دانلود بازی Super Toy Cars 2 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Super Toy Cars 2 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

157

1399/3/1

04:17


Super Toy Cars 2 یک بازی مسابقه‌ای سریع است که شما در آن می‌توانید ماشین‌های مینیاتوری را کنترل کرده و به پیروزی در رقابت‌های مختلف دست یابید. آهنگ زمینه متن به‌طرز شگفت‌انگیزی مخصوص هر مسابقه ساخته شده است و در کنار آن می‌توانید از جلوه‌های صوتی برخوردها یا دیگر اتفاقات مربوط به بازی هم لذت ببرید. در این بازی ماشین‌های اسباب بازی باحالی را می‌بینیم که می‌تواند به‌تنهایی یا همراه با دوست خود، آن‌ها را انتخاب کرده و وارد رقابت شوید. بعد جدیدی از مسیرهای بازی را خواهید دید که رقابتی دیوانه‌وار را در بین شرکت کنندگان ایجاد خواهد کرد. شما تنها باید مسابقه داده و جایزه هر رقابت را دریافت کنید. با این جوایز می‌توانید اتومبیل خود را ارتقا داده یا اینکه در رقابت‌های معتبرتری شرکت کنید. همه‌ی المان‌های مانعی که در طول مسیر خواهید دید، حالت مینیاتوری ندارند و بنابراین یک سوسیس کوچک، به‌مانند یک اتوبوس بزرگ در بازی خواهد بود.

Super Toy Cars 2 PC-PLAZA

دانلود-بازی-Super-Toy-Cars-2

مطالب مرتبط

در بازی Super Toy Cars 2 می‌توانید وارد بخش کوآپ چندنفره شده و حتی آن را با گیم پد تجربه کنید. رقابت‌ها به شکل دیوانه‌واری هیجان انگیز هستند و اگر بازی Crash Team Racing را تجربه کرده باشید، شباهت‌های جالبی را بین آن‌ها مشاهده خواهید کرد. تنها کافی است که ماشین موردعلاقه خود را انتخاب کرده و با یک ارتقا کوچک، خودتان را برای شروع رقابت آماده کنید. می‌توانید دریفت کشیده و مسیر مسابقه را سریع‌تر از دیگران رد کنید. حتی می‌توانید اشیای مختلفی را به سمت رقیبان خود پرتاب کرده و برای آن‌ها مشکل ایجاد کنید. این مورد را حتما باید انجام داده و اجازه ندهید که به‌راحتی به خط پایان برسند. گرافیک و جلوه‌های ویژه بازی در شرایط خوبی قرار دارد و تجربه گیم پلی بازی را لذت‌بخش تر می‌کند. باید تعادل ماشین را حفظ کرده و اجازه ندهید که از دور رقابت خارج شود.

info

Super Toy Cars 2 is a fast paced arcade racing game where you control miniature cars that speed through amazing tracks made of supersized everyday objects. In Super Toy Cars 2 you will race cool toy cars, alone or with friends, across crazy table top tracks made of everyday objects that take on a new dimension. In this world a sausage is the size of a bus, a burger is the size of a small swimming pool and you may encounter dangerous toy scissors cutting their way through the middle of the track.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Intel i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia 550 or similar
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10
Processor: Intel i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 750 or similar
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Super Toy Cars 2-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو