فصل دوم سریال نیسان آبی | زمان پخش، خلاصه داستان و معرفی تیم بازیگران

فصل دوم سریال نیسان آبی | زمان پخش، خلاصه داستان و معرفی تیم بازیگران


منبع: پلازا

2

1402/8/30

21:23


فصل دوم سریال نیسان آبی | زمان پخش، خلاصه داستان و معرفی تیم بازیگران

پس از موفقیت سریال نیسان آبی در سال 1400، خبر ساخت فصل دوم سریال نیسان آبی مخاطبان این سریال را بسیار خوشحال کرد. اکنون نیز قصد داریم تا با آخرین اخبار سریال نیسان آبی 2 همراه شما باشیم.

در سال 1400 منوچهر هادی دست به ساخت یک سریال جدید به نام نیسان آبی زد که هم به دلیل وجود بازیگران خوب و هم داستان جالب، توانست یکی از آثار کمدی مورد پسند این سال شود و توجه مخاطبان را به خود جلب کند. پس از اتمام سریال در 20 قسمت، در سال 1402 شاهد پخش دومین فصل این مجموعه خواهیم بود.

فصل دوم سریال نیسان آبی به کارگردانی مسعود اطیابی کارگردان به نام که پیش از این با فیلم‌های پرفروش دینامیت، انفرادی، بخارست و هتل و سریال جادوگر او را می‌شناختیم ساخته شده است و سعید هوشیار نویسندگی آن را برعهده دارد. در تابستان 1402 منوچهر هادی با انتشار عکسی خبر ساخت فصل دوم را داد اما با عدم توافقی بین او و پلتفرم فیلیمو رخ داد، کارگردانی به آقای اطیابی واگذار شد.‌ همچنین برخلاف فصل اول، سعید دولتخانی در نویسندگی همکاری نمی‌کند. در ادامه مقاله پیش رو. پلازا با معرفی سریال نیسان آبی 2 همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال نیسان آبی ۲

ژانر سریال نیسان آبی فصل دوم خانوادگی و کمدی است. این مجموعه از روز چهارشنبه اول آذر ماه 1402 ساعت 8 صبح در فیلیمو پخش می‌شود. تعداد قسمت های فصل دوم سریال نیسان آبی هنوز مشخص نشده است و احتمالا مانند فصل اول حدود 20 قسمت باشد.

داستان سریال نیسان آبی ۲

خلاصه سریال نیسان آبی فصل دوم

اگر درباره خلاصه سریال نیسان آبی فصل دوم کنجکاو هستید، باید بگوییم سه سال از وقایع فصل اول گذشته و ممد چاخان بالاخره موفق شد ازدواج کند. حال همه اعضا اعم از جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم‌تاج، سرهنگ و بهتر است بگوییم کل شکرآباد جمع شده‌اند تا شام عروسی را بخورند اما یک اتفاق جدید نه تنها باعث می‌شود که شام عروسی از خاطرشان برود، بلکه این اتفاق آغازگر ماجراهایی جدید نیز خواهد بود.

بازیگران سریال نیسان آبی ۲

اگر کنجکاو هستید که چه کسانی در فصل دوم سریال نیسان آبی حضور دارند، باید به شما اطمینان بدهیم که تقریبا تمام هنرپیشه‌های اصلی باری دیگر در نقش‌های خود ظاهر می‌شوند اما تغییراتی در بازیگران فرعی به وجود آمده است. در ادامه با بیوگرافی هنرپیشه‌های اصلی و لیست سایر آنها همراه شما هستیم.

حسین یاری در نقش جمشید

داستان سریال نیسان آبی ۲

حسین یاری بازیگر اهل ایران متولد 16 دی ماه سال 1346 است. او در سال 1358 و سن 12 سالگی سن داشت با بازی در تئاتر گندم‌های خونین بازیگری را شروع کرد. پس از آن در فیلم‌های وارث و سرباز کوچک بازیگری را به صورت جدی ادامه داد. آقای یاری صدای دلنشین دارد و به خاطر این ویژگی خود در صدا و سیما به گویندگی مستند نیز پرداخت. این هنرپیشه با ایفای نقش حیدر خوش مرام در مجموعه تلویزیونی مشهور شب دهم به شهرت خوبی رسید.

حسین یاری جوایز مختلفس از جمله دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم بلوغ و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم آخرین مرحله به دست آورده است. او در سریال نیسان آبی یک حضور داشت و اکنون در سریال نیسان آبی 2 نیز ایفاگر نقش اصلی است.

مهران غفوریان در نقش رضا خرسند

بازیگران سریال نیسان آبی ۲

مهران غفوریان هنرپیشه ایرانی در 3 شهریور 1353 به دنیا آمد. این هنرمند بازیگری را با مجموعه تلویزیونی  لبخند سوم شروع کرد و کم‌کم با ایفای نقش در آثار طنز مختلف، توانست تبدیل به یکی از ستاره‌های سینما و تلویزیون ایران در زمینه کمدی شود. او در سال 1380 کارگردانی و ایفای نقش سریال زیر آسمان شهر را برعهده داشت که برایش موفقیت زیادی به همراه داشت.

آقای غفوریان طی سال‌های اخیر نیز فعالیت زیادی در شبکه نمایش خانگی داشته است. او در سال 1399 در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی به ایفای نقشی متفاوت و جدی پرداخت و سپس در آثار دیگری چون شبهای مافیا، خاتون، نیسان آبی، جوکر، نوبت لیلی، پدر گواردیولا، ناتو و یفصل دوم زخم کاری حضور پیدا کرد.

یکتا ناصر در نقش زری

هنرپیشه های سریال نیسان آبی 2

یکتا ناصر بازیگر ایرانی متولد 12 آبان 1357 است. او در سن 19 سالگی بخاطر اشتیاق به بازیگری چندین بار تست داد و سرانجام برای بازی در سریال گل‌های کاغذی انتخاب شد. این هنرپیشه پس از بازی در سریال گل‌های کاغذی، بازهم فعالیت‌های خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال 1380 با ایفای نقش در فیلم ساقی وارد سینما نیز شد. خانم با منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران ازدواج کرده است. از آثار معروف این هنرپیشه باید به سریال‌‌های اولین شب آرامش، دل، عاشقانه، فیلم‌های عاشق مترسک، قتل آنلاین، من سالوادور نیستم، آینه بغل و رحمان 1400 اشاره کرد.

بهناز جعفری در نقش پری

معرفی سریال نیسان آبی 2

بهناز جعفری هنرپیشه اهل ایران در 25 مرداد 1353 متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است و بازیگری را از سال 1373 با نقشی کوتاه در فیلم روسری آبی شروع کرد. این هنرپیشه سپس برای فیلم خانه‌ای روی آب برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن شد. خانم جعفری در زمینه تئاتر نیز فعال است و جز بازیگران پرکار محسوب می‌شود. از نقش‌آفرینی‌های شاخص او باید به فیلم‌های آب و آتش، باغ‌های کندلوس، لانتوری، سه رخ، شب طلایی، سریال‌های خاک سرخ، مختارنامه، آب پریا، بچه مهندس و خاتون اشاره کنیم.

ایمان صفا در نقش ممد چاخان

بررسی سریال نیسان آبی فصل دوم

ایمان صفا هنرپیشه اهل ایران متولد 1 دی 1362 است. او از دوران کودکی پا به دنیای بازیگری قدم گذاشت تا برای اولین بار به طور رسمی در سریال عملیات 125 دیده شد. حضور در سریال نیسان آبی یک باعث شد که ایمان صفا به شهرت برسد و بعد از آن در برنامه‌هایی همچون جوکر و شب‌های مافیا عملکردی بی‌نظیر داشت. او در سریال‌هایی همچون مهمانان ویژه، خوب بد زشت، خداحافظ بچه، محکومین، نیوکمپ، فیلم‌های فسیل و بخارست ایفای نقش داشته است.

بیژن بنفشه خواه در نقش رضا سوسن

زمان پخش سریال نیسان آبی ۲

بیژن بنفشه‌خواه هنرپیشه اهل ایران در 1 فروردین 1352 به دنیا آمد. او از 1373 با سریال پیک سپید شادی به دنیای بازیگری پا گذاشت اما دیده شدن او تا سال 1378 و سریال این چند نفر طول کشید. بعد از آن او را به عنوان پای ثابت اکثر طنزهای ایرانی دیدیم. آقای بنفشه‌خواه در سینما با فیلم رقص شیطان وارد شد. از آثار معروف بیژن بنفشه‌خواه باید از سریال‌های معروف این چند نفر، بدون شرح، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ساختمان پزشکان، پژمان، لیسانسه‌ها، خانه اجاره‌ای و راه طولانی یاد کنیم.

مه لقا باقری

دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی

مه‌لقا باقری هنرپیشه ایرانی در 25 خرداد 1360 به دنیا آمد. اکثز فعالیت‌های این بازیگر در عرصه تئاتر است اما ایفای نقش در سریال قهوه تلخ باعث شهرت او شد و پس از آن با بازی در سریال‌هایی چون دردسرهای عظیم 2، حکم رشد، یاغی، زخم کاری  فیلم‌هایی چون شنای پروانه، آینه بغل و هتل به شهرت او افزود. خانم باقری همسر جواد عزتی هنرپیشه معروف نیز است و در سریال نیسان آبی 2 نقشی کلیدی دارد.

سایر هنرپیشه های سریال نیسان آبی 2 عبارتند از:

  • گیتی قاسمی
  • غلامرضا نیکخواه
  • علیرضا خمسه
  • آرش ظلی پور
  • سیروس همتی
  • یوسف صیادی
  • جواد پولادی
  • صفر کشکولی
  • با حضور جمشید هاشم پور

نقد فصل دوم سریال نیسان آبی

هنوز برای نقد دومین فصل زود است اما با توجه به فصل اول سریال انتظارات بالایی از آن داریم. خوشبختانه تیم بازیگری تغییر چندانی نکرده و با توجه به خلاصه داستان قرار است با سوپرایزهای خنده دار جدیدی روبه‌رو شویم. در این میان یک تغییر نیز در کارگردان و تیم نویسندگی سریال رخ داده که با توجه به سابقه کارگردان جدید و همچنین نویسنده سریال که در فصل اول نیز حضور داشت، احتمال می‌رود که تغییر منفی‌ای نباشد و نمرات سریال نیسان آبی ۲ بالا باشند.

کلام آخر

نقد فصل دوم سریال نیسان آبی

با معرفی و بررسی سریال نیسان آبی فصل دوم همراه شما بودیم و سعی کردیم شما را از آخرین تغییرات آن با خبر کنیم. آیا شما منتظر دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی هستید؟ فکر می‌کنید این فصل نیز مانند فصل پیشین موفق باشد؟ از تغییرات به وجود آمده در سریال راضی هستید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو