چطور از لیمیت شدن حساب پی پال جلوگیری کنیم؟

منبع: نم نمک

2

1402/12/10

13:28


باتوجه به محدودیت هایی که در کشورمان وجود دارد ، تهیه حساب پی پال هیچگاه پایان ماجرا نیست و باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. پی پال قابلیت های متنوعی می تواند داشته باشد؛ اما اگر کمی سهل انگاری داشته باشید ، حساب تان ممکن است با مشکل لیمیت یا مسدود شدن مواجه باشد. در همین راستا ، ما در ادامه به این موضوع مهم می پردازیم.

چطور از لیمیت شدن حساب پی پال جلوگیری کنیم؟

چطور از لیمیت شدن حساب پی پال جلوگیری کنیم؟

باتوجه به محدودیت هایی که در کشورمان وجود دارد ، تهیه حساب پی پال هیچگاه پایان ماجرا نیست و باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. پی پال قابلیت های متنوعی می تواند داشته باشد؛ اما اگر کمی سهل انگاری داشته باشید ، حساب تان ممکن است با مشکل لیمیت یا مسدود شدن مواجه باشد. در همین راستا ، ما در ادامه به این موضوع مهم می پردازیم.

چطور از لیمیت شدن حساب پی پال جلوگیری کنیم؟

چطور از لیمیت شدن حساب پی پال جلوگیری کنیم؟

شاید برای تان سوال باشد که با لیمیت یا مسدود شدن حساب پی پال ، ممکن است با چه مشکلاتی رو به رو شوید؟ حساب پی پال شباهت های زیادی با حساب های بانکی عادی مان در کشور دارد. اگر مشکلی برای این حساب ایجاد شود ، امکان ارسال و دریافت پول ، دسترسی به قابلیت های دیگر حساب و انجام تراکنش های مختلف از شما سلب خواهد شد. بنابراین ، با قضیه مهمی رو به رو هستیم و نباید اجازه این کار را دهیم. کافی است که قوانین پی پال را شناخته و به آن عمل کنید. در این صورت ، حساب تان همواره فعال بوده و بدون مشکل خاصی می توانید از آن استفاده کنید. لیمیت شدن حساب کاربری هم دلایل متعدی می تواند داشته باشد که عدم مطابقت مدارک با اطلاعات وارد شده ، استفاده از آدرس IP های متعدد برای ورود به حساب ، تراکنش های غیرمجاز از مهم ترین موارد هستند.

لیمیت شدن حساب پی پال

انجام تراکنش های مجاز در پی پال

اولین موردی که باید به ذهن خود بسپارید ، کنترل کردن تراکنش ها با توجه به قوانین پلتفرم پی پال است. شاید در ابتدا این طور فکر کنید که وریفای شدن حساب کاربری به منزله برداشته شدن همه محدودیت های تراکنشی است. در واقع این طور نبوده و پی پال قانون نانوشته ای برای حساب هایی دارد که تازه ایجاد شده اند. سعی کنید از تجربه دیگران در این زمینه استفاده کرده و دانش خود را در مورد محدودیت های خاص در این پلتفرم بالا ببرید. یک سری محدودیت های کلی را هم می توانید از بخش Account Setting > Limits حساب کاربری خود ، مطالعه کنید. دقت داشته باشید که ارسال و دریافت پول در این پلتفرم برای حساب های تازه کار دارای محدودیت بوده و باید در تراکنش های روزانه خود به آن توجه کنید.

تجربه کاربران دیگر نشان می دهد که پی پال در دو ماه ابتدایی افتتاح حساب ، نظارت شدیدی روی حساب تان دارد. این نظارت برای واریز و دریافت پول از طریق حساب پی پال یکسان است. به این معنی که باید از حساب های معتبر به حساب تان پول واریز شده و هنگام خرید هم صرفا از فروشگاه های بین المللی معتبر مانند آمازون استفاده کنید. در این مدت ، انجام تراکنش حداقل 100 دلاری هم الزامی است. از انجام تراکنش های بالای 30 دلار هم باید پرهیز کنید. به طور مثال ، می توانید در این مدت 5 تراکنش مختلف 20 دلاری انجام داده و این محدودیت پی پال را هم پشت سر گذارید. تنها با دو ماه رعایت کردن این موارد ، به راحتی می توانید از حساب خود بهره ببرید.

ورود به اکانت پی پال با IP ثابت

مهم ترین مشکلی که ایرانیان هنگام استفاده از پی پال با آن مواجه هستند ، تحریم بودن و مشکلات متعدد ناشی از آن است. وقتی پی پال از ارائه خدمات به یک کشور خاص منع شده باشد ، نظارت زیادی از طرف دولت آن کشور و مدیریت پلتفرم وجود خواهد داشت تا از دسترسی کاربران کشور تحریم شده جلوگیری به عمل آید. به همین دلیل ، سخت گیری زیادی از طرف پی پال وجود داشته و باید دقیق و منظم کار خود را جلو ببرید. اشتباه متداولی که خیلی از دارندگان ایرانی حساب های پی پال تکرار می کنند ، استفاده از وی پی ان و دیگر ابزارهای تغییر آدرس IP است. وی پی ان ها مدام آدرس آی پی شما را عوض می کنند و این قضیه برای پی پال شک برانگیز است.

قطع و وصلی در وی پی ان ها هم امری طبیعی است و فقط چند صدم ثانیه کافی است تا آی پی ایرانی شما برای پی پال آشکار شود. چنین موردی برای وی پی ان های پولی هم صدق می کند و در کل باید به سراغ این روش نروید. مورد دوم ، اپلیکیشن موبایل رسمی پی پال است. کاربران ایرانی از این اپ هم نباید استفاده کنند؛ چرا که لوکیشن استفاده از اپ برای پی پال آسان بوده و متوجه ماهیت ایرانی شما خواهند شد. این ها اشتباهاتی هستند که ایرانی بودن شما را لو داده و در نهایت سبب ایجاد مسدودیت همیشگی یا موقت روی اکانت پی پال تان خواهند شد. حال به نظر شما بهترین راهکار چیست؟

برای اینکه از این مشکل رها شوید ، یک وی پی اس اختصاصی برای خودتان تهیه کنید. وی پی اس یک آدرس آی پی ثابت برای تان تعیین می کند و می توانید صرفا از آن برای دسترسی به اکانت پی پال تان استفاده کنید. وی پی اس ها هزینه چندانی روی دست شما نمی گذارند ، اما می توانید خیال تان را برای همیشه از این بابت آسوده کنید. اگر نیاز به تغییر وی پی اس خود داشتید ، دو روز وارد حساب کاربری خود نشده و سپس دوباره با آی پی جدید این کار را انجام دهید. اگر باز هم به مشکل برخوردید ، می توانید از سیستم تشخیص هویت پیامکی پی پال بهره ببرید.

جلوگیری از لیمیت شدن حساب پی پال

خروج سریع پول از حساب می تواند مشکل ساز باشد. بنابراین ، در صورت انتقال مبلغی به حساب خود ، حداقل 3 روز آن را در حساب خود نگهداری کنید. امنیت حساب خود را هم با گزینه هایی مانند تایید دوعاملی و سوال های امنیتی تامین کنید. در غیر این صورت ، ممکن است با مشکل لیمیت شدن حساب کاربری مواجه شوید. در بازه زمانی ذکر شده دو ماهه ، با حساب های وریفای نشده تراکنشی نشده و تا حد امکان ، با حساب های آمریکایی ، کانادایی و بریتانیایی هم مبادله نداشته باشید. لیمیت شدن به دلیل چنین مواردی حتمی نیست؛ اما چه بهتر است که با احتیاط ، کار را برای خود ساده تر کنید. این موارد ساده و موثری هستند که می توانید برای جلوگیری از لیمیت شدن حساب پی پال خود در نظر داشته باشید.

صرافی ریال؛ انتخابی مطمئن و ایمن

اگر برای جابه جایی پول در کشورهای مختلف به یک مرجع قابل اطمینان نیاز دارید ، می توانید به سایت صرافی ریال به آدرس rialxe.com مراجعه کنید. صرافی ریال با ارائه خدمات متنوع همچون انتقال پول به عنوان مثال حواله یوان به چین ، حواله درهم ، حواله یورو و دلار ، خرید و فروش اسکناس ، تبدیل رمز ارزهای دیجتالی و موارد دیگر ، می تواند همراهی همیشگی برای افرادی باشد که به چنین خدماتی نیاز دارند. همچنین شما می توانید قیمت انواع ارزها مانند قیمت دلار ، قیمت درهم ، قیمت یورو و ... را به صورت لحظه ای از این سایت دنبال کنید. از ویژگی های مجموعه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • امکان انتقال پول از خارج به ایران به مطمئن ترین روش ممکن
  • امکان تبدیل ارز تتر به ارزهای رایج
  • امکان دریافت مشاوره و پرسش و پاسخ در مورد خدمات
  • ارائه کارمزدهای منطقی با توجه به حجم معامله

شما هم می توانید با مراجعه به وب سایت rialxe.com از ریز جزئیات خدمات این مجموعه آگاهی پیدا کنید. با تماس از طریق شماره تلفن 5545709090  +90 هم می توانید راهنمایی بیشتری از مشاورین و کارشناسان مجموعه دریافت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو