معرفی کامل سریال ترکی عفت + بیوگرافی بازیگران اصلی سریال و عکس

معرفی کامل سریال ترکی عفت + بیوگرافی بازیگران اصلی سریال و عکس


منبع: کولاک

371

1399/2/16

06:20


مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال ترکی عفت یک سریال درام عاشقانه ترکیه‌ای محصول سال ۲۰۱۱ میلادی است که در دو فصل ۴۰ قسمتی تولید شده است. زمان پخش این سریال بین ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه است. فارکور تبر کارگردان این سریال پرمخاطب است. دنیز چاکیر، ابراهیم چلیکول، زوهال اولکی و ملیکا گونر بازیگران اصلی این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال ترکی عفت

داستان این سریال درمورد دختری به نام عفت (دنیز چاکیر) است. او دختری زیبارو و جوان است. نام پدرش احمد چیلیک است عفت یک خواهر کوچکتر از خود به نام «نعمت» دارد. آنها در یک خانه کوچک زندگی می‌کنند و خانواده فقیری هستند. عفت عاشق پسری به نام جمیل (ابراهیم چلیکول) شده است. جمیل راننده تاکسی است. جمیل در طی مراسم و جشن ازدواج عفت به او تجاوز می‌کند و عفت به همین خاطر رابطه‌اش را با او به هم می‌زند. عفت بعدا متوجه می‌شود که باردار است. وقتی موضوع را به جمیل می‌گوید از موضوع ناراحت می‌شود . عفت را ترک می‌کند. عفت به شدت به لحاظ روحی به هم می‌ریزد و دلشکسته است. بعد از مدتی پدرش متوجه موضوع بارداری او شده و عفت را کتک می زند به طوریکه بچه در شکم عفت سقط می شود. در این بین جمیل به بتول که یکی از صمیمی‌ترین دوستان عفت است پیشنهاد ازدواج می‌دهد و بتول هم که به جمیل علاقه دارد پیشنهاد ازدواج او را می‌پذیرد. جمیل پول ندارد و جای مناسبی برای زندگی ندارد درحالیکه بتول خانواده ثروتمندی دارد و به همین خاطر جمیل سمت بتول رفته است. درهر حال آنها در ابتدا نامزد کرده و در نهایت با هم ازدواج می‌کنند.

در همین عین، رئیس عفت، علی احساس به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد که عفت هم با توجه به شرایطی که دارد پیشنهاد ازدواج او را می‌پذیرد. بعد از ازدواج علی احسان متوجه می‌شود عفت و جمیل هنوز به هم علاقه مند هستند. احسان که از این موضوع عصبی است در یک موقعیت مناسب به سمت جمیل تیراندازی می کند اما دختر او که عاشق جمیل است خودش را در مقابل تیررس گلوله قرار می‌دهد. علی احسان که فکر می کند دخترش را به قتل رسانده دست به خودکشی می زند. و بالاخره بعد از بروز یک سری وقایع، جمیل و عفت با هم ازدواج می‌کنند و صاحب یک دختر می‌شوند اما دخترشان بعد از یک سانحه رانندگی ناپدید می‌شود.
مردی به نام «هالیل» دختر آنها را پیدا می‌کند و او را بزرگ می کند. ۶ سال بعد آن مرد عفت را می‌بیند و با او دوست می‌شود. بعد از آنکه هالیل متوجه می‌شود دختری که او بزرگ کرده دختر عفت است به او می‌گوید که دخترش درواقع دختر اوست. هالیل که نمی‌خواهد دخترش را از دست بدهد سعی می‌کند عفت را با شلیک گلوله از سر راهش بردارد اما جمیل از راه می‌رسد و اسلحه او را می‌اندازد و عفت اسلحه را برمی‌دارد و تیراندازی می‌کند اما به جای هالیل، جمیل می‌میرد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی عفت

بیوگرافی دنیز چاکیر بازیگر نقش عفت:

دنیز چاکیر یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ترکیه‌ای است. او در سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده و با بازی در سریال‌هایی همچون «Muhteşem Yüzyıl» و « Yaprak Dökümü» به شهرت رسیده است. دنیز ۳۱ سپتامبر سال ۱۹۱ میلادی در شهر آنکارا متولد شده است. یک برادر به نام «تونا» دارد. این بازیگر ۳۸ ساله در دانشگاه «Hacattepe» در آنکارا در رشته تئاتر و بازیگری تحصیل کرد و بعد از آن به استانبول رفت تا وارد عرصه بازیگری شود.
او فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۰۴ با سریال Kadın İsterse آغاز کرده است و تاکنون در بیش از ۱۵ سریال تلویزیونی و ۳ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. آخرین سریال او کاری به نام «Vurgun» است که در سال ۲۰۱۹ تولید شده است. این بازیگر جذاب ترکی، در حیطه صداپیشگی هم فعالیت دارد.

دنیز از آغاز فیلمبرداری سریال «عفت» در سال ۲۰۱۱ با ابراهیم چلیکول، همبازی اش در این سریال وارد یک رابطه عاطفی شد و تا اوایل ماه جولای سال ۲۰۱۳ این رابطه ادامه داشت. سرگرمی های او عبارتند از : بوکس کار کردن، خرید کردن، خوانندگی، نقاشی عکاسی و رقص. هالیل ارگون از دوستان صمیم اوست. از سال ۲۰۰۵ تاکنون جزء ۱۰ زن جذاب ول ترکیه بوده است. در سال ۲۰۱۱ لقب هفتمین بازیگر مشهور ترکیه از آن او بود. در سال ۲۰۱۷ جایزه بهترین بازیگر سریال های تلویزیونی ترکیه را از جشنواره «Golden Palm Awards» دریافت کرد.

آدرس صفحه اینستاگرام دنیز چاکیر:

https://www.instagram.com/denizcakir/?hl=en

بیوگرافی ابراهیم چلیکول بازیگر نقش جمیل

ابراهیم چلیکول یکی از بازیگران جوان و مستعد تلویزیون و سینمای ترکیه است که علاوه بر بازیگری در حیطه مدلینگ هم فعالیت دارد. او سابقا بازیکن بسکتبال بود. ابراهیم ۱۴ فوریه سال ۱۹۸۲ میلادی در شهر ازمیت قوجاایلی به دنیا آمده است. خانواده مادری او ریشه پوماکی دارند که از یونان به ترکیه مهاجرت کرده بودند و خانواده پدری او عرب تبار هستند. ابراهیم یک خواهر دارد.
او قبل از اینکه بازیگر شود به طور حرفه‌ای در حیطه مدلینگ فعالیت می کرد تا اینکه با تهیه کننده‌ی برجسته ترک، عثمان سیناو آشنا شد و وارد دنیای بازیگری شد و اولین کار او فیلمی به نام Pars Narkoterör بود که نقش کاراکتری به نام جمیل را در آنجا ایفا می‌کرد. او فعالتی حرفه‌ای را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و از آن موقع تاکنون در آثار متعددی ایفای نقش کرده است.

ابراهیم چلیکول از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با دنیز چاکیر درگیر یک رابطه عاطفی بود که این رابطه سرانجامی نداشت. این بازیگر ۳۸ ساله در سال ۲۰۱۷ با مهر موتلو ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر به نام علی شدند.
ابراهیم چلیکول یک بار در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود بزرگترین دستاوردهای او خرید خانه برای مادر و خواهرش بوده است.

آدرس صفحه اینستاگرام ابراهیم چلیکول:

https://www.instagram.com/ibrahimcelikkol41/?hl=en

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو