فیلم انفجار کلینیک سینا در شمال تهران و جانباختن ۱۹ نفر

منبع: نیک صالحی

116

1399/4/12

17:04


در حادثه آتش‌ سوزی هولناک و انفجارهای پی در پی کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران ۱۹ نفر کشته شدند و تعدادی نیز مصدوم و در بیمارستان بستری هستند

در حادثه تلخ بیمارستان سینای اطهر در شمال تهران متاسفانه ۱۹ نفر جانشان را از دست دادند و گفته می شود ۱۴ نفر نیز مصدوم هستند. هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده و پلیس در این باره در حال تحقیق می باشد. در ادامه فیلم انفجار کلینیک سینا و جزئیات این حادثه تلخ را در Niksalehi مشاهده کنید.

فیلم انفجار کلینیک سینا

انفجارهای تجریش در یکی از طبقه های منفی کلینک درمانی ( سینا اطهر) رخ داد . ۱۳ نفر در این حادثه جانباختند که ۶ نفر آنها در اتاق عمل بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در گفت و گو با رکنا اعلام کرد : طی ساعت گذشته وقوع آتش سوزی و انفجار در یک کلینیک درمانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیرو های آتش نشانی به محل واقع در خیابان شریعتی قبل از قدس اعزام شدند.

وی ادامه داد : این حریق و انفجار در یکی از طبقه های منفی این کلینیک درمانی رخ داده است.

رئیس مرکز اورژانس تهران نیز در خصوص جزئیات این خبر گفت : انفجار تجریش در یک کلینیک درمانی در پایین تر از میدان قدس به وقوع پیوسته است.

وی خبر داد : این حادثه احتمالاً به دنبال انفجار کپسول گاز بوده و ۳ مصدوم بر جای گذاشته است.

تحقیقات پلیس برای شناسایی علت حادثه

سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که از دقایق اولیه حادثه با حضور در محل حادثه بیمارستان سینا با اشاره به اینکه توسط کارشناسان آتش نشانی و کارآگاهان پلیس علت وقوع حادثه در دست بررسی است،  عنوان داشت :به محض وقوع حادثه عوامل پلیس راهور  و پلیس پیشگیری و یگان امداد در محل حضور یافته و  اقدامات لازم را در حوزه های ترافیکی، انتظامی  بعمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آتش اطفا و اوضاع تحت کنترل است، گفت: در بررسی های اولیه انفجار تجریش علت وقوع حادثه را نشت گاز و اتصالی کابل برق اعلام کرده اند .

فیلم انفجار کلینیک سینا

حضور شهردار تهران در محل حادثه

پیروز حناچی در حالی وارد صحنه انفجار شد که رئیس آتش نشانی در محل حادثه
حضور داشت و شهردار تهران با حضور در صحنه حادثه دستورات لازم برای عملیات نجات ،
تحقیقات در خصوص علت وقوع حادثه را صادر کرد .

شهردار تهران دقایقی در صحنه مانده و در گفت و گو با آتشنشانان به بررسی حادثه پرداخت.

فیلم انفجار کلینیک سینا و اسامی کشته شدگان

بر پایه آخرین اخبار ، ۱۹ نفر در انفجار تجریش کشته شدند . ۶ نفر از کشته شدگان در اتاق عمل حضور داشتند.

ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: همه ۱۳ نفر فوتی در اتاق عمل و اتاقهای مجاور در طبقه پنجم کلینیک سینا بوده‌اند. البته طبق آخرین گزارش ها تعداد قربانیان به ۱۹ نفر رسیده پانزده زن و ۴ مرد متاسفانه در کلینیک سینا جان باخته اند.

اتاق عمل کلینیک سینا

بر اساس اعلام یک منبع در آتش نشانی تهران‏ با شناسایی پیکر کشته شدگان انفجار کلینیک سینا اطهر، بیش از نیمی از جان باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

درحادثه کلینیک‌ سینا اطهر، دکتر اکبری متخصص گوش،حلق و بینی و دکتر سلطانپور متخصص
بیهوشی جان باخته‌اند. همچنین شرایط دکتر تورانی متخصص جراحی نیز وخیم است.

این حادثه شامگاه سه‌ شنبه رخ داد و کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

رکنا , مشرق , خبرآنلاین , باشگاه خبرنگاران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو