پسر مورد علاقه ‌ام خیلی با خانم‌ های دیگر شوخی می ‌کند!

منبع: دوستان

105

1399/2/31

13:39


دو سال پیش با پسری که هم دانشگاهی‌ام بود، آشنا شدم. نزدیک یک سال با هم در ارتباط بودیم اما آن پسر، عاشق دختر دیگری شد و تنهایم گذاشت.سه ماه پیش متوجه شدم که یک مغازه فروش لوازم‌آرایشی زده است و به او سر زدم. می‌گوید که آن موقع اشتباه کرده و چوبش را هم خورده است اما در دقایق کوتاهی که آن‌جا بودم، خیلی با خانم‌های دیگر شوخی می‌کرد. دلم می‌گوید دوباره به او سر بزنم ولی می‌ترسم که اتفاق سال گذشته تکرار شود و ترکم کند.

www.dustaan.com - پسر مورد علاقه ‌ام خیلی با خانم‌ های دیگر شوخی می ‌کند!

دانشگاه محیطی است که ممکن است در آن، بین بعضی دختر و پسرها، احساس داشتن علاقه به طرف مقابل شکل بگیرد اما این نکته را هم باید در نظر داشت که تمام عشق‌های آن دوران، دو طرفه و مستدام نیست. اقتضا و شرایط آن محیط و آن سن و سال یک سری اتفاقات را موجب می‌شود که نیاز به مدیریت دارد تا دردسرساز نشود. با این حال، چند توصیه به شما دارم.

این پسر تعهد کافی ندارد

شما با پسری در زمان دانشجویی آشنا شده بودید که ظاهرا به شما تعهد کافی نداشته، اقدامی برای ازدواج نکرده و با فرد دیگری ارتباط برقرار کرده و رفته است. بر اساس آن‌چه شما اظهار کردید، به نظر می‌رسد دیدار مجدد با این آقا نتیجه پیگیری‌های شما بوده و بس! اول این که بهتر است بدانید اگر در رابطه با کسی، کنار گذاشته شده‌اید قرار نیست احساس بی‌کفایتی به خود داشته باشید و عزت‌نفس خود را خدشه‌دار کنید. ممکن است رابطه را آن‌قدر که شما جدی گرفته بودید و علاقه داشته‌اید، طرف مقابل مثل شما فکر نکرده و بیشتر دنبال تفریح و سرگرمی در این باره بوده است.

 

او پیگیر شما نیست!

در این مدت که ارتباط بین شما دو نفر قطع بوده، ظاهرا از سمت پسر مورد علاقه‌تان هیچ پیگیری برای رسیدن به شما انجام نشده است. خودتان دورا دور پیگیر او بودید و بالاخره پیدایش کردید و دیداری شکل گرفته است. به محض دیدار می‌گوید اشتباه کرده و … . بالاخره هر دوی شما خاطرات شیرین مشترکی در گذشته‌تان با هم داشته‌اید که با دیدار یکدیگر دوباره زنده شده است. واقعا معلوم نیست چقدر صداقت در این بین وجود دارد؟ اگر واقعا به شما برای تشکیل خانواده علاقه داشته چرا تا امروز پیگیرتان نشده است؟ در این بین چیزی که باید به آن توجه داشت، یکی گذشته‌ و دیگری شغل اوست.

 

در آینده نمی‌توانید به شغلش اعتراض کنید

پسر مورد علاقه‌تان الزاما با خانم‌ها در ارتباط است و شما نمی‌توانید در آینده (در صورت ازدواج)در این باره، اعتراض و گله‌ای داشته باشید چراکه به احتمال زیاد اظهار خواهد کرد باید برای جلب مشتری و بهبود کسب و کارم رابطه خوبی با مشتریان برقرار کنم و خوش‌اخلاق باشم. به هر حال وقتی به دیدنش رفته‌اید، او شما را پس نزده و حتی استقبال کرده اما فراموش نکنید که صددرصد شما پیگیرش بوده‌اید و در این خصوص بیشتر تلاش کرده‌اید.

 

منتظر خواستگار بهتری باشید

با عنایت به همه نکات مطرح شده در پیامک‌تان پیشنهاد می‌کنم، انرژی خود را صرف این فرد نکنید. شما به عنوان یک دختر جوان می‌توانید موقعیت‌های پیش روی مناسب و آینده خوبی داشته باشید. از جوانی و وقت خود در موارد و علاقه‌مندی‌های گوناگون بهره بگیرید تا دچار سرزنش خود و احساس افسردگی نشوید و منتظر یک خواستگار بهتر باشید. البته اگر این علاقه در شما به حدی است که تصمیم‌گیری برای‌تان دشوار شده، حتما با کمک یک مشاور قدم‌های بعدی را بردارید تا دوباره درگیر یک رابطه اشتباه نشوید.

به این پست امتیاز دهید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو