باخت زودهنگام میرسلیم قبل از افتتاح مجلس

منبع: برترین ها

97

1399/3/7

04:41


میرسلیم در آستانه و در شبی که فردایش مجلس افتتاح می‌شود با بی‌بی‌سی مصاحبه می‌کند تا تقریبا از گردونه رقابت حذف شده باشد.

برترین‌ها: میرسلیم در آستانه و در شبی که فردایش مجلس افتتاح می‌شود با بی‌بی‌سی مصاحبه می‌کند تا تقریبا از گردونه رقابت حذف شده باشد، خبرگزاری اصولگرای تسنیم درباره اقدام میرسلیم نوشته:

شبکه بی بی سی وابسته به دولت انگلیس گفتگویی با مصطفی میرسلیم نماینده مجلس منتشر کرده که او در آن راجع به اولویتهای مجلس صحبت می کند.

بی بی سی همواره علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی مواضع خصمانه داشته و علاوه بر آنکه به دلیل نقش کلیدی در صدور فرمان کودتای 28 مرداد 1332 به رسانه کودتا مشهور است،، همواره طی سالهای پس از انقلاب نیز رسانه و زبان دولتها و گروه‌های تروریستی علیه ایران بوده است و از همین رو تریبون تروریسم لقب گرفته است.

در مورد اخیر یا آقای میرسلیم از ماهیت و نام رسانهای که با او تماس گرفته مطلع نبوده که در این صورت باید بی دقتی در این سطح را برای فردی که عنوان نمایندگی را یدک می‌کشد مورد ملامت قرار داد.

یا اگر او از ماهیت رسانه گفتگو کننده با خود مطلع بوده باید از ایشان پرسید که با چه استدلالی با تریبون تروریسم مصاحبه می‌کند و به آن رسمیت می‌دهد؟

سوالهای مختلفی را در این بین میتوان مطرح کرد با این حال امید می‌رود آقای میرسلیم این اقدام عجیب خود را ترمیم کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو