با تعبیر خواب مرغ از دیدگاه انواع تعبیرگران مشهور اسلامی و غربی آشنا شوید

با تعبیر خواب مرغ از دیدگاه انواع تعبیرگران مشهور اسلامی و غربی آشنا شوید


منبع: آرگا

436

1398/4/10

18:46


در این مطلب با تعبیر خواب مرغ از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

تعبیر خواب مرغ از دیدگاه معبران مختلف دارای نشانه و نمادهای مختلف است و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر کنید.

تعبیر خواب مرغ از دیدگاه تعبیرگران برجسته

دیدن حیوانات و پرنده های مختلف در عالم رویا از انواع خواب های رایج است که هر یک از این رویاها دارای تعابیری متفاوت می باشند. در مطالب قبلی با تعبیر خواب پرنده، تعبیر خواب جغد و تعبیر خواب کلاغ آشنا شدید در ادامه با تعبیر خواب مرغ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

تعبیر خواب مرغ

دیدن مرغ در عالم رویا دارای چه تعبیری می باشد ؟

  • معبرین غربی 

تعبیر خواب مرغ نماد داوری و عدالت می باشد.
اگر فردی در خواب ببیند که مرغ می خورد بیانگر این است که مشکلات مالی را پیش رو خواهد داشت.
برخی از معبران بر این باورند که دیدن مرغ در عالم رویا نشانه رفاه و موفقیت و فراوانی و تولد و ازدواج برای بیننده رویا است.

  • آنلی بیتون 

اگر فردی در خواب مرغ ببیند بیانگر این است که اعضای خانواده و دوستانش دور هم جمع می شوند.

  • امام جعفر صادق 

دیدن مرغ در عالم رویا از دیدگاه امام جعفر صادق بر ۳ وجه زیر است :

  1. زن زیبا
  2. خدمتکار خانه
  3. کنیز

  • ابن سیرین 

دیدن مرغ خانگی در خواب نشانه خدمتکار است.
اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که مرغ های خانگی زیادی دارد نشانه این است که به سروری می رسد.
اگر فردی در خواب ببیند که مرغ های زیادی در مکانی سر و صدا می کنند نشانه این است که مصیبتی برای بیننده رویا در راه است.

  • ابراهیم کرمانی 

دیدن مرغ خانگی در عالم رویا نشانه زنی ثروتمند و زیبا می باشد.
اگر فردی در خواب ببیند که گوشت مرغ می خورد نشانه این است که از مال و اموال خدمتکار و کنیز خود استفاده می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که مرغی با وی حرف می زند نشانه این است که کارش رونق می گیرد.
اگر فردی در خواب ببیند که مرغی به وی حمله می کند و گوشت او را می کند نشانه این است که بیننده رویا مالی را به زور از فردی می گیرد.

  • حضرت دانیال 

اگر فردی در خواب ببیند که مرغ خانگی در مقابلش تخم می گذارد نشانه این است که بیننده خواب از زنی پست و کم مرتبه صاحب فرزندی می شود.

  • کارل گوستا یونگ 

دیدن مرغ در عالم رویا نشانه بلا و غیبت برای بیننده رویا است.
دیدن مرغ در عالم رویا می تواند نمادی از عدم اراده یا بزدلی خواب بیننده باشد.
تعبیر خواب خوردن گوشت مرغ نشانه ترس است مخصوصا اگر خواب بیننده مرغ را به صورت سرخ شده بخورد دارای جنبه ای ناسالم است که بیننده رویا نیاز دارد آن را از زندگی اش دور بیندازد.
تعبیر خواب خوردن مرغ خام بیانگر این است که بیننده رویا حس می کند برای یک موقعیت آمادگی ندارد و وی مشکلاتی را برای رسیدن به اهدافش دارد.

  • تعابیر مختلف برای دیدن خواب مرغ 

۱. اگر فردی در خواب ببیند که مرغی تخم می گذارد بیانگر این است که به زودی خبری خوشحال کننده به بیننده رویا می رسد و علاوه بر این برخی از معبرین بر این باورند که تخم گذاشتن مرغ نشانه رسیدن به آرزوها می باشد.
۲. اگر فردی در خواب ببیند که مرغ می خرد نشانه این است که سود و منفعت زیادی بدست می آورد.
۳. تعبیر شنیدن صدای مرغ در عالم رویا نشانه این است که در آینده ای نزدیک بیننده رویا به سفری عالی می رود و از این سفر لذت زیادی را می برد.
۴. اگر فردی در خواب ببیند که صدای مرغ شبیه به آه و ناله و فریاد است نشانه بیماری و نا امیدی برای بیننده رویا است.
۵. تعبیر دیدن لانه مرغ در عالم رویا نیکو است مخصوصا برای افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند دیدن این رویا بیانگر پایان یافتن مشکلات و سختی ها در روابط است.

تعبیر مشاهده مرغ در عالم رویا


۶. اگر فردی در خواب لانه مرغ ببیند و به خاطر مشکلات زیاد خانوادگی از همسرش جدا شده باشد بیانگر این است به زودی با همسرش آشتی می کند.
۷. تعبیر خواب غذا دادن به مرغ نشانه رسیدن به آرزوها و اهداف است همچنین برخی از معبرین بر این باورند که دیدن این خواب نماد هدیه دادن به کسی یا آشنا شدن با دوستانی جدید است.
۸. اگر فردی در خواب ببیند که گوشت مرغ می خورد اگر گوشت سالم باشد و مزه مطبوعی نیز داشته باشد نشانه این است که بیننده رویا ثروت و پول فراوانی را بدست می آورد و اگر گوشت فاسد باشد و دارای طعم مطبوعی نباشد بیانگر این است که بیننده رویا ضرر و زیان مالی زیادی خواهد کرد.
۹. اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که مرغی در حال دویدن است نشانه این است که بیننده رویا به زودی به کاری مشغول می شود.
۱۰. اگر فردی در خواب ببیند که سر مرغی را می برد نشانه مشکلات پیش روی خواب بیننده است که گاهی این مشکلات ممکن است قربانی نیز داشته باشند و این مشکلات ناشی از تصمیمات بد بیننده رویا در زندگی اش می باشند و به همین دلیل است که وی خود را مقصر می داند.

دیدن مرغ در عالم رویا بیانگر چیست


۱۱. تعبیر خواب مرغ سفید دارای نشانه نیکویی برای بیننده رویا است و این خواب می تواند بیانگر مراسم عروسی باشد که ممکن است بیننده رویا به زودی به این مراسم دعوت شود.
۱۲. به گفته برخی از معبرین دیدن مرغ سفید در خواب نشانه رونق اقتصادی و برکت می باشد.
۱۳. دیدن مرغ سیاه در عالم رویا دارای نشانه خوبی برای بیننده رویا نیست و ممکن است دیدن این خواب نماد اختلاف نظر و مشکلات جنسی و تجاوز باشد.
۱۴. اگر فردی در خواب ببیند که مرغی را از قفس رها می کند نشانه موفقیت وی در زندگی و کارش است.
۱۵. دیدن مرغ در مزرعه دارای تعبیر خوبی نیست و دیدن این رویا می تواند نشانه این است باشد که بیننده رویا با یکی از دوستانش به مشکل می خورد و این مشکل زمینه ساز مشکلات بعدی وی خواهند شد.
۱۶. تعبیر خواب پرواز کردن مرغ بیانگر آزادی برای بیننده رویا است.
۱۷. دیدن مرغ در قفس نماد مشکلات مالی برای بیننده رویا در آینده ای نزدیک می باشد و علاوه بر این ممکن است خواب بیننده به دلیل مشکلات مالی که دارد افسرده شود.

تعبیر مشاهده مرغ در عالم رویا

در این مطلب تعبیر خواب مرغ را گردآوری کردیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب تعبیر خواب نهایت لذت را ببرید و بتوانید خوابی را که مشاهده کرده اید به راحتی تفسیر کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو