ثروتم را به استحکام ایزوگام به زندگی چسباندم!

منبع: نمکستان

8

1401/9/10

18:40


یکی از رازهای مهم در این راه، استفاده درست از فرصتها است. افراد باهوش معمولا از فرصتهایی که زندگی در اختیارشان قرار می‌ دهد به بهترین شکل ممکن استفاده می‌ کنند.

یکی از رازهای مهم در این راه، استفاده درست از فرصتها است. افراد باهوش معمولا از فرصتهایی که زندگی در اختیارشان قرار می‌ دهد به بهترین شکل ممکن استفاده می‌ کنند. این افراد اجازه نمی ‌دهند تا فرصتها از دستشان خارج شود و از آن برای کسب تجربه و ثروت استفاده می ‌کنند. فعالیت و تلاش مستمر من در زمینه انواع ایزوگام سود زیادی را برایم به همراه داشت و توانستم رفاه و آرامش خانواده ام را تامین نمایم، در ادامه با انواع ایزوگام بیشتر آشنا شوید.

ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار

به هر میزانی که کیفیت مواد اولیه در ساخت ایزوگامها بهتر و بالاتر باشد محصول تولید شده مرغوب تر می باشد و ایزوگام طرح دار با قیمت خرید فروش مناسب در انواع گوناگون تک لایه، ایزوگامهای دولایه و نمونه های سه لایه تولید و به بازار عرضه می شوند.

به منظور بالابردن میزان دوام و طول عمر انواع مختلف ایزوگامها از نوعی قیر مخصوص طرح دار استفاده می نمایند به منظور جلوگیری از ایجاد رطوبت و نم در ساختمانها نوعی عایق به نام ایزوگامهای پلیمری بسیار پرکاربرد می باشد.

این نوع عایق معمولا از الیاف مصنوعی و نوعی قیر ساخته می شود که مانع از نفوذ هرگونه رطوبتی به قسمتهای زیرین می گردد این ایزوگام طرح دار با کمک گرما بر روی سطوح مختلف نصب می گردند در نتیجه مانع از نفوذ هرگونه رطوبتی به قسمتهای زیرین می شوند.

امروزه کارخانجات متعددی به تولید انواع مختلف ایزوگام طرح دار می پردازند از آنجایی که امروزه این محصول درساختمانها و سایر جاها کاربردهای فراوانی دارد بدین ترتیب خرید و فروش این محصول با سودآوری فراوانی همراه می باشد.

ایزوگام شرق

ایزوگام شرق

یکی از ایزوگامهایی که دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد ایزوگام شرق است و از آنجایی که در تولید ایزوگامهای شرقاز نوعی قیر به صورت خالص استفاده می نمایند در نتیجه این محصول از وزن بسیار سبک و مناسبی برخوردار می باشد.

در نتیجه هیچ گونه وزن اضافی برای ساختمانها به وجود نمی آورد و معمولا برای تولید ایزوگامهای شرق از موادی نظیر انواع فویلهای آلومینیومی، پوشالهایی از گونیهای مخصوص پلاستیکی، قیر و تیشو استفاده می نمایند.

ایزوگامها در دو نوع مختلف تک لایه که از جنس پلی استر می باشند و دارای انعطاف بسیار زیادی هستند که این نوع ایزوگامها  همجون ایزوگام استخری بسیار ظریف می باشند.

گونه ی دیگری از ایزوگامها به ایزوگامهای دولایه از جنس تیشو معروف هستند و دارای ضخامت بیشتری می باشند و نسبت به سایر ایزوگامها از استحکام فراوانی برخودار هستند در حالت کلی تمامی ایزوگامها می توانند در ساختار خود روکشهای مخصوص آلومینیومی داشته باشند.

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

در هنگام خریدن ایزوگان دلیجان باید به علامت استاندارد موجود بر روی محصول توجه نماییم و وجود این علامت بیانگر میزان کیفیت بسیار محصول می باشد.

بر قیمت ایزوگام پلیمری تاثیر می گذارد و قیمت ایزوگامها بر اساس میزان مرغوبیت مواد اولیه ای آن که می توان به عایق رطوبتی   که در ساخت آنها به کار می رود متغیر می باشد.

به علاوه برخی از تولیدات داخلی این محصول به دلیل تقاضای فراوان کشورهای همسایه به سایر کشورها صادر می گردد و صادرات ایزوگامهای پلیمری بخشی از تجارت کشور را به خود اختصاص داده است.

یا بدون روکش آلومینیومی طراحی شده باشند معمولا برای عایق نمودن سطوحی نظیر پشت بامها که در مقابل نور شدید خورشید می باشند از ایزوگامهایی با جنس روکشهای محکم آلومینیومی استفاده می نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو