حسین یاری و پسرش تا تولد شکیبای بزرگ و کاشان گردی تازه عروس (۱۰۰۰)

حسین یاری و پسرش تا تولد شکیبای بزرگ و کاشان گردی تازه عروس (۱۰۰۰)


منبع: نیک صالحی

424

1399/4/3

05:47


حسین یاری بازیگر محبوب کشورمان سه فرزند دارد که به تازگی تصویری از وی در کنار پسرانش علی و سروش به همراه نوه تازه متولد شده اش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

هنرمند مطرح کشورمان که در عرصه سینما تئاتر و تلویزیون هنرنمایی کرده و کارهای شاخصی دارد و توانسته بدونه حاشیه سال ها در این عرصه فعالیت کند و به جایگاه خاصی دست پیدا کند. این هنرمند محبوب سالهاست ازدواج کرده و فرزندانش سارا , سروش و علی نام دارند. در ادامه عکس های از حسین یاری و پسرش را در Niksalehi مشاهده کنید

حسین یاری و پسرش

حسین یاری در ۱۶ دی ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد و بازیگری را از تئاتر و در سال ۱۳۶۰ آغاز کرد. وی سه فرزند به نام های سروش ، سارا و علی دارد. که پسرش سروش ازدواج کرده و ظاهرا یک پسر دارد و آقای بازیگر پدربزرگ شده است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از حسین یاری , سمانه پاکدل , سپیده خداوردی , لیندا کیانی , برزو ارجمند , گلشید بحرایی , هوتن شکیبا , علی سخنگو , مهدی پاکدل , سحر قریشی , الهام نامی , معصومه کریمی , نسیم ادبی , اندیشه فولادوند , شقایق دهقان , مرجانه گلچین , لاله صبوری , گلاره عباسی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

حسین یاری و پسرش سروش و علی با نوه اش

حسین یاری و دخترش

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

سمانه پاکدل : سلام دوستاى عزیزم آخرین روز بهاریه قرن سیزدهم شمسى و شروع چله تموز(تابستان) مبارک 🙏❤️🙏

سمانه پاکدل

سپیده خداوردی : به امید سلامتی سر سریال جدید به همراه دوستان عزیز

سپیده خداوردی

لیندا کیانی :کاشان/سرای عامریها

لیندا کیانی

برزو ارجمند : تولد هفت سالگی در کنار همکلاسی ها و معلم مهربان

برزو ارجمند

تولد پسر برزو ارجمند

گلشید بحرایی : امروز آخرین روز بهار این قرن است و در آخرین بهار قرن بعدى هیچکدام وجود نخواهیم داشت پس لطفا بیایید با عشق و مهربانى و همدلی این بهار و بهار های دیگر رو به پایان برسونیم ..روز و روزگارتون زیبا و رنگ رنگى.

گلشید بحرایی

هوتن شکیبا : شکیبا شکیبای بزرگ تاج سر پدر گرانقدر و عزیز شکیبای عشق تولدت مبارک سلامت باشی برامون💚💚💚 پ‌ن: عکسای قدیمی عجب حال عجیبی دارن پ‌ن۲: برای اونایی که توجهشون کمه 😂 عکس مربوط به حدودا ۶۷ سال پیشه و قطعا من توش نیستم!!! (پدر وسطی از بالا، و راست و چپ پدر بزرگ و مادربزرگ. پایین هم عمو و عمه ها)

هوتن شکیبا

علی سخنگو : وزن عکس غیر قابل تخمین …

علی سخنگو

مهدی پاکدل : ساقه‌ی شمعدانی سکوت رقص خون زیر پلک‌ام.. برای امیر و هادی که امروز تولدشان است.

مهدی پاکدل

سحر قریشی :🎈..با ارزش باش

با آرامش زندگى کن

براى خودت خط هایى داشته باش

روى بعضى چیز ها

زیر بعضى چیز ها

و

دورِ بعضى ….ها

سحر قریشی

الهام نامی : #تیٔاتر #روزهاى_بى_باران

الهام نامی

معصومه کریمی : نمى دونم چى بگم؟! خدا همگیمون رو به راه راست هدایت کنه، و آرامش و عشق و سلامت و شادى و عافیت و عاقبت بخیرى رو روزى همگیمون قرار بده هفته خوبى باشه براتون براى منم دعا کنید …………..

معصومه کریمی

نسیم ادبی

اندیشه فولادوند : عکس پیام ایرایی

اندیشه فولادوند

شقایق دهقان : اینجانب شقایق دهقان بعد از گذراندن نزدیک ده روز تلاش و کوشش مستمر با موفقیت امتحانات نهایی سال ششم را به شکل آن لاین پشت سر گذاشتم. جا داره تشکر بکنم از نویان پسر مهربان و دلسوزم که در این مسیر در کنار من بوده.

در صورت پایان نیافتن اپیدمی ویروس کرونا در چند سالِ آینده امیدوارم به همین شکل مقطع دبیرستان را هم به سلامتی و دلِ خوش به پایان برسانم. از همین طریق برای خواهرم که در سن چهل و هفت سالگی مشغول گرفتن مدرک دیپلمش است آرزوی موفقیت و صبر بی پایان دارم.

شقایق دهقان

مرجانه گلچین : امان از دست این عسل جان❤ و تکنولوژی، نه تنها من ، که پای خانواده مارو هم به فیلم برباد رفته باز کرد 😊معرفی میکنم داد اش گلم یا بهتر بگم حبیب باتلر( رت باتلر )و مرجانلت ( اسکارلت )سوار بر درشکه در نمایی از فیلم بر باد رفته😊 یادتون میاد ؟ چه اتیش سوزی شده بود تو ی این سکانس🥺، فقط نمیدونم من و داش رتم ،چرا به جای ترس😳 خندانیم😊 لابد عسل جان کله ترسیده از ما در ارشیوش پیدا نکرد😂😂😂 ورق بزنید و مرجانت ( اسکارلت )و با کلاه هاش ببینید 💂‍♀️تازه خواهر بزرگمم تو این فیلم بازی کرده 😉یادم رفته بود بهتون بگم😊

مرجانه گلچین

لاله صبوری :فکر می‌کنم سیستم ایمنی کره‌ زمین، می‌خواهد با کمک ایدز و انواع جدید آنفلوآنزا و سل و این‌جور چیزها، از شر ما خلاص شود. حق هم دارد! کتاب: مرد بی وطن نویسنده: کورت ونه گات مترجم: زیبا گنجی، پریسا سلیمان‌زاده

لاله صبوری

گلاره عباسی :اینکه تو تولدته اینکه تولدت مبارکه اینکه تیر ماهی هستی اره همش مبارکه ولی برا من بودنت از این همه شادی که گفتم مبارک تره . تو همیشه برای من همین آغوش خندان و صادقانه ای . رفیق شفاف من ، چه خوب که خیلی راه داریم .

گلاره عباسی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو