خدمات تاتو و کرم پودر دائمی در سالن زیبایی فریماه خانی

خدمات تاتو و کرم پودر دائمی در سالن زیبایی فریماه خانی


منبع: زیبامون

425

1399/2/31

21:18


در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با بهترین خدمات زیبایی و آرایشی که در سالن زیبایی فریماه خانی ارائه میشه بیشتر آشنا بشید!

خدمات تاتو و کرم پودر دائمی در سالن زیبایی فریماه خانی

برای انتخاب یک سالن زیبایی به چه معیارهایی توجه می کنید؟ محیط و فضای سالن زیبایی چقدر براتون مهمه؟ آیا تمایل دارید خدمات زیبایی و آرایشی رو در بالاترین سطح از کیفیت دریافت کنید و یا خدمات معمولی و عادی هم براتون کافیه و نیازهاتون رو برطرف میکنه؟

اگر به دنبال یک سالن زیبایی و آرایشی فوق العاده شیک و مدرن هستید که دارای پرسنل حرفه ای و متخصص بوده و در تمام طول مدتی که در سالن زیبایی حضور داشته و یا خدمات دریافت می کنید، موارد بهداشتی کاملا رعایت بشه، لازمه که در انتخاب خودتون دقت و وسواس بیشتری داشته باشید! با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید و با یکی از بهترین سالن های زیبایی در غرب تهران به نام سالن زیبایی فریماه خانی بیشتر آشنا بشید!

 

بهترین مرکز زیبایی برای خدمات تاتو و میکروپیگمنتیشن

اگر شما هم جز طرفداران تاتو بدن هستید، به احتمال زیاد، پیدا کردن یک مرکز زیبایی که خدمات تتو رو با بالاترین کیفیت و رعایت تمام موارد بهداشتی ارائه بده و بتونه طرح و مدل مورد نظر شما رو به خوبی اجرا کنه، به یکی از اصلی ترین دغدغه هاتون تبدیل شده است.

علاوه بر این برای اینکه بتونید یک تاتو عالی برای پوست بدن داشته باشید و یا با استفاده از روش های جدید مانند میکروپیگمنتیشن، هاشور، میکروبلیدینگ و ... شکل و ظاهر ابروها و لب رو تغییر بدید یا خط چشم دائمی برای چشم ها ایجاد کنید و ظاهر زیباتری پیدا کنید و یا اینکه بتونید تاتوها یا خالکوبی های قدیمی رو به خوبی از روی پوست پاک کنید، لازمه یک مرکز تخصصی و حرفه ای در این زمینه رو پیدا کنید تا بتونید با خیال راحت، باکیفیت ترین و بهترین خدمات رو در زمینه تاتو دریافت کنید.

 

هاشور ابرو

 

سالن زیبایی فریماه خانی در سعادت آباد، یکی از مراکز تخصصی و حرفه ای در زمینه تاتو هست که جدیدترین و ظریف ترین طرح های تاتو رو به بهترین شکل ممکن به مراجعه کنندگان خود ارائه میده و همچنین دارای تجهیزات جدید و مدرن برای پاک کردن انواع تاتو ابرو بدون ایجاد جای زخم هست و میتونید تاتو بدن یا خالکوبی های قدیمی رو هم در این مرکز به بهترین شکل ممکن پاک کنید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

 

سایه ابرو

 

شما میتونید در سالن فریماه خانی بهترین خدمات تاتو از جمله میكروپیگمنتیشن و میكروبلیدینگ، لایت ابرو، سایه ابرو، هاشور، ترمیم تاتو، خط چشم، خط مژه، خط لب، لب سازى و ... رو به بهترین شکل ممکن دریافت کنید و از زیبایی طبیعی که برای چهرتون به وجود میاد لذت ببرید!

 

کرم پودر دائمی چیست ؟

استفاده از کرم پودر یکی از روش های ساده و در دسترس برای یک دست و یک رنگ کردن پوست هست و به شما این امکان رو میده تا لکه های پوستی رو تا حدی پوشش بدید و پوستی بی عیب و نقص داشته باشید! علاوه بر این همونطور که میدونید بعد از شستن صورت، تمام کرم پودرها از روی پوست پاک میشه و پوست طبیعی صورت نمایان خواهد شد!

کرم پودر دائمی یکی از روش های آرایش دائمی صورت هست و به شما این امکان رو میده تا تمام ساعات روز و شب، پوستی کاملا یک دست و بی عیب و نقص داشته باشید و دیگه نیازی به استفاده از انواع کرم های پوشش دهنده پوست نخواهید داشت!

کرم پودر دائم یا مزووایت با استفاده از روش میکرونلدینگ (سوزن های نانو) روی پوست اجرا میشه و با استفاده از این روش، پیگمنت ها یا رنگ طبیعی به لایه داخلی پوست تزریق میشه و کمک میکنه تا پوستی درخشان، صاف و شفاف داشته باشید. در این روش، رنگ پوست دو تا سه درجه روشن میشه و حدود 6 تا 8 ماه ماندگاری داره.

 

کرم پودر دائمی

 

این تکنیک یکی از روش های جدید و پرطرفداری هست که کمک میکنه تا لکه ها و تیرگی های پوست، پوشش داده بشه، پوستی روشن تر و شفاف تر داشته باشید و دیگه نیازی به استفاده روزانه از کرم پودر پیدا نخواهید کرد.

اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید و به دنبال یک مرکز آرایشی معتبر در این زمینه هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم سری به مرکز زیبایی فریماه خانی بزنید و بعد از دریافت مشاوره رایگان، کرم پودر دائمی رو با بهترین کیفیت و زیر نظر متخصصین این کار دریافت نمایید.

 

سالن زیبایی فریماه خانی کجاست و چه خدمات زیبایی و آرایشی ارائه می دهد؟

سالن زیبایی فریماه خانی یکی از سالن های زیبایی فوق العاده جدید، شیک و مدرن در غرب تهران هست که این روزها با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، خدمات زیبایی و آرایشی مورد نیاز خانم ها رو در فضایی دلنشین، آرام و زیبا زیر نظر پرسنل حرفه ای و متخصص در زمینه های مختلف زیبایی و آرایشی رو ارائه میده و هدفی جز جلب رضایت مراجعه کنندگان خود ندارند!

برای مراجعه حضوری به سالن زیبایی فریماه خانی به آدرس تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان رامشه، توحید یک مراجعه کنید.

همچنین میتونید برای دریافت مشاوره رایگان، رزرو وقت قبلی و دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سالن زیبایی با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن ثابت: 02188365186

شماره تلفن همراه: 09124092027 و 09124073249

علاوه بر این میتونید با مراجعه به اینستاگرام سالن زیبایی فریماه خانی به نشانی FK_beautysalon هم جدیدترین نمونه کارهای این آرایشگاه رو ببینید و هم از تخفیفات و آفرهایی که این مرکز در نظر داره مطلع بشید.

از دیگر خدمات زیبایی و آرایشی که در سالن فریماه خانی ارائه میشه میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گریم و میكاپ تخصصى عروس 
  • شنیون كلاسیک و مدرن تخصصى 

 

میکاپ و شینیون

 

  • كاشت و اكستنشن مو و مژه با موهاى كاملا طبیعى 
  • پر پشت كردن مو به روش ٣ بعدى با حالتى طبیعى و حجم بسیار بالا 
  • رنگ و لایت هاى تخصصى با برترین مواد بدون آمونیاک loreal , cdc ماندگارى بالا تضمینى بر كیفیت 
  • مشاوره رنگ مو مطابق با فصل و هماهنگ با پوست و چهره شما 

 

رنگ و لایت مو

 

  • فر، صافى، كراتینه تضمینى، ویتامینه و احیاى موهاى آسیب دیده 
  • جدیدترین مدل هاى كوتاهى (كوپ، پیتاژهاى فانتزى و ژورنالى، فشن با ماشین) 
  • برطرف كردن مو خوره با دستگاه میكروكات بدون نیاز به كوتاهى 
  • انواع بافت هاى آفریقایی، مكزیكى، گره، بافت مهره، چهل گیس، شنیون بافت 
  • خدمات ناخن (ناخن هایى ظریف و بادوام) 

 

کاشت و طراحی ناخن

 

  • تمیز كردن و قرینه سازى ابرو 
  • اصلاح صورت و وكس گیاهى، وكس ذغالى (اكسیژن رسانى به پوست، برطرف كردن جوش سرسیاه و منافذ باز پوست) 
  • میكروپیگمنتیشن و میكروبلیدینگ 
  • طراحى حنا با دوام و ماندگارى بالا 
  • ارائه خدمات تخصصى مراقبت هاى پوستى با تالگو فرانسه 
  • اپیلاسیون بدن در محیطى كاملا بهداشتى و آرام در كوتاه ترین زمان (سرعت و دقت بالا) با لوازم یكبار مصرف، كابین مجزا و دوش اختصاصى 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو