فیلم بی سر و صدا ؛ تاریخ انتشار فیلم جدید پیمان معادی چه تاریخی خواهد بود؟

فیلم بی سر و صدا ؛ تاریخ انتشار فیلم جدید پیمان معادی چه تاریخی خواهد بود؟


منبع: پلازا

1

1402/10/15

10:23


فیلم بی سر و صدا ؛ تاریخ انتشار فیلم جدید پیمان معادی چه تاریخی خواهد بود؟

فیلم بی سر و صدا یکی از جدیدترین فیلم‌‌های ایرانی است که انتظار میرود تا سال 1403 منتشر شود. در این مقاله به بررسی این اثر از مجیدرضا مصطفوی پرداخته‌ایم.

فیلم بی سر و صدا یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی است که فیلمبرداری آن در پاییز 1402 به پایان رسید. کارگردانی و تهیه‌کنندگی این اثر برعهده مجیدرضا مصطفوی است. داستان فیلم نیز به قلم مجیدرضا مصطفوی و مهیار حمیدیان نگارش شده است. مصطفوی کارگردانی آثار سینمایی را با فیلم انارهای نارس در سال 1392 آغاز کرد و با فیلم آستیگمات در سال 1396 ادامه داد. در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم ایرانی بی سر و صدا، سومین اثر این کارگردان بلندپرواز ایرانی می‌پردازیم. برای آشنایی با بازیگران و عوامل فیلم و کسب اطلاعات بیشتر درباره داستان آن با ما همراه شوید.

فهرست مطالب

داستان فیلم بی سر و صدا

متاسفانه هنوز خلاصه فیلم سینمایی بی سر و صدا منتشر نشده است. به محض اینکه اطلاعات تازه‌ای درباره داستان این فیلم در اختیار ما قرار گیرد، آن را با شما خواننده محترم به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازیگران فیلم بی سر و صدا

در معرفی فیلم سینمایی بی سر و صدا به بخش جذاب بازیگران رسیدیم. نقش اصلی این فیلم را پیمان معادی بازی می‌کند و در کنار وی شاهد نقش‌آفرینی عزیزانی همچون هانیه توسلی، مهران غفوریان و فرشته حسینی هستیم. این فیلم از حضور بازیگران بنام و محبوبی بهره برده است که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

پیمان معادی

فیلم بی سر و صدا

پیمان معادی، متولد 9 تیر 1349 در نیویورک، بازیگر و فیلمساز ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته متالوژی از دانشگاه آزاد کرج است و فعالیت هنری خود را از سال 1368 آغاز کرد. معادی برای فیلم جدایی نادر از سیمین برنده جایزه خرس نقره‌ای در بخش بهترین بازیگر مرد شد. برای فیلم‌های متری شش و نیم و درخت گردو نیز جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد. وی در چند فیلم سینمایی خارجی از جمله فیلم 6 Underground، فیلم Camp X-Ray و فیلم Last Knights نیز بازی کرده است.

مهران غفوریان

معرفی فیلم بی سر و صدا

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان و کمدین ایرانی است. وی متولد 3 شهریور 1353 در تهران است. غفوریان فارغ‌التحصیل رشته نقاشی است و از سال 1373 با مجموعه لبخند سوم بازیگری را آغاز کرد. وی با مجموعه زیر آسمان شهر به شهرت رسید و یکی از بهترین بازیگران طنز سینما و تلویزیون ایران شد. غفوریان در نقش‌های جدی نیز حضور داشته و فیلم بی سر و صدا یکی از کارهای جدی او محسوب می‌شود.

فرشته حسینی

داستان فیلم بی سر و صدا

فرشته حسینی، بازیگر ایرانی افغان تبار متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران است. حسینی بازیگری را از سن 9 سالگی در تئاتر آغاز کرد و با فیلم رفتن، محصول سال 1394، پا به عرصه سینما گذاشت. وی در سال 1400 برای بازی در فیلم دسته دختران موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. فرشته حسینی همسر بازیگر معروف، نوید محمدزاده است.

هانیه توسلی

تریلر فیلم بی سر و صدا

هانیه توسلی یکی دیگر از هنرپیشه های فیلم سینمایی بی سر و صدا است. توسلی متولد 17 خرداد 1358 در شهر همدان است و فعالیت هنری خود را از سال 1378 آغاز کرد. تنها 3 سال بعد، یعنی در سال 1381 برای بازی در فیلم شب‌های روشن موفق به کسب تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشن خانه سینما شد. نقش‌آفرینی در فیلم دهلیز برای او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر را به ارمغان آورد. در سال 1396 نیز برای بازی در فیلم سوءتفاهم نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول شد. توسلی با بازی در سریال وفا و میوه ممنوعه به شهرت رسید.

مهدی حسینی نیا

مدت زمان فیلم بی سر و صدا

مهدی حسینی نیا، بازیگر ایرانی متولد شیراز در 28 شهریور 1360 چشم به جهان گشود. او بازیگری را از سال 1389 با فیلم اینجا بدون من آغاز کرد. وی بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی است و در آثار بسیاری حضور داشته است. از به یادماندنی‌ترین کارهای وی می‌توانیم به فیلم متری شیش و نیم، فیلم برادران لیلا، فیلم شنای پروانه و مجموعه یاغی اشاره کنیم.

دیگر بازیگران فیلم بی سر و صدا که نام آن‌ها منتشر شده به شرح زیر است:

  • مسعود کرامتی
  • محمود موسوی
  • شیرین ضابطیان
  • عباس اسیمانی
  • محمد شاکری

تاریخ اکران فیلم بی سرو صدا

هنوز اطلاعاتی از تاریخ اکران و مدت زمان فیلم بی سر و صدا منتشر نشده است. فیلمبرداری این فیلم سینمایی در مهرماه سال 1402 به پایان رسیده و در حال حاضر مراحل فنی و تدوین فیلم در جریان است. به محض اینکه اطلاعات بیشتری درباره تاریخ اکران یا ژانر فیلم سینمایی بی سر و صدا منتشر شود، آنها را از طریق همین صفحه به شما اطلاع خواهیم داد.

دیگر عوامل فیلم بی سر و صدا

تاریخ اکران فیلم بی سر و صدا

ساخت موسیقی فیلم بی سروصدا به حامد ثابت و طراحی و ساخت جلوه‌های ویژه کامپیوتری آن به فرید ناظرفصیحی سپرده شده است. ناظرفصیحی برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری برای فیلم‌های چهارراه استانبول و ابلق شده است. از دیگر عوامل این اثر می‌توانیم به افراد زیر اشاره کنیم:

  • کارگردان: مجیدرضا مصطفوی
  • تهیه‌کننده: مجیدرضا مصطفوی
  • نویسندگان: مجیدرضا مصطفوی، مهیار حمیدیان
  • فیلمبردار: روزبه رایگا
  • تدوین: بهرام دهقان
  • طراح صحنه: حسن روح‌پروری
  • طراح لباس: ندا نصر
  • دستیار کارگردان: ایما استمراری
  • جانشین تولید: امیر میرزازاده
  • صدابردار: بابک اخوان، محمود کاشانی
  • طراح گریم: محسن دارسنج، مهرنوش سلیمی
  • عکاس: فتاح ذی نوری

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا با بررسی فیلم بی سر و صدا با شما همراه شدیم. به محض اینکه اخبار جدیدی از این اثر منتشر شود آن را در همین صفحه با شما در میان می‌گذاریم. پس از انتشار فیلم نیز در بخش نمرات فیلم سینمایی بی سر و صدا این اثر را بررسی کرده و به نقد فیلم بی سر و صدا خواهیم پرداخت. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا تاکنون آثار این کارگردان را مشاهده کرده‌اید؟ به نظر شما کدام یک از بازیگران فیلم درخشش بیشتری خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو