الزام خودروسازان به اعلام قیمت در سایت شرکت

منبع: برترین ها

50

1399/2/22

17:34


رییس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده گفت: خودروسازان مکلف به اعلام و رعایت قیمت‌های مصوب خودرو در سایت‌های خود هستند.

اقتصادآنلاین: رییس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده گفت: خودروسازان مکلف به اعلام و رعایت قیمت‌های مصوب خودرو در سایت‌های خود هستند.

عباس تابش، رییس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده خبر داد: قیمت‌های متعارف در کف بازار قیمتی است که خودروساز درب کارخانه تحویل می‌دهد به علاوه حداکثر ۱۰درصد.

بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور مکلف هستند این فرمول را معیار قیمت‌گذاری قرار داده و گران فروشی را به تعزیرات اعلام کنند.

رییس سازمان حمایت مصرف‌کننده تاکید کرد: خرید و فروش خودرو فقط در مراکز مجاز انجام خواهد شد و از نظر سازمان حمایت، پرونده‌هایی قابل رسیدگی است که معاملات در مراجع رسمی انجام شده باشد.

اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مکلف است این دستورالعمل را به کلیه مراکز عرضه خودرو اعم از شبکه‌های مجازی و نمایشگاه‌های خودرو ابلاغ کند.

وی افزود: شبکه‌های مجازی مکلف به نمایش خودروهایی هستند که قیمت متعارف خودرو در آن رعایت شده و از وجود خودرو مطمئن هستند، همچنین در این سایت‌ها صحت سنجی عرضه‌کننده خودرو را نیز باید داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو