نصب ایزوگام h1

منبع: فوت و فن

89

1400/7/20

16:37


نصب ایزوگام h1

امروزه بدلیل افزاش ساخت و ساز در کلانشهر ها شاهد افزایش تعداد نصب ایزوگام نسبت به سالیان گذشته هستیم. این موضوع سبب شده است تا با کمبود نیرو مجرب و متخصص در تهران و کرج ، مواجه شویم. متاسفانه افراد بسیاری در این زمینه خود را متخصص می دانند، ما در این مقاله قصد داریم نکات و اطلاعاتی را ارائه دهیم به شما عزیزان تا هرچه بهتر برای نصب ایزوگام خود ، نصاب های حرفه ای رو انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید جهت مشاوره رایگان با تیم ما تماس حاصل فرمایید، ما پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم.

چطور یک متخصص نصاب ایزوگام در تهران و کرج پیدا کنیم؟   h4

خیلی ساده شما با دیدن نمونه کار های مجموعه ما می توانید به این نقطه اعتماد برسید که نصاب اعزامی توسط مجموعه ما می تواند کار شما در کم ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهد. برای گرفتن وقت می توانید همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید یا بصورت اینترنتی در خواست نمایید.

بدون هیج نگرانی ، در کوتاه ترین زمان و با قیمتی مناسب ، کار خود را بما بسپارید.

قیمت دستمزد نصب ایزوگام در کرج و تهران h3
فرقی نمی کند که شما ساکن کدام شهر هستید، عوام تاثیر گذار در قیمت نصب ایزوگام موارد دیگری می باشد. گر بخواهیم قیمت ایزوگام را بدون نصب بر آورده کنیم باید متراژکار را در نظر بگیریم. همچنین اگر سطح مورد نظر نیاز به زیرسازی ، پاک سازی موانع و زنگ زدگی ها ، کنده کاری داشته باشد نیاز به تعویض ایزوگام های قبلی می باشد بنابر این بر دستمزد نصاب اثر می گذارد.


قیمت  ایزوگام بدون نصب چقدر رو چقدر حساب کنیم؟ h4 

در داخل کشور تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید ایزوگام فعالیت می کنند که شما می توانید با یک جست جو ساده لیست قیمت آن ها را مشاهده فرمایید. بطور کلی یکی از محبوب ترین ایزوگام ها در کشور ایزوگام دلیجان می باشد. این نکته را نیز توجه داشته باشید که قیمت ایزوگام بدون نصب ، علاوه بر اینکه به برند و نام تجاری ایزوگام مرتبط می باشد موارد زیر را نیز شامل می شود:

مقدار رول ایزوگام مورد نیاز محیط ، اگر کم یا زیاد باشد ممکن است با قیمت عمده یا خرده تفاوت داشته باشد.
طبیعتا قیمت ایزوگام درب کارخانه ارزان تر از دفاتر فروش ایزوگام می باشد.

جنس و نوع ایزوگام انتخابی توسط شما با توجه به مواد تشکیل دهنده و لایه های آن نرخ متفاوت می باشد.

کیفیت قیر یا پلیمری که در ساخت ایزوگام استفاده شده است ، قیمت ها را دستخوش تغییر می کند.


مزایای و خدمات تیم نصاب ما  h3

 تخصص در تمامی امور زیرسازی ، شیب بندی و آماده سازی محل جهت نصب ایزوگام

 مناسب بودن دستمزد  نصاب به منظور جلب رضایت شما

 ارائه مشاوره های لازم درباره برند رول ایزوگام با کیفیت و مقرون به صرفه

 وقت شناسی و تعهد کاری بالای تمامی نیرو های مجموعه ما

 برآورد دقیق میزان رول قبل از شروع کار

دارای تیم پشتیبانی قوی در هر ساعت شبانه روز

مشاوره با متخصص‌های مجموعه به شما کمک می‌کند بهترین روش عایق‌کاری را انتخاب کنید.

اجرای انواع ایزوگام  بر روی تمامی سطوح قبیل فلز ، آهن و …

اعزام فوری نصاب ایزوگام در محل در زمان خواسته شده

اسفاده از مصالح و مواد اولیه درجه ۱


لیست تولید کنندگان ایزوگام در کشور   h4

اکثر افرادی که به دنبال لیست تولید کنندگان ایزوگام در اینترنت می باشند معمولا با اسم های زیر مواجه می شوند:

ایزوگام دلیجان
ایزوگام شرق
ایزوگام بام گستر

در مجموعه ما کیفیت و رضایت مندی مشتریان مهم می باشد و مهم نام برند نمی باشد بلکه هر یک محصولی با کیفیت تولید نمایند ، همان را برای مشتریان سفارش و استفاده می کنیم. در حال حاضر بیشترین فروش و تقاضا را در کشور برند ایزوگام دلیجان دارد.


تشخیص بهترین ایزوگام  h2

 یکدست بودن سطح ایزوگام و داشتن ضخامت یکسان تمامی نقاط رول ایزوگام

 استفاده از پلیمر یا قیر با کیفیت در ساخت ورق های ایزوگام، نبود هر گونه ورم ، بادکردگی و دانه های شن در مواد آن

 در صورت بریدن هر قسمت از ایزوگام باید شاهد الیاف پلی استر باشیم

 به جا گذاشتن اثر لک قیر پس از گذشت ۲۴ ساعت

 دارای انعطاف پذیری بالا و خم شدن آن به سهولت

یکنواخت و یک پارچه بودن فاصله تیشو ها یا همان الیاف طولی در هر مدل از ایزوگام
پس از نصب بر روی ایزوگام دست بکشید در صورتی که دست شما سیاه نشد ، ایزوگام دارای کیفیت خوبی می باشد.یکی دیگر از موارد ،  کش آمدن بافت ایزوگام به طول ۷ سانتی متر در صورت کشیدن با دست

انجام تست شکنندگی ایزوگام در فریزر ، این راه بهترین راه برای تست می باشد که در ادامه این تست مفید را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.


مشکلات نصب غیر اصولی ایزوگام h3

به طور کلی اگر نصاب مجرب نباشد این مشکلات پیش خواهد آمد:

 زیرسازی نامناسب و غیر اصولی باعث هوا گرفتگی  در ایزوگام می شود.

 اجرای غلط همپوشانی باعث کنده شدن بافت آن و نفوذ آب در اولین آب گیری بر زیر ایزوگام می شود.

 ایزوگام ترک می خورد و به علت  برای نصب پس از مدتی کنده می شود. ترک خوردگی ایزوگام بدلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب و در نهایت کنده شدن

اگر شیب بندی اصولی انجام نشود، آب و فاضلاب روی ایزوگام جمع  می شود و در نهایت در درازا باثت می شود عمر مفید ایزوگام پایین بیاد.

 ایزوگام از گذشته تا به امروز سریع مستهلک می شود و برای تعمیر آن در سرویس بهداشتی و آشپزخانه و محیط هایی که بیشترین تماس را با آب دارند ، کف این مکان ها به اجبار باید تخریب شود.


نکات مهم در زمان درخواست خدمات و ثبت سفارش: h5

  1. هزینه تمامی اجناس مصرفی خریداری شده توسط متخصص شامل پشتیبانی مجموعه ما نمی‌شود. بهترین راه این است که خریداری لوازم و تایید قیمت آن با توافق بین متخصص و مشتریان انجام شود.
  2. تلاش متخصصان ما همواره استفاده از اجناس و کالاهای مصرفی با کیفیت ( استفاده از برنده های اصل : دلیجان ،شرق ) مرغوب و درجه یک است. مشتریان می‌توانتد کیفیت اجناس را بررسی نمایند و در صورت تایید از آن توسط نصاب استفاده شود در غیر این صورت تهیه لوازم به عهده مشتری خواهد بود.
  3. در سرویس نصب ایزوگام مجموعه ما، قیمت اعلام شده در سایت و کارشناسان ما شامل دستمزد متخصص و جنس مورد استفاده می باشد. در واقع قیمت ایزوگام با نصب در نظر گرفته شده است. جهت هر گونه سوال و ابهام با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


جمع بندی:  h6

شما مشتریان عزیز ، نصب ایزوگام را روی هر سطحی که بخواهید و نیاز به اجرا این کار داشته باشید، می توانید این کار را به نصاب با تجربه و مجرب ما سپارید.
تیم ما در نصب ایزوگام برای تمامی سطوح همانند پی ساختمان ها ، دیوارها ، مخازن بزرگ مایعات یا گازی ، کف و دیواره استخرها ، باشگاه و سالن های ورزشی و … تسلط دارد. پس با خیال راحت کار خود را به مجموعه موسوی بسپارید. همین حالا تماس حاصل فرمایید و فرصت نصب ایزوگام با قیمتی ویژه را از دست ندهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو