از آخرین شرایط دیاباته و میلیچ تا جلسه با مجیدی و پرداخت مطالبات پادووانی

منبع: دوستان

99

1399/2/16

00:05


مدیرعامل باشگاه استقلال گزارشی از فعالیت یک ماهه خود در این باشگاه را ارائه کرد:امروز در یک فضای بسیار صمیمی و دوستانه با فرهاد مجیدی جلسه‌ای برگزار کردیم و نگاه من و مجیدی برای موفقیت استقلال به هم نزدیک بود.

www.dustaan.com - از آخرین شرایط دیاباته و میلیچ تا جلسه با مجیدی و پرداخت مطالبات پادووانی

ما باید کمپ مرحوم ناصر حجازی را تجهیز کنیم و در ماه آینده طرحی را در این مکان رونمایی خواهیم کرد.

دیاباته و میلیچ را حفظ خواهیم کرد. آن‌ها عضو تیم ما هستند و در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم.

یکی از افراد در خارج از کشور ابراز تمایل کرد تا مبالغ پرداختی به این دو بازیکن را پرداخت کند. ما هم از ایشان تشکر کردیم.

اما این اقدام، اقدام مثبت نبود و من فیش ارسالی را به معاون ورزشی وقت تحویل دادم و خواستم از وکلای میلیچ و دیاباته استعلام بگیرند و این استعلام منفی و این حواله و فیش را باشگاه صادر نکرده که بخواهد جعلی باشد.

امیدوارم این فتح بابی باشد برای عزیزان استقلالی در خارج از کشور، که به کمک ما بیایند و به باشگاه کمک کنند.

ما به پادووانی ایمیل زدیم و از او خواستیم شماره حساب بدهد، و مکاتباتی با فدراسیون داشتیم تا در اولین فرصت مطالبات این ورزشکار خوبمان را از مطالباتمان از فیفا پرداخت کنیم.

امیدوارم از شرمندگی پادووانی درآییم و او را رسما دعوت خواهیم کرد به ایران بیاید و یک تجلیل از او خواهیم داشت و او را رسما به عنوان عضو افتخاری و دائم باشگاه استقلال ایران انتخاب خواهد شد.

تیم‌های پایه‌مان از ابتدای سال حتی یک درصد از مطالبات خود را دریافت نکردند و ما از فردا صبح بخش اعظمی از مطالبات آن‌ها را پرداخت خواهیم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو