بیانیه اعتراضی حزب اتحاد ملت درباره مساله حصر

منبع: برترین ها

59

1399/3/28

16:38


حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در اعتراض به تداوم حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد بیانیه‌ای صادر کرده و نسبت به حال شیخ مهدی کروبی ابراز نگرانی کرده است.

کانال تلگرامی اصلاحات نیوز نوشت: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در اعتراض به تداوم حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد بیانیه‌ای صادر کرده و نسبت به حال شیخ مهدی کروبی ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش روابط عمومی حزب اتحاد ملت متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

تداوم حصر صرفا با تکیه بر قدرت سه شخصیت مردمی و با سابقه انقلابی، آقایان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی، مهندس میرحسین موسوی و خانم دکتر زهرا رهنورد، با وجود مطالبه میلیونی رفع آن توسط اکثر مردم در مناسبت‌های مختلف، به خصوص انتخابات ۹۶ که آخرین انتخابات، پرشور، گسترده و امیدوارانه ملت بود، از عوامل مهم یاس فراگیر از کارآمدی قانون است که نتایج این روندها در مسائلی چون کاهش معنادار مشارکت مردم در انتخابات اخیر مجلس دیده می‌شود.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، با ابراز نگرانی شدید نسبت به حال محصورین عزیز خواهان خاتمه فوری حصر است و از همه نیروهای منصف از هر جناح و سلیقه‌ای دعوت می‌کند نسبت به رفع این موضوع از همه توان و ظرفیت خود استفاده کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو