خصوصیات مرد تیر ماهی ،عشق و ازدواج

خصوصیات مرد تیر ماهی ،عشق و ازدواج


منبع: نیک شو

575

1399/3/9

16:01


خصوصیات مرد تیر ماهی ،عشق و ازدواج

خصوصیات مرد تیر ماهی ،عشق و ازدواج

هر ماه خصوصیات خاص خود را دارد اگر متولد تیر هستید حتما این مقاله را بخوانید. در این مقاله خصوصیات مرد تیر ماهی و همچنین عشق و ازدواج می پردازیم.اگر قصد ازدواج با متولد تیر را دارید حتما این مقاله را بخوانید.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر

اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

 

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

 

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

 

بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

 

مشخصات كلي متولدين تيرماه:

خيلي حسّاس ، سريع الانتقال ، رويايي ، عاشق خانه و خانواده ، منزوي ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به كشاورزي ، گاهي آرام و گاهي طوفاني ، خجالتي ، بسيار با سليقه و شيك پوش ، پشتيبان اقوام ، داراي قويترين احساسات ، بهترين آشپز ، علاقه زياد به گل ،

 

داراي حس پدرانه يا مادرانه ، با وفا ، رفيق باز ، صرفه جو و اقتصادي ، محتاج به كمك ديگران ، پر محبّت ، مطيع همسر ، تا حدودي خسيس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتي ، در آشتي پيشقدم نمي شود ، همسري با وفا ، غمگين در روزهاي ابري ، گاهي خوب و گاهي بد ، خيالاتي ،

 

عاشق عتيقه و اشياء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، ماديّگرا و پول پرست ، رك گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودي سطحي نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زياد به مادر ،

 

عاشق تعريف و تمجيد ، مهمان نواز عالي . خيلي ظريف ، شكيبا ، صميمي ، محافظه كار ، اهل ريسك نيست ، ميهن پرست ، انتقامجو ، وسواسي ، رئوف و مهربان .

خصوصیات مرد تیر ماهی ،عشق و ازدواج

ازدواج با مرد تیر ماهی

 

تركي استانبولي: برج ينگچ

تركي آذربايجاني: قورا پيشيرن آي

رومي: كنسر

گروه: آب

روز شانس: دوشنبه

عدد شانس: 2

سنگ شانس: ياقوت

رنگ شانس: سفيد،نقره اي،خاكستري مايل به سفيد

گل هاي شانس: نيلوفر،رزسفيد،زنبق

بوي شانس: مشك،ياس

موسيقي شانس: آهنگ هاي عشقي و رمانتيك

بارزترين خصوصيات: صداقت

بزرگترين ايده آل: اطمينان مالي

بزرگترين اشتباه: بي دقتي

بزرگترين آرزو: پيشرفت اجتماعي

 

طالع بینی چینی مرد متولد تیر

متولدین دهه اول این ماه طالعی نیک دارند و در زندگی اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی موفق هستند. اغلب شخصیت‎های دینی و اجتماعی، از متولدین این دهه می‎باشند، این افراد دارای هوش و ذکاوت – تحمل خوب – پرانرژی – درونگرا – دارای افکاری ثابت – عموماً دارای شهرت و موفقیت اجتماعی می‎باشند.

 

مشاغل موافق با اینان: فعالیت‎های دریایی – صیادی و قایق‎رانی – سدسازی – آب و آب‎یاری – عمرانی – امور عام المنفعه – مشاغل سیار و آزاد و… می‎باشد.

 

بر اساس طالع بینی چینی متولدین دهه دوم تیر ماه، افرادی حساس – ناپایدار – تأثیرپذیر – دو شخصیتی ۰ دمدمی مزاج – متعصب و پایبند به تعهدات اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی – به علت عدم ثبات روانی، از برخورد صحیح با مشکلات ناتوان،

 

اما در مشکلات دیگران توانا و مشاور و مددکار می‎باشند.این افراد مریدانی صادق – دوستانی وفادار – طالب طبیعت و سیر و سفر – و اغلب دارای عمری طولانی خواهند بود.

 

متولدین دهه سوم این ماه، افرادی اجتماعی – فعال – شجاع – مغرور – سخت‎گیر – جدی – دارای نظم و انضباط – پایبند سنت‎ها – مخالف نوآوری – دارای شخصیت غریزی و تمایلات جسمانی – در برخورد خشن و تندخو- با محیط اطراف ناسازگار – ماجراجو – قدرت طلب – متکی به نیروی جسمانی – در امور خانوادگی سرکش – بعضاً در زندگی زناشویی ناموفق و مواجه با شکست – اهل سیر و سفر و….

 

مشاغل مورد علاقه متولدین این دهه از ماه سرطان اغلب گوناگون بوده و از ساختمان سازی تا تخصص‎های علمی و مهندسی و غیره است. گاه تنوع شغلی و زندگی این افراد تا حد خانه به دوشی پیش می‎رود

خصوصیات مرد تیر ماهی ،عشق و ازدواج

خصوصیات مرد متولد تیر

 

مرد متولد تیر، نماد: سرطان

عجب نشانه دوست داشتنی است! مردان متولد این برج عکس ظاهر بدعنقی که دارند، سخت پوستانی دوست داشتنی هستند.وقتی به متولد تیر فکر می کنید، خرچنگ را از یاد نبرید .

 

بسته به شرایطی دارد،‌ برای رویارویی و یا خلاصی از گرفتاری، قدم های جنبی بر می دارد، هیچ وقت درباره او بر اساس ظاهرش قضاوت نکنید.بیشتر مردان متولد برج تیر آرام، احساساتی، خانگی و شیفته آشپزی هستند.

 

نشانه خرچنگ بر شکم حکومت دارد و ضرب المثل قدیمی ? راه ورود به قلب یک مرد از شکمش می گذرد ? راجع به مردان متولد تیر صادق است اگر وی به شما گفت رژیم غذایی دارد، حرفش را باور نکنید.

 

او دمدمی است. علت خلق و خوی متغیر او ماه است که سبب می شود بسیار احساساتی و یا کاملاً سرد و نا امید باشد. (او عقل و منطق سرش نمی شود)قلب متولد تیر به مغزش فرمان می دهد و گاه زندگی او تحت سلطه عواطف اوست.

 

اگر عاشق مردی هستید که متولد تیر است خبر خوبی برایتان دارم. او راحتتر از مردان متولد سایر برجها ابراز احساسات می کند، مردان متولد برجهای مختلف هر یک احساسات خود را به نوعی بیان می کنند. مرد متولد اسفند به شکل رویایی و متولد تیر به شکل عاطفی.

 

مشکل اصلی شما با او، این است که می خواهد مادرش باشید. احساسات او نسبت به مادرش حد وسط ندارد. یا عاشق اوست و یا از او متنفر است. بیزاری او از مادرش گاه سبب میشود تا از هر زن دیگری (حتی شما) بیزار شود، یا این که مادر را آنقدردوست دارد که شما احساس می کنید فراموش شده اید پس از مادر شوهر هم نفرت پیدا می کنید.

 

بیش از آنکه با او پیوند زناشویی بندید بد نیست بفهمید روابط او با مادرش چگونه است. اگر او از آن مادرهای پاک باخته است که پسرش را ننر بار آورده، حتماً با او مشکل پیدا می کنید. اگر نمی دانید او مرد است یا موش یا بچه یا خرچنگ ، تله ای کار بگذارید تا بفهمید او چیست؟!

 

او در گذشته زندگی می کند و ناخودآگاه به دنبال شریکی است که یاد آور مادرش باشد. او به ریشه ها اهمیت زیادی می دهد و اغلب در شهرستانی که متولد شده زندگی می کند و همانجا هم می میرد. حتی گاهی خانه دوران کودکی اش را سالها بعد مجدداً می خرد و همانجا زندگی می کند.

 

او معمولاً زاده عادت است و باید مراقب باشد تا عادتهای بدی کسب نکند، چون عادتهای قدیمی را دیر فراموش می کند.او به دنبال شریکی است که برایش مادری کند، اما اگر شخص مناسبی را پیدا نکند با قوم و خویش و دوستان درگیری عاطفی پیدا می کند به طوری که دهان همه از تعجب باز می ماند.

 

او پدری فداکار و تو دل برو است.با این وجود احساسات او بیشتر مادرانه است تا پدرانه, مثلاً پس از یک روز سخت کاری، در خانه پیش بند می بندد و بدون نق و نوق برای بچه ها آشپزی می کند.

 

او از اعضای خانواده مراقبت می کند‌، آخر هفته بچه ها را بیرون می برد و حتی از قناری هم مواظب می کند.او ذاتاً پدر است و برایش خیلی سخت است که خودش بچه نداشته باشد، در این صورت دوستان و همکاران را بچه های خود می داند

 

حسابگری در مردان متولد تیر

شاید در هر طالع بینی با حسابگری و پول دوستی مردان متولد تیر آشنا شده باشید. اما نکته مهم در این خصلت مردان متولد تیر، پس انداز، صرفه جویی و ماندن در تعادل مالی است.

 

اگر فردی در کنار خود یک مرد تیر ماهی داشته باشد قطعا در تمام مراحل زندگی خود با این احساس اطمینان خاطر مواجه خواهد بود که هیچ گاه از لحاظ اقتصادی و مالی در تنگنا و نداری محض قرار نمیگیرد.

 

از اینرو مردان متولد تیر در هر زمانی مشغول به کار و فعالیت و انگیزه ایی برای صرفه اقتصادی خود و خانواده شان هستند. در واقع تامین مالی و هدفمندی اقتصادی یک فرد و یک خانواده میتواند بر دوش مردان متولد تیر باشد و از آن بابت مطمئن باشند که هیچ گاه در رنج اقتصادی قرار نمیگیرند.

 

چگونه یک مرد متولد تیر را عاشق خود کنیم

مرد تیر فردی بسیار متغیر است و وقتی می توانیم او را عاشق خود کنیم که بتوانیم با این تغییرات سازگار شویم. زنی که می خواهد مرد متولد دیر را عاشق خود کند باید بیشتر روی پیشرفت متمرکز باشد تا سرگرمی و خوش گذرانی. وقتی می تانید دل مرد متولد تیر را بدست آورید که زیبایی معتدل و معمولی داشته باشد اما باهوش، نکته بین و دقیق عمل کند.

خصوصیات مرد تیر ماهی ،عشق و ازدواج

مرد متولد تیر و عشق و ازدواج

 

عهد و پیمان ها و ارزش های خانوادگی و همچنین تحصیلات یک زن برای مرد متولد تیر بسیار مهم است و زنی می تواند او را عاشق خود کند که به این موارد پایبند باشد و به آن ها اهمیت زیادی دهد. یکی از کارهایی که در مورد مرد متولد تیر باید از آن اجتناب کنید بحث کردن های بیجا در مورد موارد بی اهمیت بپرهیزید.

 

همچنین تصدیق و تایید های عاقلانه و هوشمندانه نیز می تواند شما را تبدیل به زن مورد علاقه ی یک مرد تیر ماهی کند. شما باید بتوانید به عنوان یک زن خودتان را با نظم و روش خاص او وفق دهید و سازگار کنید.

 

همچنین باید از ولخرجی کردن پرهیز کنید زیرا مرد تیر ماهی به مسائل مالی و اقتصادی اهمیت زیادی می دهد و از زنی خوشش می آید که قانع و صرفه جو باشد. هی وقت با مرد متولد تیر ماه بد قولی نکنید و او را منتظر نگذارید.

 

مرد متولد تیر ماه بسیار با نظم و دقیق است و زنی خوشش می آید که به نظم و برنامه ریزی او احترام بگذارد و کاری نکند که وقت او هدر برود زیرا از نظر مردان تیر ماهی وقت طلا است و باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد.

 

به محبت های مرد تیرماهی پاسخ دهید، از او تشکر کنید و نشان دهید هر کاری که برای شما می کند بسیار با ارزش است و به چشمتان می آید.

 

مردان متولد تیر چه زنانی را دوست دارند؟

مردان متولد تیر مردان کم حرف و قابل اعتمادی هستند. شما هیچ گاه از مردان متولد تیر رفتارهای تکانه ایی و هیجانی نمیبینید. اما باید بدانید مردان متولد تیر قابلیت عاشق شدن و دوست داشتن از صمیم قلب را دارند و صرفا به دنبال پناهی برای این ابراز علاقه میگردند.

 

مردان متولد تیر مایل هستند در عشق غرق شوند و مانند کودکی آنها را دوست داشته باشند اما همیشه این تعارض را در طرف مقابل خود ایجاد میکنند.

 

آیا واقعا عاشق شده اند؟

آیا واقعا مایل هستند دوست داشته شوند؟

آیا باید با آنها مهربان باشیم یا سخت گیر باشیم و نادیده شان بگیریم؟

 

اما نکته مهم در عشق ورزی و علاقه مندی در مردان متولد تیر، قطعی بودن یک رابطه است که بواسطه آن میتوانند همه عشق و علاقه خودشان را در آن رابطه بگذارند و حتی در مواردی به ازدواج فکر کنند.

 

مردان متولد تیر در اقدام اولیه برای برقراری رابطه بسیار خجول و پر از فکر و خیال هستند. اما زمانی که هدف خود را در یک رابطه صمیمانه پیدا کردند و به این شناخت از کسی دست پیدا کردند که او زنی است که دوستش دارند، هیچ کسی نمیتواند جلو دار آنها باشد.

خصوصیات مرد تیر ماهی ،عشق و ازدواج

ازدواج با مرد تیر ماهی

 

یکی از نقاط ضعف مهم مردان متولد تیر دلبستگی آنها به مادران خود است.

مردان متولد تیر به نحوی به مادران خود وابستگی عاطفی دارند که روزی نیست که از تعلق عاطفی خود به مادرانشان دور بمانند. از این رو همیشه در حال فکر کردن و یا حرف زدن با مادران خود هستند و یا به دنبال راهی برای شاد نگه داشتن مادران خود هستند.

 

این وجه از رفتار مردان متولد تیر زمانی نقطه ضعف محسوب میشود که متاهل باشد و یا در یک رابطه عاطفی عمیق قرار گرفته باشد. از این رو مدام در این چالش قرار میگیرد که با همسر خود وقت بگذراند و یا به ملاقات مادر خود برود. البته مرد متولد تیر ماه باید برای حفظ تعادل روابط خود و از دست ندادن هیچ کدام از رابطه های خود کاملا آگاهانه و روشن در برابر هر کدام از معاشران خود رفتار کند.

 

تیپ شناسی مرد تیر ماه بر اساس تست MBTI

مردان متولد تیر ماه بر اساس تیپ شناسی MBTI میتوانند در اکثر مواقع جزو این گروه از تیپ شخصیتی قرار بگیرند. اما لازم است بدانیم هر فردی بر اساس شرایط روحی، اجتماعی و جغرافیایی خود میتواند احساسات متفاوتی را تجربه کند که باعث تغییر در تست شخصیت شناسی میشود.

 

مردان تیر ماه در تست شخصیت شناسی میتوانند در اکثر مواقع افرادی درونگرا باشند که تلاش زیادی برای رسیدن به اهداف خود میکنند و در کنار آن به اهداف و خواسته های دیگران نیز فکر میکنند و مایل هستند آنها را نیز به خواسته شان برسانند.

 

مردان متولد تیر در اکثر مواقع مستقل عمل میکنند و واقع گرا هستند اما در کنار واقع گرایی میتوانند در مواردی به شم و شهود خود اکتفا کنند و راه های جدیدتری را انتخاب کنند که بتواند در موفقعیتشان بهتر عمل کند.

 

داشتن روش مشخص در مردان تیر ماه یکی از اصول کارکردیشان است که ریشه در استقلال آنها دارد، آنها مایل هستند روش خود را به همراه چهارچوب و نظم خود به کار ببندند تا به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

مردان متولد تیر ماه در روابط و معاشرت هایشان بسیار محتاط عمل میکنند، به سختی با اطرافیان خود صمیمی میشوند اما واضح است پس از انتخاب خود برای صمیمیت میتوانند بهترین دوست و معاشر باشند. روابط سنتی و از پیش تعیین شده میتواند یکی از بهترین روابط برای این گروه از مردان باشد تا بتوانند اعتماد خود را به رابطه از دست ندهند.

 

مردان متولد تیر ماه بر اساس تیپ شخصیتی درونگرایی خود مایل هستند بیشترین اوقاتشان را به تنهایی بگذرانند و در تنهایی خود نیز میتوانند بسیار خلاق و هدفمند نیز عمل کنند.

خصوصیات مرد تیر ماهی ،عشق و ازدواج

طالع بینی ازدواج مرد تیر ماهی

 

پیوند زناشویی تیر با سایر ماه ها

تیر با فروردین : (متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد

 

تیر با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) نقطه اشتراک فراوانی با یکدیگر دارند

 

تیر با خرداد : ( متوسط ) یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی

 

تیر با تیر : ( خوب ) علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد

 

تیر با مرداد : ( خوب ) خصوصیات مشترک زیاد و ازدواجی موفق

 

تیر با شهریور: (بسیار خوب) یکی مهارت فراوان در امورمالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ

 

تیر با مهر : ( بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند

 

تیر با آبان : ( متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر مسائل هماهنگ می باشند

 

تیر با آذر : (بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

 

تیر با دی : (خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود

 

تیر با بهمن : ( متوسط ) ازدواج میتواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

 

تیر با اسفند : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل

 

خصوصیات بارز مرد تیر ماه چیست؟

بداخلاقی و بدخلقی از بارز ترین خصوصیات مرد تیر ماه است. در واقع هر مردی را با اخمی دائم در کنار خود دیدید حتم داشته باشید که متولد تیر ماه است.

 

رگ خواب مردان تیر ماه چیست؟

یک انسان نمونه بودن رگ خواب مردان تیر ماه است. در واقع زمانی که شما در کنار مردان تیر ماه هستید بهتر است رفتارهای انسانی خود را بیشتر کنید.

 

زن مناسب مرد تیر ماه چه کسی است؟

زنانی که پر از احساس سرخوشی و نشاط هستند زنان مناسبی برای مرد متولد تیر ماه هستند، این گروه از زنان احساس زنده بودن را به مردان تیر ماه منتقل میکنند.

 

تعرف کهن الگوی مرد تیر ماه چیست؟

کهن الگوی آپولو کهن الگوی اکثریت مردان تیر ماه است که میتوان آن را به مردانی پول دوست و منضبط نسبت داد که بیش از دیگران احساس نیاز به رشد میکنند و در این احساس توان مالی برایشان مهم است.

 

نتیجه گیری:

بسیاری از ما در ماه هایی از سال متولد شده ایم و خصوصیات اخلاقی خاص خود را داریم.اگر می خواهید ازدواج کنید حتما با خصوصیات اخلاقی طرف مقابل خود آشنا شوید.یکی از واجبات است در زندگی در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو