چگونگی ارسال حواله یوان به شرکت های چینی

منبع: فوت و فن

133

1399/3/12

19:09


چگونگی ارسال حواله یوان به شرکت های چینی

امروزه با افزایش کسب و کارهای متعدد در کشورهای مختلف دنیا جابه‌جایی پول با سریع‌ترین روش‌ها یکی از مهمترین مباحث و اولویت‌های هر فردی محسوب می‌شود. اما تنها کسب و کارهای فعال نیستند که به نقل و انتقالات مالی در بین کشورهای مختلف نیازمند هستند، بلکه افرادی همچون دانشجویان، اشخاصی که برای ادامه زندگی به کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند یا افرادی که به خاطر دلایلی همانند درمان انواع بیماری‌ها به سایر نقاط جهان مسافرت کرده‌اند نیز به این امر مهم یعنی حواله سریع پول نیاز دارند.

در بین کشورهای فعال و توسعه یافته دنیا یکی از کشورهایی که با داشتن بیش از یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون جمعیت در زمینه اشتغال زایی، جذب توریست و دانشجو خوب عمل کرده است کشور چین است. کشور چین با در دست گرفتن بازارهای بزرگ جهان توانسته است تا زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری مناسبی را برای کسب‌وکارهای مختلف ایجاد کند. اما آیا می‌دانید که ارسال حواله یوان به این کشور به چه صورت انجام می‌شود؟ آیا می‌دانید که نرخ حواله یوان چند است و اگر بخواهید از خدمات ارسال حواله فوری یوان برخوردار شوید باید چه کار کنید؟

امروزه مبادی مختلفی برای نقل و انتقالات مالی در کشورمان وجود دارد که علاوه‌بر پاسخ به تمامی این سوالات راه را برای ارسال پول به چین و همچنین دریافت پول از چین را برای صاحبان مشاغل و صنایع بزرگ راحت‌تر کرده است.

ارسال حواله یوان

ارسال حواله یوان به چین از طرق مختلفی انجام می‌پذیرد. کشور چین جزو معدود کشورهایی است که با ایران روابط تجاری باز دارد و به همین خاطر افراد زیادی مایل به انجام فعالیت‌های اقتصادی و ارسال حواله ارزی به چین هستند. اما به دلیل تحریم‌های گسترده موجود در امور بانکی ایران، اغلب افراد به دنبال مراکزی می‌گردند تا بتوانند حواله یوان بدون کارمزد یا با کمترین درصد کارمزد را برای بیزنس‌های خود ارسال کنند. لازم به ذکر است که مجموعه‌های مختلفی از قبیل صرافی‌ها یا شرکت‌های بازرگانی در این زمینه فعالیت دارند که شما می‌توانید با یک جستجوی ساده نام و اطلاعات کاملی از خدمات این مجموعه‌های موجود در داخل کشور را به دست آورید. یکی از مهمترین این مراکز سان اکس پی (sunexpay) نام دارد که در کمترین زمان، بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

همانطور که پیشتر نیز گفتیم راه‌های مختلفی برای ارسال حواله یوان چین وجود دارد اما شما با مراجعه به سایت sunexpay با انواع راهکارها و خدمات موجود در این زمینه آشنا می‌شوید و می‌توانید نقل و انتقالات ارزی و مالی خود را با خیالی راحت به این مجموعه بسپارید.

همچنین با مراجعه به این سایت می‌توانید برای سوالات خود از قبیل چگونگی حواله RMB یا حواله رنمبی، نقد کردن درآمدهای ارزی، صدور انواع کارت‌های اعتباری و… پاسخ مناسبی بیابید.

انواع روش‌های ارسال پول و حواله جات به خارج از کشور

در سال‌های گذشته یکی از مهمترین و سریع‌ترین راه‌های انتقال پول حواله وسترن یونیون بود که متاسفانه به علت تحریم بانک‌های ایران و عدم دسترسی مناسب برای مبادله پول ما بین کشورهای مختلف با ایران این حواله قابلیت استفاده خود را از دست داده است، اما از راه‌های دیگری همانند حواله با سیستم ریاRia، حواله با سیستم اکسپرس مانی Xpress Money   یا حواله با کرونا Korona می‌توان برای انتقال وجوه و یا انواع حواله ها به کشورهای مختلف اقدام کرد.

در حواله با سیستم ریا به راحتی و آسانی می‌توانید کار انتقال وجه خود را انجام دهید . در این شیوه شما با مراجعه حضوری به دفاتر ریا می‌توانید پول نقدی تان را ارسال و یا دریافت کنید.

در حواله با سیستم اکسپرس مانی بعد از مراجعه به یکی از شعبات بانکی پول را به صورت نقدی تحویل می‌دهید اما می‌توانید انتخاب کنید که پولتان به چه شکلی تحویل داده شود. در مورد حواله پول با سیستم کرونا نیز شما با یک سیستم آنلاین روبه‌رو هستید که با داشتن ۵۰ هزار شعبه فعال در کشورهای مختلف اروپایی و روسیه کار انتقال وجه شما را به راحتی انجام می‌دهد.

ABC یا بانک کشاورزی چین

در عصر کنونی بسیاری از ایرانیان برای نقل و انتقالات مالی، خرید و فروش اجناس و کالاها در چین و یا به خاطر سایر عوامل حواله‌های مختلفی را به حساب‌های چینی در بانک‌های مختلف می‌فرستند. البته لازم به ذکر است که به علت تحریم‌های گسترده مالی آمریکا ارسال برخی از حواله‌ها هم اکنون مقدور نیست اما در مورد ارسال و دریافت سایر حواله ها بانک های چینی با ایرانیان همکاری بسیار خوبی دارند. بانک ABC یکی از این بانک هاست. بانک کشاورزی چین یکی از بزرگترین و معتبرترین بانک‌های چین است که در سال ۱۹۵۱ تاسیس شده و با داشتن بالاترین نرخ مشتری و گردش مالی توانست تا در سال ۲۰۱۷ رتبه خود را در میان بانک‌های بین المللی به مرتبه پنجم ارتقا دهد.

چرا سان اکس پی را انتخاب کنیم؟

سان اکس پی مجموعه‌ای از بهترین و کارآمدترین افراد را برای انجام امورات مالی شما دارد. حتی کم تجربه ترین افراد نیز با مراجعه به این سایت و گرفتن مشاوره از متخصصان حاضر در این مجموعه می‌توانند اطلاعات کاملی درباره ارسال انواع احواله و مبادلات مالی به دست بیاورند. از سایر خدمات مهم این مجموعه معتبرعلاوه‌بر ارسال حواله یوان به چین  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقد کردن درآمدهای ارزی شما
  • صدورن انواع کارت‌های اعتباری، کردیت کارت، Prepaid، مجازی و فیزیکی
  • پرداخت هزینه و تعیین وقت سفارت‌ها
  • ثبت نام و پرداخت هزینه‌های مربوط به آزمون‌هایی مانند تافل و آیلتس
  • ساماندهی خریدهای اینترنتی بین المللی شما از سایت‌های متعدد خارجی

سرعت انتقالات مالی  sunexpay

 همانطور که می‌دانید سرعت و دقت در جابه‌جایی یا به اصطلاح ترانسفر امور مالی یکی دیگر از مهمترین خصوصیات مراکزی است که به انجام خدمات در این خصوص می‌پردازند.

مجموعه سان اکس پی نیز به‌عنوان یکی از مهمترین فعالان این حوزه با در اختیار داشتن تیم مجربی از مشاوران و متخصصان، ارسال انواع حواله‌های شما را با سریع‌ترین سرعت ممکن امکان پذیر می‌کند.

نتیجه گیری نهایی درباره خدمات  sunexpay

  • Sunexpay بهترین و راحت‌ترین راه برای ارسال حواله‌ یوان به چین و سایر حواله‌های شما به کشورهای دیگر است.
  • این مجموعه علاوه‌بر ارسال حواله یورو و دلار، خدمات دیگری نیز همانند صدور و پرداخت با کردیت کارت، کرایه خودرو و خدمات مربوط به آن و صدور انواع کارت‌های اعتباری را انجام می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو