منبع: آرگا

661

1399/4/3

09:31


در این مطلب تصاویری از انواع مدل های شینیون پشت مو و پشت گردن با جدیدترین متدهای آرایش موی روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

شینیون تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت موها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب شینیون برای پشت موها و پشت گردن و … حساسیت لازم را به خرج دهید تا ظاهری آراسته و جذاب تر داشته باشید. 

مدل های شینیون پشت مو با متدهای جدید

آرایش پشت موها در انواع مدل های ساده و مجلسی موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها آرایش مویی مناسب را انتخاب نمایید.

آرایش پشت مو

آرایش پشت موی ساده

شینیون های ساده از انواع مدل های پرطرفدار و محبوب می باشند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری آراسته و متفاوت داشته باشید بهتر است از این آرایش موی خاص استفاده نمایید.

شینیون های ساده برای پشت گردن و پشت موها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و اگر شما تمایل دارید پشت گردن تان به وضوح دیده نشود بهتر است از این مدل ، برای فرم دادن به موهای خود استفاده نمایید.

مدل شینیون موی دخترانه

آرایش پشت موی زیبا و جدید

مدل آرایش پشت موی شیک

شینیون پشت گردن

مدل شینیون پشت مو با جدیدترین متدها

آرایش پشت موی ساده

آرایش پشت مو زنانه

شینیون پشت مو شیک و زیبا

آرایش پشت موی خاص

از شینیون های ساده می توانید برای مهمانی ها و مجالس کوچک استفاده نمایید همچنین این مدل آرایش موها برای مهمانی های رسمی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر تمایل دارید آرایش موهایتان حرفه ای و جذاب تر به نظر برسد بهتر است برای تزیین موهایتان از گل موهای مصنوعی یا طبیعی ، نگین های تزیینی و … استفاده نمایید همچنین این مدل آرایش موها به صورت فر موجود می باشند و اگر موهای شما به صورت طبیعی دارای فر است می توانید فر موهایتان را به صورت طبیعی حالت و فرم دهید سپس موهایتان را پشت گردن یا پشت موهایتان حالت دهید.

اگر موهایتان لخت است می توانید به کمک وسایل فر کننده مو نظیر بابلیس و بیگودی و … موهایتان را فر درشت و فر ریز بدهید سپس موها را در قسمت پشت سر جمع کنید.

شینیون مو

شینیون موی زیبا و خاص

آرایش موی ساده

شینیون پشت مو خاص

شینیون مو

شینیون برای پشت گردن

شینیون ساده برای پشت مو

شینیون ساده برای پشت مو

شینیون ساده برای پشت موها

شینیون موی ساده و زیبا برای پشت گردن

مدل آرایش پشت مو

آرایش پشت موی مجلسی و کار شده

شینیون های پشت سر در انواع مدل های آرایش بالای مو و آرایش پشت موها موجود می باشند که آرایش موهای پشت گردن به تازگی مد شده اند و توجه اغلب افراد و خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند.

اگر شما تمایل دارید قدتان بلندتر به نظر برسد بهتر است مدل آرایش بالای موها را انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید مدل موهایتان دخترانه تر به نظر برسد این مدل آرایش مو می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود.

اگر تمایل دارید ظاهری زنانه و دلفریب تر داشته باشید بهتر است آرایش موی پشت گردن را انتخاب نمایید همچنین این مدل آرایش موها نسبت به آرایش موهای سمت بالا کلاسیک تر می باشند.

آرایش پشت موی زیبا و خاص

شینیون پشت مو دخترانه

آرایش موی پشت گردن

شینیون زنانه

مدل شینیون پشت موی مجلسی

شینیون زیبا و شیک

شینیون شیک برای پشت موها

آرایش پشت مو

شینیون پشت موی زیبا و خاص

شینیون زیبا برای پشت موها

شینیون فر برای پشت موها

شینیون ساده برای پشت مو

شینیون زیبا و شیک

شینیون زیبا و خاص

شینیون زیبا و شیک

شینیون پشت گردن

شینیون برای پشت مو ها

شینیون فر پشت موها

آرایش موی زیبا و شیک

شینیون مجلسی برای پشت موها

شینیون زیبا برای پشت مو ها

آرایش موی مجلسی و زیبا

شینیون زیبا و مجلسی

شینیون ساده

شینیون ساده

شینیون پشت موها و پشت گردن بهتر است به صورت کمی شلخته و شل باشد همچنین این مدل آرایش موی سر برای خانم ها با فرم صورت کوچک انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و دو سمت صورت را پر می کند و باعث می شود تا صورت بزرگ تر به نظر برسد.

اگر تمایل دارید مدل آرایش موهایتان خاص و زیبا به نظر برسد بهتر است آرایش پشت موها و آرایش پشت گردن را به صورت نیمه باز انجام دهید که این سبک آرایش مو از سبک های به روز و اروپایی است.

آرایش پشت مو و پشت گردن برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب به شمار می رود و اگر شما موهایتان را به کمک این مدل فرم و حالت داده اید بهتر است از لباس مجلسی استفاده نمایید که در قسمت پشت گردن کمی باز است تا مدل آرایش موهایتان زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

مدل آرایش برای پشت موها

مدل شینیون زنانه

آرایش مو همراه با بافت مو

شینیون مو

شینیون برای پشت گردن

شینیون مجلسی

مدل آرایش موی مجلسی و شیک

شینیون زیبا و خاص

شینیون مو زیبا و جذاب

شینیون شیک و مجلسی

مدل آرایش موی زیبا و جذاب

شینیون زنانه

شینیون مجلسی برای پشت مو

شینیون زیبا

شینیون موی زنانه

آرایش موی زنانه و خاص

شینیون زیبا و جذاب

شینیون مو جدید و به روز

مدل های شینیون پشت گردن

شینیون مو

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا توجه شما را به ۷۰ مدل شینیون پشت مو جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها توانسته باشید مدل مویی خاص و متفاوت را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو