامه کامل و خواندنی بابک حمیدیان

بیوگرافی بابک حمیدیان + عکس

بابک بعد از آموزش و تمرین در تئاتر نمایشی در سال ۱۳۸۲ در سن ۲۳ سالگی با معرفی خانم آتیلا پسیانی در فیلم کوتاه ” مزرعه پدری” با کارگردانی رسول ملاقلی پور ایفای نقش پرداخت. سپس وی در همین سال فعالیت حرفه ای خود را با فیلم “قدمگاه” با کارگردانی محمد مهدی عسگرپور آغاز نمود. وی در این سریال در کنار بازیگر رضاکیانیان و زهره حمیدی همبازی بود. همچنین وی دومین تجربه سینمایی خود را در سال ۸۳ با فیلم “طبل بزرگ زیر پای چپ” با کارگردانی و تهیه گنندگی کاظم معصومی بازی کرد. بابک برای این فیلم کاندیدا نقش دوم مرد را از آن خود نمود.

شناختب بیشتر با بیوگرافی بابک حمیدیان

عکس جدید بابک حمیدیان همسرش

شرح حال جالب بابک حمیدیان و همسرش

ژست عکس خاص و دیدنی بابک حمیدیان

عکس + شرح زندگی بابک حمیدیان

در ادامه بیوگرافی بابک حمیدیان آمده که وی در سال ۱۳۸۳ با سریال ” روشنایی های شهر” با کارگردانی مسعود کرامتی وارد تلویزیون شد. بابک حمیدیان با سریال های به “کجا چنین شتابان” با کارگردانی ابوالقاسم طلبی، “گذر از رنج ها” با کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن پور و “بیمار استاندارد” با کارگردانی سعید آقا خانی به شهرت باور نکردنی دست یافت و مخاطبان بسیاری را جذب خود نمود.

از آثار شاخص فیلم های سینمایی وی می توان به ریسمان باز، بادیگارد، هیس دختر ها فریاد نمی زنند، به وقت شام، روز رستاخیز، چ، روز بلوا و سرو زیر آب اشاره نمود.

بیوگرافی بابک حمیدیان کامل و خواندنی

عکس دو نفره بابک حمیدیان و الهه حصاری

بیوگرافی بابک حمیدیان جالب و جدید

بابک حمیدیان در کنار مینا ساداتی

عکس شخصی + تاریخچه زندگی بابک حمیدیان

گالری شخصی و جدید بابک حمیدیان

بیوگرافی بابک حمیدیان بازیگر سرشناس ایرانی

علایق های بابک حمیدیان

وی علاقه شدیدی به خواندن کتاب و عکاسی دارد و حتی روزانه اوقات خود را با دیدن فیلم و شنیدن آهنگ می گذراند و او یک کتاب خانه بزرگ دارد.

درس بزرگ بابک از بازیگری

من درسهایی که از بازیگری گرفتم هیچکدام درس های تکنیکی این حرفه نبوده است، بلکه بازیگری به من صبر، باور و عشق را آموخت، در زمینه بازیگری به آن آرزوهایی که در ابتدای دانشجویی داشتم رسیده ام و خدا را شکر می کنم در فیلم های خوبی بازی کردم و حالم خوب است.

زندگینامه بابک حمیدیان

عکس جالب بابک حمیدیان در کنار علی ضیاء

بیوگرافی بابک حمیدیان و همسرش

بیوگرافی بابک حمیدیان و همسرش

بیوگرافی بابک حمیدیان+ تصاویر جذاب

ازدواج و همسر بابک حمیدیان

این بازیگر در اسفند ماه سال ۱۳۹۴ با خانم مینا ساداتی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایرانی ازدواج کرد.

مختصری از بیوگرافی مینا ساداتی

مینا ساداتی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۶۰ که هم اکنون وی ۳۹ سال سن دارد و در شهر کاشان چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس و فوق لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر می باشد.

شرح حال جالب بابک حمیدیان

این بازیگر ایرانی فعالیت هنری خود را با کلاس های فیلم کوتاه و فیلمسازی آغاز نمود و همچنین وی دوره ای نیز در درک شاپ های عباس کیا رستمی حضور داشت. وی در سال ۱۳۸۶ در سن ۲۶ سالگی با فیلم سینمایی “زخم شانه حوا” با کارگردانی حسین قناعت وارد سینما شد و در سال ۱۳۸۷ با فیلم “عیار ۱۴ ” باکارگردانی پرویز شهبازی چهره اش شناخته شد.

تا اینکه ایشان در سال ۱۳۹۴ در سن ۳۴ سالگی با فیلم ” تنهایی لیلا” با کارگردانی محمد حسین لطفی وارد تلویزیون شد. او در این سریال به شهرت زیادی دست یافت و مخاطبان بسیاری را جذب خود نمود.

تاریخچه زندگی بابک حمیدیان

کارنامه هنری بابک حمیدیان بازیگر ایرانی

فیلم های سینمایی بابک حمیدیان

روز بلواز (۱۳۹۸)، مغز استخوان (۱۳۹۸)، مسخره باز (۱۳۹۷) ، به وقت شام (۱۳۹۶)، معکوس (۱۳۹۶)، مصادره (۱۳۹۶)، سرو زیر اب (۱۳۹۶)، سال دوم دانشگاه من (۱۳۹۶)، جشن دلتنگی (۱۳۹۶)، کاناپه (۱۳۹۵)، خرگیوش (۱۳۹۵)، آبجی (۱۳۹۴)، بادیگارد (۱۳۹۴)، شکاف (۱۳۹۴)، داستان خانواده فرشچی (۱۳۹۴)، سیانور (۱۳۹۴)، هیهات (۱۳۹۴)، ستراحت مطلق (۱۳۹۳)، تنها در چند دقیقه، سکوت (۱۳۹۳)، روباه (۱۳۹۳)، مرگ ماهی (۱۳۹۳)، مرگ ماهی (۱۳۹۳)، من دیه گو مارادونا هستم (۱۳۹۳)، نیمرخ ها (۱۳۹۳)، ۵۰ قدم آخر (۱۳۹۲)، با دیگران (۱۳۹۲)، به تهران خوش آمدید (۱۳۹۲)، چ (۱۳۹۲)، روز رستاخیز (۱۳۹۲)، ساکن طبقه وسط (۱۳۹۲)، هیس! دخترها فریاد نمی زنند (۱۳۹۱)، بغض (۱۳۹۰)، قصه ها (۱۳۹۰)، یک خانواده محترم (۱۳۹۰)، اسب حیوان نجیبی است (۱۳۸۹)، پنهان (۱۳۸۹)، دیو و دلبر (۱۳۸۹)، کلبه (۱۳۸۷)، بی پولی (۱۳۸۶)، خاک آشنا (۱۳۸۶)، ریسمان باز (۱۳۸۶)، خدا نزدیک است (۱۳۸۵)، سه زن (۱۳۸۵)، اسب (۱۳۸۴)، زاگرس (۱۳۸۴)، یک بوس کوچولو (۱۳۸۴)، طبل بزرگ زیر پای چپ (۱۳۸۳)، قدمگاه (۱۳۸۲)، مزرعه پدری (۱۳۸۲)

عکس شخصی و جذاب بابک حمیریان

عکس بابک حمیدیان در کنار پوریا پور سرخ و هومن حاج عبداللهی

بیوگرافی بابک حمیدیان + تصاویر جذاب و زیبا

بابک حمیدیان در سریال به وقت شام

زندگینامه بابک حمیدیان و همسرش

مجموعه سریال های آقای حمیدیان

روشنایی های شهر (۱۳۸۳)، شهریار (۱۳۸۶)، به کجا چنین شتابان (۱۳۸۸-۱۳۸۷)، حیرانی (۱۳۹۱)، سرزمن کهن (۱۳۹۲-۱۳۸۷)، گذر از رنج ها (۱۳۹۳)، پرده نشین (۱۳۹۳)، بیمار استاندارد (۱۳۹۴)

بیوگرافی بابک حمیدیان+ تصاویر

عکس جدید و بیوگرافی بابک حمیدیان

تئاتر های باک حمیدیان

مکبث با کارگردانی رضا ثروتی در سال ۱۳۸۹، ویتسک با کارگردانی رضا ثروتی در سال ۱۳۹۱، خانه سربی با کارگردانی علی نرگس نژاد در سال ۱۳۹۲، مرثیه ای برای کتاب سوزی ها با کارگردانی علی اتحاد در سال ۱۳۹۳، می سی سی پی نشسته می میرد با کارگردانی همایون غنی نژاد در سال ۱۳۹۵، جنایت و مکافات با کارگردانی رضا ثروتی در سال ۱۳۹۸،

تله فیلم بابک حمیدیان 

اوهام در سال ۱۳۸۶، شیفت شبانه در سال ۱۳۸۸

مستند

آبی به رنگ آسمان با کارگردانی امیر رفیعی در سال ۱۳۹۷

شرح زندگی جالب و خواندنی بابک حمیدیان

جوایز و افتخارات بابک حمیدیان

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم چ و روز رستاخیز از سی و دومین جشنواره فیلم فجر، جایزه اول بهترین بازیگری سال ۱۳۹۱ برای نمایش ویتسک از جشن خانه تئاتر، تندیس زرین نقش دوم مرد برای فیلم ریسمان باز- جشن خانه سینما ـ دوره دوازدهم، کاندیدا نقش دوم مرد برای فیلم طبل بزرگ زیر پای چپ- جشن خانه سینما ـ دوره نهم، دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، برای بازی در فیلم هیس دختر ها فریاد نمی زنند در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران، تندیس بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای بازی در فیلم چ  هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، تندیس بهترین بازیگر مرد سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت برای بازی در فیلم چ، بهترین بازیگر مرد برای فیلم‌های هیس دختر ها فریاد نمی زنند و چ  در چهاردهمین جشن حافظ، جایزه ویژه برای بازی در فیلم بادیگار در پنجمین جشنواره سینمایی ققنوس، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم بادیگارد در جشنواره بین‌المللی فیلم وین، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم “سرو زیر آب” از جشنواره فیلم فجر

زندگینامه بابک حمیدیان+ گالری

زندگینامه جامع بابک حمیدیان و همسرش

گالری شخصی + بیوگرافی بابک حمیدیان

بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بیوگرافی بابک حمیدیان جدید و کامل

استایل زیبا و جذاب بابک حمیدیان

زندگینامه زیبای بابک حمیدیان

امیدواریم از خواندن بیوگرافی بابک حمیدیان و همسرش بازیگر سرشناس ایرانی و از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو